۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳
معاون استاندار گلستان:

سایت‎های دولتی جذاب نیستند

معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: بسیاری از سایت‎های اینترنتی دولتی با وجود هزینه‎های گزاف به دلیل آنکه نمی‎توانند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند، از جذابیت جلب مخاطب برخوردار نیستند.
کد خبر : ۱۴۱۰۹۱

صراط: «عبدالرضا دادبود» پیش از ظهر امروز در جلسه شورای پایگاه اطلاع‎رسانی حوزه معاونت امور عمرانی استانداری گلستان اظهار داشت: این پایگاه‎های اطلاع‎رسانی باید با استفاده از تکنیک‎های نوین و جذاب و تامین نیاز مخاطبان به دنبال افزایش خدمات به مردم باشند.

وی تصریح کرد: این ظرفیت اطلاع‎رسانی می‎تواند با تغییر ساختار، استفاده از لینک‎های قابل استفاده و دخیل‎ ساختن مجموعه نیروهای اداری برای بازدید از اخبار و اطلاعات ارسالی، فعال‎تر و پویاتر شود.

راه‎اندازی شورای پایگاه اطلاع‎رسانی معاونت عمرانی استانداری گلستان

وی با اشاره به تاسیس شورای پایگاه اطلاع‎رسانی معاونت عمرانی استانداری گلستان و پورتال جدید استانداری گلستان خاطرنشان کرد: راه‎اندازی شورای پایگاه اطلاع‎رسانی و استفاده از نظرات این مجموعه با‎تجربه، می‎تواند راه را برای رشد، پویایی، تحول و پیشرفت عرصه اطلاع‎رسانی معاونت عمرانی این استانداری مهیا سازد.

به گفته دادبود: اعضای این شورا از مجموعه نیروهای باتجربه استانداری گلستان هستند که سالها‎ در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی صاحب تجربه و دانش علمی هستند

وی یادآور شد: پیشنهادات مختلف و جالبی از سوی اعضاء این شورا برای تقویت پایگاه اطلاع‎رسانی ارایه شد که یقینا با بحث و تبادل‎نظر کارشناسی و پخته‎تر شدن پیشنهادات، می‎توان از آن در مسیر تقویت اطلاع‎رسانی معاونت عمرانی استفاده کرد.

معاون عمرانی استاندار گلستان با اشاره به تعبیه بخشی از سایت حوزه عمرانی برای تبادل‎ نظر مردم و مراجعان سایت اذعان داشت: این موضوع نیز از جاذبه‎هایی است که می‎تواند در قالب دریافت پیام، ارائه نظرسنجی و دیگر موضوعات پیشنهادی طراحی شود.

دادبود افزود: با کمی دقت و نگاه خبری حرفه‎ای می‎توان، روزانه اخبار بسیاری را از بخش‎های متعدد این حوزه استخراج و به اطلاع افکار عمومی رساند.

وی یادآور شد: برنامه‎ریزی برای حضور خبرنگاران رسانه‎های جمعی در جلسات کارگروه‎ها، پروژه‎ها و نشست‎های کاری می‎تواند از جمله راهکارهای مناسب برای ارتباط بهتر و شفاف‎تر با مردم تلقی شود.

در ادامه جلسه، اعضای شورای پایگاه اطلاع‎رسانی حوزه معاونت امور عمرانی با اشاره به تغییرات انجام گرفته در پایگاه جدید اطلاع رسانی حوزه معاونت عمرانی، نظرات خود برای کارکرد بهتر این  سایت ارایه دادند.

سایت جدید اطلاع‎رسانی معاونت عمرانی استانداری گلستان به نشانی OMRAN.OSTAN.GOLESTANPORTAL.IR چندی است که به صورت آزمایشی شروع به کار کرده است.


منبع: فارس