۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷

"مرگ‌برآمریکا" از گوشی‌ های آمریکایی نمایندگان!

کد خبر : ۱۴۱۰۴۹
در روزهای گذشته خبری در برخی رسانه ها منتشر شد که بر اساس آن تعدادی از نمایندگان مجلس سرود مرگ بر آمریکا را به عنوان آهنگ پیشواز خود برگزیده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، تعدادی از افراطیون سیاسی در هفته های اخیر تلاش کردند تا به هر طریق ممکن به تضعیف مواضع دولت در مواجهه با غرب و آمریکا بپردازند که انتخاب سرود مرگ بر آمریکا به عنوان اهنگ پیشواز برخی نمایندگان مجلس و انتشار خبر این اقدام در سطح وسیع در همین راستا ارزیابی شده است.

بر این اساس حامیان این اقدامات به وضوح یکی از اهداف خود را القای کج روی دولت در سیاست خارجی تعریف کرده بودند.

فارغ از اینکه بسیاری از اقدامات و تخریب های تندروهای مدعی تبعیت از ولایت فقیه، به روشنی با بیانات اخیر رهبری که در آن از هیات مذاکره کننده ایرانی حمایت و سازشکار نامیدن آنها را تقبیح کرده‌اند، در تضاد و تناقض قرار دارد، نکته ای که به چشم می خورد نوع مبارزه عملی این تندروها با آمریکا و غرب است که آنها را در تناقضی دیگر گرفتار کرده است.







گوشی موبایل حمید رسایی


گوشی آمریکایی حمید رسایی در دستان پسر خردسالش


گوشی موبایل مهدی کوچک زاده

بر این اساس آهنگ پیشواز مرگ بر آمریکا بر روی گوشی هایی تنظیم شده است که اکثر آنها گوشی های فوق پیشرفته شرکت های آمریکایی به شمار می روند!

از چهره‌هایی که پیشواز تلفن همراه خود را به سرود ضدآمریکایی اختصاص داده‌اند، می‌توان به نمایندگانی همچون الیاس نادران(تهران)، مهرداد بذرپاش(تهران)، مسعود میرکاظمی(تهران)، احمد توکلی(تهران)، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی(مشهد)، زهره طبیب‌زاده(تهران)، محمد سلیمانی(تهران)، مهدی کوچک‌زاده(تهران)، فاطمه آلیا(تهران)، سیدعلی طاهری(گرگان)،حمید رسایی(تهران)، محمد کوثری(تهران) و احمد امیرآبادی(قم) اشاره کرد.

مرور مدل گوشی نمایندگان، این واقعیت را برملا می سازد که تعدادی از مدعیان مبارزه با آمریکا و غرب صرفا در حرف به این مبارزه پرداخته اند و عملا با خرید محصولات شرکت های بزرگ تجاری انها سود سرشار این شرکت ها را تضمین کرده اند!

معلوم نیست که مدعیان تندرو که حتی حاضر نیستند به بیانات رهبری نیز توجه نشان دهند و ماموران دولت ایران را در حین مذاکره با غرب تضعیف نکنند، چرا حتی به خود این سختی(!!) را نداده اند که به جای گوشی های روز آمریکا و غرب از محصولات کشور خودمان استفاده کنند!

نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۱۶ آبان ۱۳۹۲
۸
۲
نمایندگان تندروی مجلس به موازات رهبری عمل می کنند نه در راستای مواضع و تفکرات ایشان. اما برای آنکه از تیررس عدم اعتقاد و پایبندیشان به ولایت فقیه در امان بمانند با این نظریه حرکت می کنند که بایستی در زبان نام ولایت فقیه و رهبری را هر چند که بر خلاف میل باطنی شان است همواره جاری کنند. این فرایند برنامه ریزی شده است و نباید به آن بی توجه بود که حالا اینها در مجلس نهایت 20 نفر باشند مهم نیست، خیر اینها 2 سال دیگر فرصت دارند و به هر شکلی که شده نمی خواهند کشور در مسیر توسعه قرار بگیرد. دو وزارتخانه را هدف گیری کرده اند: 1- نفت 2 امور خارجه. فردای روزی که مقام معظم رهبری فرمودند کسی حق ندارد مذاکره کننده گان ما را سازشکار بداند یکی از همین تندروها گفت زمزمه استیضاح دکتر ظریف در مجلس وجود دارد! این بی پروایی این جسارت را از کجا اینها آورده اند اگر امام خامنه ای مراعات این افراد را می کنند نمی خواهند در کشور حتی یک ثانیه ناآرامی به وجود آید در این شرایط وگرنه با کوچکترین اشاره دهها میلیون نفر آنها را از خانه ملت بیرون می کنند. جانم فدای رهبرم حضرت آقا: ما خوب می دانیم چون این افراد با رای ملت در مجلس حضور دارند شما به احترام به آن رای حتی اگر اینها بدتر از این کنند شاید مطلبی را واضح تر نفرمائید.