۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۳

نفوذ هکرها به رایانه‌های دولتی آمريكا

"اف بي آي" اعلام كرد: هكرهاي ناشناس موسوم به "انانيموس" در موارد متعددي اقدام به نفوذ به رایانه‌های دستگاههاي دولتي آمريكا كرده و اطلاعات آنها را به سرقت برده اند.
کد خبر : ۱۴۲۶۶۵
صراط: روزنامه الحيات به نقل از خبرگزاري رويترز اعلام کرد: "اف بي آي" هشدار داه است كه هكرهاي موسوم به "انانيموس " به دستگاه هاي سازمان هاي مختلف در دولت آمريكا نفوذ كرده  و اطلاعات حساسي را طي حمله هايي كه از يك سال گذشته آغاز شده به سرقت برده اند.

اف بی آی در يادداشتي اعلام داشت كه : اين هكرها از نقطه ضعفي در برنامه شركت "ادوب سيستم" براي شروع نفوذ به رایانه‌ها استفاده نموده‌اند.

اين يادداشت افزوده است : اين مشكلي است كه بايد آن را حل كرد و اين نفوذ شامل نفوذ به سیستم‌های  ارتش آمريكا، وزارت انرژي ، بهداشت و ديگرسازمانهاي دولت آمريكا مي شود و هنوز محققان در حال جمع‌آوري اطلاعات پيرامون حجم حمله‌هاي  اين هكرها هستند.

همچنين يادداشت ديگري ازيكي از كارمندان ارشد وزارت نيرو آمريكا اعلام مي دارد که از ميان اطلاعات به سرقت رفته، اطلاعات حداقل 104 هزار كارمند و اعضای خانواده‌هايشان و افرادي كه با آنان در ارتباط بوده اند و نيز اطلاعات 20 هزار حساب بانكي  به سرقت رفته است.

شايان ذكر است گروه هكرهاي ناشناس موسوم به "انانيموس" گروهي  مي باشند كه اقدام به حملات و نفوذ به رایانه‌های  در سراسر جهان مي‌كنند.

برچسب ها: نفوذ هکر آمریکا