۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴
حاشیه دیدار پرسپولیس- استقلال خوزستان

دایی بازهم به ضد فوتبال متهم شد

هواداران تیم فوتبال استقلال خوزستان در نیمه اول بازی با پرسپولیس علی دایی را به ضدفوتبال متهم کردند.
کد خبر : ۱۴۰۸۷۵
صراط: همزمان با آغاز نیمه اول بازی هواداران استقلال خوزستان با شعار 4 تایی‌ها علیه پرسپولیس شعار دادند. آنها همچنین فرهاد مجیدی کاپیتان پیشین استقلال تهران را مورد تشویق قرار دادند.

* یک هوادار جانباز پرسپولیس که کنار نیمکت این تیم حضور داشت پرچم بزرگ «یاحسین» را در دست داشت و بارها این پرچم را تکان داد.

* در اواخر نیمه اول ادریس ترائوره بازیکن استقلال خوزستان روی زمین افتاد اما بازیکنان پرسپولیس بدون توجه به او به بازی ادامه دادند. این حرکت باعث شد تا هم بازیکنان استقلال اهواز به سمت پرسپولیسی‌ها حمله‌ور شوند و هم هواداران آبی‌پوش با شعار دایی ضدفوتبال اعتراض خود را نشان دهند. این اعتراض‌ها باعث شد تا هواداران پرسپولیس هم متعاقبا علیه سهراب بختیاری‌زاده شعار سر بدهند.

* پیش از پایان نیمه اول این مسابقه و به دستور عبدالله ویسی 2 بازیکن استقلال اهواز پشت نیمکت این تیم بدن‌های خود را گرم کردند.

* در اواخر نیمه اول عبدالله ویسی روی نیمکت نشست تا دستیارش کنار زمین حضور داشته باشد. البته ویسی که پس از سوت پایان بازی ساعت خود را نگاه می‌کرد تا نزدیک تونل با دستیاران خود مشغول صحبت کردن در خصوص شرایط بازی بود.

* بعد از پایان نیمه اول علی دایی به شدت از سوی هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت.

*کریم باقری مربی پرسپولیس در طول 45 دقیقه نیمه اول با وجود سردی هوا با یک پیراهن آستین کوتاه روی نیمکت این تیم حضور داشت.

* سیموئز، نیکو و مارکار آقاجانیان دستیاران کی‌روش در تیم ملی نیز با حضور در جایگاه ویژه به تماشای مسابقه نشستند.
منبع: تسنیم