۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴

نظر روحانی درباره رسیدگی به اموال مسئولین

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از حمایت رئیس جمهور از طرح رسیدگی به اموال مسئولان و تصویب این طرح در جلسه هیات وزیران خبر داد.
کد خبر : ۱۴۱۴۱۳
صراط: محمد دهقان عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی  از تصویب طرح رسیدگی به اموال مسئولان در جلسه هیات دولت خبر داد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس اظهار داشت: حجت الاسلام پور محمدی وزیر دادگستری در جلسه اخیر این کمیسیون از حمایت رئیس جمهور از طرح رسیدگی به اموال مسئولان که در حال حاضر در مجمع تشخیص مصلحت نظام است خبر داد و افزود هیات وزیران این طرح را به تصویب رساند.

دهقان گفت: تا آنجایی که من خبر دارم رئیس قوه قضائیه هم با این طرح موافق است. البته علی رغم شبهه ای که آیت الله آملی لاریجانی داشت مبنی بر اینکه تعداد مسئولان مد نظر در این طرح توسعه پیدا کرده و شاید طرح از لحاظ اجرایی با مشکل مواجه شود، اما پس از جلسات متعدد با وی در نهایت رئیس قوه قضائیه نیز موافقت خود را با این طرح اعلام کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس در ادامه افزود: رئس مجلس و نمایندگان نیز طبیعتا با تصویب این طرح موافقت خود را اعلام و از همه مهمتر اینکه رهبر معظم انقلاب نیز دوبار به نوعی موافقتشان را با طرح رسیدگی به اموال مسئولان اعلام کردند.

دهقان اظهار داشت: یک بار در مجلس هفتم تعدادی از طرح ها توسط آقای حداد عادل رئیس وقت مجلس خدمت رهبری ارائه شد ایشان تاکید کردندکه طرح رسیدگی به اموال مسئولان طرح خوبی است؛ حتی به مرکز پژوهشهای مجلس نیز دستور داده شد تا این طرح را بررسی کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در مجلس هشتم نیز آقای لاریجانی به صورت اختصاصی طرح رسیدگی به اموال مسئولان را خدمت رهبر معظم انقلاب ارائه کردند؛ رئیس مجلس نیز بعد از این دیدار از ابراز خرسندی رهبری در خصوص این طرح خبر داد.
منبع: مهر