۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۱
فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد

تریاک‎هایی با طعم گازوئیل

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف یک محموله مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد و گفت: این محموله در باک یک دستگاه کامیون به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود.
کد خبر : ۱۴۱۳۴۳

صراط: محمدرضا میرزایی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اقدامات گسترده اطلاعاتی مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و با همکاری مأموران انتظامی شهرستان شاهرود این محموله کشف شد.

وی گفت: مأموران پلیس با دریافت اطلاعاتی در خصوص حمل یک محموله مواد مخدر، موضوع را در دستور کار ویژه خود قرار دادند و سرانجام موفق به شناسایی مسیر انتقال محموله شدند.

این مسئول ادامه داد: سرانجام ساعت 20:30 یکشنبه شب در عملیاتی غافلگیرانه کامیون مورد نظر در محور شاهرود - سبزوار متوقف و برای بررسی بیشتر به ایستگاه بازرسی شهید نوری شاهرود منتقل شد.

به گفته میرزایی، در بازرسی فنی صورت گرفته که چند ساعتی به طول انجامید، مقدار 34 کیلو و 700 گرم مواد مخدر تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‎ای در باک خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان گسترش اعتیاد به مواد مخدر را از جمله دسیسه‎های برنامه‎ریزی شده بدخواهان انقلاب اسلامی دانست و گفت: عده‎ای سودجو در داخل کشور نیز که بویی از انسانیت نبرده‎اند به قاچاق این بلای خانمان‎سوز دست می‎زنند.

میرزایی تأکید کرد: پلیس برای تأمین امنیت و آرامش مردم و پیشگیری از انحطاط اقشار مختلف جامعه با سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می‎کند و در این راه از هیچ تلاش و کوششی نیز دریغ نخواهد کرد.

در این عملیات یک نفر از اهالی یکی از شهرستان‎های استان بوشهر دستگیر شد.


منبع: فارس