۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۱

مراکز درمانی که افتتاح نشده تعطیل شدند

تعطیلی مراکز درمانی در استان بوشهر بعد از افتتاح رسمی آنها موجب اعتراض و نارضایتی مردم بوشهر از خدمات ناقص دانشگاه علوم پزشکی این استان به مردم این منطقه شده است.
کد خبر : ۱۴۱۰۷۳
صراط: روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع امروز پنجشنبه خود نوشت:

* تعطیلی مراکز درمانی در استان بوشهر بعد از افتتاح رسمی آنها موجب اعتراض و نارضایتی مردم بوشهر از خدمات ناقص دانشگاه علوم پزشکی این استان به مردم این منطقه شده است. اخیراً در پنج آبان ماه سالجاری مراکز درمان ناباروری امید خلیج فارس و اعصاب و روان توسط استاندار بوشهر (استاندار همچنان استاندار دولت احمدی‌نژاد می‌باشد) مورد بهره‌برداری قرار گرفت اما با گذشت کمتر از دو هفته از افتتاح آنها، درهای هر دو مرکز بسته شده و از پذیرش بیمار در آن خودداری می‌شود. پیش از این نیز کلینیک دندانپزشکی بوشهر که خرداد ماه امسال با حضور رحیمی معاون اول سابق رئیس‌جمهور افتتاح شده بود، به دلیل کامل نبودن تجهیزات مورد نیاز تعطیل شده بود. همچنین بیمارستان شهید گنجی برازجان که خرداد ماه به بهره‌برداری رسیده بود، پس از چند هفته تعطیلی و انتقادات شدید نماینده مجلس این شهرستان سرانجام به پذیرش بیمار اقدام کرد.

* معاون اداره کل تبلیغات استان مرکزی نسبت به عنوان "متوسلین به ذوالجناح" برای هیأت عزاداری واکنش نشان داد. حجت الاسلام داود چمانی در واکنش به انتشار خبری مبنی بر فعالیت افرادی تحت عنوان متوسلین به ذوالجناح در یکی از شهرهای استان مرکزی، به خبرنگار ایرنا گفت: خرافه‌گرایی و مباحث انحرافی از اهداف فعالیت، تحت پوشش این عنوان است. وی افزود: "افرادی که با این‌گونه نام‌ها فعالیت کنند، به طور حتم اهداف انحرافی و خرافی دارند و با آنان برخورد خواهد شد، زیرا نام هیأت‌های مذهبی باید درخور شأن و جایگاه والای امام حسین(ع) و برنامه‌های مذهبی باشد." روزنامه جمهوری اسلامی روز سه‌شنبه در ستون "جهت اطلاع" با درج خبر وجود هیأتی با نام "متوسلین به ذوالجناح" به کوتاهی دستگاه‌های فرهنگی در مقابله با این قبیل انحرافات اعتراض کرده بود.