۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۴

خبرنگاران یونان خیابان نشین شدند

این اهالی مطبوعات توانستند که اخبار روز پنجشنبه و صبح روز جمعه را از طریق سایت الکتریکی ertopen.com. به اطلاع مردم برسانند. پلیس یونان صبح روز پنجشنبه به مقر هیئتی که مقامات یونانی از قبل بسته بودند ، یورش برده و تعدادی از کارمندان را بازداشت کردند.
کد خبر : ۱۴۱۸۸۳
صراط: خبرنگاران تلویزیون یونان بعد از هجوم نیروهای دولتی به محل کار و تعطیل کردن آن، برنامه های خود را در خیابان پخش می کنند

بعد از اینکه مقامات دولتی یونان  شبکه خبرنگاران و دست اندرکاران رسانه ای تلوزیون را تعطیل کردند، پلیس یونان ساختمان رادیو و تلوزیون در "اسینا" را مورد هجوم قرار داد. کارکنان رادیو و تلوزیون یونان بعد از اینکه از کار برکنار شدند در یکی از خیابان های عمومی در اثنا دور هم جمع شده و با برپایی اعتراضات در حال پوشش دادن اخبار اعتراضات و خواسته های خود هستند.


این  اهالی مطبوعات توانستند که اخبار روز پنجشنبه و صبح روز جمعه را از طریق سایت الکتریکی ertopen.com. به اطلاع مردم برسانند. پلیس یونان صبح روز پنجشنبه به مقر هیئتی که مقامات یونانی از قبل بسته بودند ، یورش برده  و تعدادی از کارمندان را بازداشت کردند.

در 11 ژوئن بود که مقامات یونان چنین تصمیمی اتخاذ کردند و بودجه این هیات را قطع و چیزی در حدود 2600 نفر از کارکنان را برکنار کردند. اما بیشتر کارمندان مقاومت کرده  و به پخش برنامه هایشان از طریف اینترنت ادامه دادند.


منبع: هشت صبح