۲۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۹
مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا

برتري ايران مقابل تايلند در نيمه اول

نيمه اول ديدار تيم‌هاي ملي ايران و تايلند با برتري تيم ملي کشورمان به پايان رسيد.
کد خبر : ۱۴۲۵۷۳
صراط: نيمه اول ديدار تيم‌هاي ملي ايران و تايلند با برتري تيم ملي کشورمان به پايان رسيد.

تيم‌هاي ملي ايران و تايلند از هفته چهارم مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا از ساعت 15:30 امروز به وقت ايران در ورزشگاه راجامانگالاي بانکوک به مصاف هم رفتند که نيمه اول اين ديدار با نتيجه 2 بر صفر به سود تيم ملي ايران به پايان رسيد.

در همان دقايق نخست ديدار و روي ارسال دژاگه از روي ضربه ايستگاهي، منتظري فرصت خوبي را از دست داد و توپ را به دستان دروازه‌بان تايلند کوبيد.

در دقيقه 27 نيز مجتبي جباري پس از ارسال ضربه کرنر روي دروازه تايلند و پس از يک رفت و برگشت با شوتي محکم دروازه تايلند را تهديد کرد که در اين صحنه هم دروازه‌بان ميزبان موفق‌تر بود. در ادامه همين حمله و يک دقيقه بعد دژاگه توپي که به صورت اتفاقي به مقابلش رسيده بود را با شوتي زيبا از پشت محوطه هجده قدم به کنج دروازه تايلند فرستاد تا تيم ملي ايران يک بر صفر از تايلند پيش بيافتد.

در دقيقه 42 هم رضا قوچان‌‌نژاد گل دوم تيم ملي ايران را به ثمر رساند تا تيم ملي با برتري مقابل تايلند در پايان نيمه اول راهي رختکن شود.

بنيامين ويليامز استراليايي قضاوت اين ديدار را برعهده دارد. وي در نيمه اول به مجتبي جباري و آندرانيک تيموريان از ايران کارت زرد نشان داد.
منبع: ورزش سه