۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶
هاشمی هم به عکس خود با زنجانی واکنش نشان داد + تصاویر

مسابقه فرار از دست میلیاردر معروف/ بعد از هاشمی نوبت روحانی است؟

ویژگی منحصر به فرد بابک زنجانی این است که این روزها علیرغم ثروت 25 هزارمیلیارد تومانی‌اش، به جای جاذبه، دافعه پیدا کرده و از دوست صمیمی اش امیر جعفری تا هاشمی رفسنجانی همه از دست او فرار می کنند!
کد خبر : ۱۴۰۷۳۸
"گروه اقتصادی صراط" - انتشار تصویری از میلیاردر معروف ایران در کنار اکبر هاشمی رفسنجانی، با واکنش شتاب زده روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام روبه رو شد.

به گزارش گروه اقتصادی صراط، روابط عمومی مجمع در اطلاعیه خود تلاش کرد تا به هر ترتیب ممکن، ارتباط هاشمی با بابک زنجانی را رد کند و اعلام کرد که عکس منتشر شده مربوط به «دیدار اعضای شرکت کننده در اولین جشنواره ملی تولیدکنندگان جوان» در روز چهارشنبه، 30 آبان 1386 است که خبر این دیدار جمعی نیز در رسانه های آن زمان منتشر شده بود.

این واکنش شتاب زده و ادعای "سوءاستفاده برخی رسانه ها از تصاویر بایگانی برای مستندسازی اخبار جعلی و القاء شایعات" در حالی صورت گرفت که بر خلاف ادعای روابط عمومی مجمع، هیچ یک از منتشرکنندگان عکس مدعی تازه و جدید بودن تصویر مربوطه نشده بودند!

گذشته از این موضوع، ویژگی منحصر به فرد بابک زنجانی این است که این روزها علیرغم ثروت 25 هزارمیلیارد تومانی اش، به جای جاذبه دافعه پیدا کرده است.

واکنش مجمع به عکس مشترک رفسنجانی و زنجانی، اولین واکنش از این دست نبود و در واقع واکنش به انتشار تصویر هر یک از شخصیت های معروف هنری، ورزشی و سیاسی کشور با او این روزها به یک اپیدمی تبدیل شده است.

حتی در روزهای گذشته امیر جعفری نیز به همراهی خود با زنجانی در یک مراسم واکنش نشان داد و اعلام کرد که همراهی او با میلیاردر معروف – که گفته می شود با ثروتش می تواند سه بار تیم منچستر یونایتد را بخرد!- به دلیل دوستی قدیمی با او از دوران مدرسه بوده و ارتباطی به امور مالی ندارد.

این در حالی است که برخی دیگر از شخصیت های معروف نیز موضوع دیدار خود با بابک زنجانی را به دلیل حواشی احتمالی آن مسکوت گذاشته اند. باید دید مسابقه فرار از میلیاردر معروف کشورمان تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و بعد از مجمع تشخیص مصلحت به کدام نهاد و ارگان خواهد رسید. هنوز خبری از عکس مشترک زنجانی و حسن روحانی نیست. آیا دفتر رییس جمهور هم در روزهای آتی مجبور به واکنش می‌شود؟














نظرات بینندگان
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۵ آبان ۱۳۹۲
۵۸
۹
تو فیس بوکش شماره حسابمو دادم گفتم بابک جون جیرینگی یکم پول بریز حال کنیم بی معرفت کامنتمو نگام نکرد!
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۵ آبان ۱۳۹۲
۴۳
۲۷
خوش به حالش کیف دو دنیا رو میکنه!
همچنین خوش به حال زنش با پول شوهرش چه کارا که نمیتونه بکنه
علي عمار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۵ آبان ۱۳۹۲
۵۱
۱۳
جمع پولدارهاي لابي زا جمع است حالا كسي هست بپرسد اين همه ثروت ازكجا آمده رويانيان ، هدايتي ، و در آخر زنجاني
اسمشان را هم گذاشتند بچه مسلمان
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۵ آبان ۱۳۹۲
۴۰
۲۴
صراط برای رسیدن به اهداف خود از هر وسیله ای استفاده میکنید؟؟!! 2 زنجانی اگر مرتکب خلافی شده باید مراجع قضایی رسیدگی کند .تخریب و بی ابرو کردن انسانها که هنوز اتهام او ثابت نشده وجایی هم مورد رسیدگی قرار نگرفته نه اخلاقی ونه قانونی ونه شرعی است؟!مگر دیدارچندین سال قبل یک فرد به فرض متهم با دیگران جرم است ؟!دنبال اهداف پلید خود هستید. 8سال بدترین تهمت ها به هاشمی وخانواده هاشمی زدید وهروز محبوبیت هاشمی بیشتر شد؟؟!4بعضا رویه صراط انقدر از چهارچوب اخلاق حرفه ای خارج میشود که من فکر میکنم شده سنخگوی موساد. وسیا؟!
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۵ آبان ۱۳۹۲
۵۰
۱۶
من طرفدار هیچ کسی نیستم. ولی به حرمت انسانها بسیار ارزش قائلم. صراط عزیز این کار شما که دنبال اهداف سیاسی خود هستید.بدتر از ترور امروز دادستان زابل است؟! به اخلاق وحرمت انسانها را نگه دار؟؟!
نخود همه آش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۵ آبان ۱۳۹۲
۵۶
۸
اين كه در مراسمي از رئيس جمهور يا رئيس مجمع تشخيص مصلحت دعوت شده تا جوايز برندگان را بدهند دليل دوستي و همدستي رئيس جمهور يا رئيس مجمع با آقاي زنجاني است؟ به جاي اين خاله‌زنك‌بازي‌ها، متوجه باشيد كه آقاي زنجاني نقش هژبر يزداني را بازي مي‌كند. نام ايشان مطرح است در حالي كه ثروت اصلي از آن باند ايران‌برباددهي است كه مدت‌ها مورد حمايت همه‌جانبه خود شما بود و برعكس شعار سايت‌تان اتفاقاً با آن‌ها عقد اخوت بسته بوديد.
علی
|
-
|
۱۳:۲۱ - ۱۵ آبان ۱۳۹۲
۲۴
۲
عکس دوم تو کدوم کاخ گرفته شده ؟