۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷

اصلاح‌طلبان آماده جنگ با مجلس شدند!

رسانه‌های اصلاح‌طلب با تیترهای جنجالی حق و وظیفه قانونی مجلس را در خصوص استیضاح وزرا، مورد نقد قرار دادند.
کد خبر : ۱۴۰۸۱۸

صراط:تیترهای زیر مربوط به برخی از روزنامه های اصلاح طلب است که امروز بر صفحه اول روزنامه های آنها حک شد:

 

 

آنچه که از تیترهای این روزنامه ها بر می آید، این است که با جملات گوناگون و به شکل های مختلف، به شانتاژ خبری علیه مجلس شورای اسلامی پرداخته اند.

این رسانه های افراطی فراموش کرده اند که استیضاح حق مجلس شورای اسلامی است و هرکجا که انحرافی به وجود بیاید وظیفه مجلس ایجاب می کند که فرد منحرف را استیضاح کند.

البته در حال حاضر مجلس فقط به دنبال استیضاح یک وزیر آن هم به خاطر انتصابات اشتباه او در دادن سمت به برخی از فتنه گران سال 88 است و زمزمه‌هایی هم در خصوص  استیضاح وزیر صنعت و معدن یوجود دارد، ولی از استیضاح وزیر اطلاعات و سایر وزرا در مجلس خبری نیست؛ اما این رسانه ها با شمشیر کشیده به استقبال مجلس رفته اند.

این رسانه ها، همان هایی هستند که در دولت دهم که وزرا توسط مجلس استیضاح شدند، استیضاح را حق قانونی مجلس دانسته و از آنها حمایت می کردند؛ حتی در جائی بحث سوال از رئیس جمهور را در رسانه های خود پیگیری می کردند.

امروز این روزنامه ها بر خلاف صحبت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه مجلس در رأس امور است، با تیترهای جنجالی و صحبت هایی از این دست، به تخریب مجلس می پردازند و عنوان می کنند مجلس تعامل سازنده با دولت نداشته است.

باید به این رسانه ها هشدار داد که چشم بسته و کورکورانه حمایت کردن از دولت اشتباه بزرگی است؛ چرا که رسانه ها چشمان ملت هستند و افکار عمومی منتظر هستند تا رسانه ها با دقت خود، اشتباهات دولت را رصد کند و جلوی این اشتباهات را بگیرد.



منبع: دانا