۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۹

وعده پاکسازی جنوب تهران

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 19 از پاکسازی معابر اصلی این منطقه خبر داد.
کد خبر : ۱۴۲۲۲۳
صراط:زنوزی گفت: اجرای طرح پاکسازی معابر اصلی محلات 13 ‌گانه منطقه 19 در دستور کار معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر  افزود: این طرح به منظور رفاه حال شهروندان، کاهش آلودگی بصری و زیست محیطی،‌افزایش سلامت شهری و افزایش چشم‌اندازهای بصری در دست اجراست.

زنوزی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی امور شهری به صورت مستمر به منظور تسهیل در انجام عملیات عمرانی در آماده باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: شستشو و گندزایی معابر اصلی محلات 13 گانه منطقه 19، طعمه گذاری و انسداد با مصالح مقاوم به منظور رعایت  اصول بهداشتی با هدف حذف آلودگی‌های زیست محیطی،‌نظارت و پاکیزگی محدوده در جهت کاهش جانوران مضر شهری از اقدامات اجرایی این طرح است.

زنوزی ادامه داد: لایروبی معابر اصلی محلات 13 گانه منطقه 19 از جمله خیابان کلهر، عابدی، چمران ، صاحب الزمان (عج) از اقدامات اجرایی این طرح است.

وی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه 19 افزود: جمع آوری خاک و نخاله به مقدار تقریبی 40 تن در بلوار یادگار امام، خیابان امام حسن عسگری (ع)، زیرگذر پل اخلاقی، شهرک توحید، باقرشهر (آسیاب قرمز)، جاده شهر سنگ، اتوبان شهید هاشمی و خیابان رحیمی از اقدامات دیگر معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 19 است.