۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵

پیکر معاون وزیر صنعت تشییع شد

پیکر مرحوم رحمت‌آبادی با حضور وزیر صنعت و معاون پارلمانی رئیس جمهور تشییع شد.
کد خبر : ۱۴۲۰۰۸

صراط: ظهر امروز پیکر مرحوم صفدر رحمت‌آبادی معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت از مقابل این وزارتخانه در خیابان سمیه تهران تشییع شد.

بنابر این گزارش، در مراسم تشییع معاون وزیر صنعت، معاونین سابق و فعلی وزیر صنعت و همچنین مدیران سابق و فعلی در این مراسم در کنار اقوام، آشنایان و کارمندان این وزارتخانه حضور داشتند.

فریدون احمدی، قائم‌مقام وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت در این مراسم به فارس گفت: مرحوم رحمت‌آبادی بیش از 40 ماه سابقه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل و همچنین جانباز 8 سال دفاع مقدس بوده است.

وی افزود: مرحوم رحمت‌آبادی از مدیران صادق، زحمتکش و کوشای وزارت صنعت بوده است و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کرد.

همچنین یکی دیگر از مدیران وزارت صنعت به فارس گفت: مرحوم رحمت‌آبادی کار خود را از کارشناسی در این وزارتخانه آغاز کرد و به ازای تلاش و کوششی که داشت در شغل و رتبه خود ارتقا پیدا کرد و تا معاون وزیری رسید.

وی افزود: هیچ کس باور نمی‌کند کسی با آقای رحمت‌آبادی دشمنی داشته باشد چرا که همه او را دوست داشتند و فرد بی‌حاشیه‌ای بود.

در این مراسم که با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و وزیر صنعت برگزار شد، پیکر مرحوم رحمت‌آبادی از خیابان سمیه تهران تشییع شد. همچنین مراسم ختم وی نیز فردا در شهرستان کنگاور برگزار می‌شود.

منبع: فارس