۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱

پاسخ مرفاوی به رفت و برگشت خود به صبا

سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم گفت: خوشحالم از اینکه بار دیگر به صبای قم برگشتم و امیدوارم در نیم فصل دوم کمک رسان صبا باشم.
کد خبر : ۱۴۲۲۵۵
صراط:عبدالصمد مرفاوی بعد از انتخابش به عنوان سرمربی تیم فوتبال صبای قم برای ادامه بازی‌های نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تصریح کرد: از اینکه مورد اعتماد مسئولان باشگاه صبا هستم خوشحالم و امیدوارم بتوانیم در ادامه بازی‌های لیگ برتر به این تیم کمک کنم.

وی در پاسخ به اینکه چرا در ابتدای فصل به همکاری خود با تیم صبای قم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ادامه ندادید، تصریح کرد: این موضوع مربوط به گذشته است و بهتر است از این به بعد به آینده فکر کنیم و با کمک هواداران، مردم و رسانه‌ها برای پیشرفت و موفقیت بیشتر صبا تلاش کنیم.

وی یاد آور شد: صبای قم تیم بسیار خوبی است و بازیکنان توانمند و شایسته‌ای دارد، امیدوارم بتوانیم در کنار هم یک مجموعه کامل بوده و در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور نتایجی را که مورد انتظار هواداران و مسئولان باشگاه است به دست بیاوریم.

مرفاوی در خصوص چگونگی همکاری با تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: با نظر مسئولان باشگاه تا پایان فصل در صبا خواهم بود و با توجه به برنامه ریزی‌هایی که از قبل صورت گرفته ان‌شاءالله از روز جمعه تمرینات تیم را آغاز خواهیم کرد.

وی یادآور شد: برای ادامه برنامه‌های آماده سازی تیم فوتبال صبای قم به منظور حضور موفق در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور یک اردوی آمادگی در جزیره کیش در نظر گرفته شده و بعد از عاشورای حسینی یعنی از بیست و چهارم آبان ماه آغاز خواهد شد و یک هفته ادامه می‌یابد.

سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم در ادامه در خصوص اینکه آیا شما همکاران خود را به مدیریت باشگاه صبا معرفی کرده‌اید یا خیر؟ تصریح کرد: در این خصوص هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و تا فردا همکارانم را به مسئولان باشگاه صبا معرفی می‌کنم.

وی همچنین در پاسخ به اینکه آیا لیست بازیکنان مورد نظر خود را برای جذب در نیم فصل لیگ برتر به باشگاه صبا داده‌اید، عنوان داشت: برای تقویت تیم چند بازیکن را مد نظر دارم که تا فردا آنها را همراه با اسامی همکارانم در کادر فنی به باشگاه معرفی خواهم کرد.

نظرات بینندگان
سرالله محسنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۸ آذر ۱۳۹۲
۰
۰
با سلام بنده از ساری مزاحم می شوم .و تحصیل کرده رشته تربیت بدنی در مقطع کارشناسی ارشد و مربیگری cو دارای مدرسه فوتبال ستارگان در ساری می باشم و می خواستم بدانم آیا باشگاه فرهنگی ورزشی صبا مجوز فعالیت صبا را در ساری به مدرسه فوتبال ما را در ساری می دهد تا استعدادهای این شهر شمالی راحتر به فوتبال کشور معرفی شوند؟ با سپاس فراوان