۲۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸

بدحجابی‌ها به دلیل ناآگاهی افراد است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه اینکه مقوله بدحجابی امروز به معضلی کاملاً مشهود در جامعه درآمده است، گفت: آسیب‏های این معضل تمام جامعه را دچار مشکل می‏کند.
کد خبر : ۱۴۲۴۵۷
صراط: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه اینکه مقوله بدحجابی امروز به معضلی کاملاً مشهود در جامعه درآمده است، گفت: آسیب‏های این معضل تمام جامعه را دچار مشکل می‏کند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام علی شکری امروز افزود: این معضل فقط برای افراد بد‌حجاب مشکل ایجاد نمی‏کند، بلکه آسیب‏های آن تمام اعضای جامعه را در برمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: حجاب و عفاف یک دستور دینی و از مسائل مهم جامعه ما بوده و دارای ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه حجاب به معنای پوشش بیرونی و عفاف به معنای پوشش درونی است، اظهار داشت: در صورت نبود این دو امر در جامعه شاهد به وجود آمدن مشکلات و اثرات مخرب اجتماعی زیادی در جامعه خواهیم بود.

شکری بسیاری از بدحجابی‏ها را به علت ناآگاهی افراد از این مقوله مهم دانست و گفت: اعتقاد قلبی بیشترین تأثیر در روحیه و ظاهر افراد داشته و باید سعی در درست کردن اعتقادات مردم داشته باشیم.

وی پیشنهاد ورود به مدارس و تعامل با انجمن اولیا و مربیان در خصوص اقدام نسبت به برگزاری کارگاه‏های آموزشی برای پدران و مادران با موضوع ترویج عفاف و حجاب و ترویج آموزه‏های دینی را داد و خاطرنشان کرد: هدف ما از اجرای برگزاری جلسات، همایش‏ها و کارگاه‏های حجاب و عفاف باید موجب تحول در افراد باشد.

‎ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: اخیراً نیز جلسه عفاف و حجاب اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با هدف برنامه‏ریزی و تصمیم‏گیری در خصوص برنامه‏های عفاف و حجاب و نیز اقدام برخی موارد دستورالعمل ارسالی برنامه‏های یازده‏گانه حجاب و عفاف دولت برگزار شد.
منبع: فارس