۲۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۸
بعد از بازگشت لیبرمن

اظهارات ليونی درباره ادامه مذاکرات

وزیر دادگستری و رئیس هیئت مذاکره کننده رژیم صهیونیستی با تشکیلات خودگردان اعلام کرد ، تل‌آویو به همه تعهداتش درباره ادامه گفتگو با مقامات فلسطینی پایبند است .
کد خبر : ۱۴۲۴۵۰
صراط: وزیر دادگستری و رئیس هیئت مذاکره کننده رژیم صهیونیستی با تشکیلات خودگردان اعلام کرد ، تل‌آویو به همه تعهداتش درباره ادامه گفتگو با مقامات فلسطینی پایبند است .
تزیپی لیونی سه شنبه شب گفت: «گفتگوهای صلح میان تل‌آویو و رام الله با تلاش مضاعف طرفین ادامه دارد و دو طرف به همه تعهدات شان در زمینه خودداری از افشای جزئیات گفتگوها پایبند هستند ».
وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی در مصاحبه با رادیو عبری زبان این رژیم تصریح کرد تل‌آویو به تعهداتش در چارچوب روند گفتگوها با فلسطینیان پایبندی کامل دارد و هرگز آنها را زیر پا نخواهد گذاشت .
به گزارش خبرگزاری سما از تل‌اویو، تزیپی لیونی درباره اینکه آیا پس از انتخاب دوباره اویگدور لیبرمن به مقام وزیر امور خارجه اسرائیل ، او به عنوان رئیس هیئت مذاکره کننده اسرائیل باقی خواند ماند ، گفت :« با وجود این که من و لیبرمن اختلاف نظر هایی درباره گفتگو با تشکیلات خودگردان فلسطین داریم، در تیم مذاکره کننده اسرائیلی تغییری ایجاد نمی شود .»