۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۸

نظر وزیر پیشنهادی‌ پیرامون‌دیداربانمایندگان

وزیر پیشنهادی ورزش وجوانان تعامل خود با نمایندگان مجلس را بسیار مثبت توصیف کرد و گفت: روز بسیار خوبی را در مجلس شورای اسلامی داشتیم و توانستیم با نمایندگان حوزه‌ها و مناطق مختلف ملاقات کنم.
کد خبر : ۱۴۰۸۸۹
صراط: سیدنصرالله سجادی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به علاقه و توجه ویژه نمایندگان مجلس به دو حوزه جوانان و ورزش افزود: در ملاقاتهای امروز سوالات و پیشنهادات نمایندگان محترم را شنیدم و در تعامل صددرصدی که با این عزیزان خواهم داشت تلاش می کنم وزارت ورزش و جوانان را به سوی اجرای اهدافش پیش ببرم.

وی در مورد اولین برنامه هایش در صورت رای اعتماد نمایندگان مجلس در جلسه روز یکشنبه 19 آبان در صحن علنی گفت: قطعا نخستین کار من عملیاتی کردن برنام های راهبردی خواهد بود که به مجلس محترم ارائه کرده ام.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان افزود: برای این برنامه ها حتما از کارشناسان حوزه های جوانان و ورزش کمک خواهم گرفت و امیدوارم هستم با تدوین برنامه مشخص در طی 4 سال آینده گام های موثری برای وزارت ورزش و جوانان برداریم.

سجادی در مورد تخصیص منابع بین حوزه های مختلف گفت: این کار را براساس ارزیابی عملکرد حوزه ها و میزان پیشرفت برنامه ریزی های مصوب انجام خواهد شد.

منبع: مهر