۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۰

نظر یک موافق گودرزی در مجلس

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با رای به دکتر گودرزی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان مجلس به حل مشکلات جوانان کمک می‌کند و دکتر گودرزی نیز با توجه به همیت در تعامل با مجلس می‌تواند به شرط رای نمایندگان مشکلات زیادی را از سر راه جوانان بر دارد.
کد خبر : ۱۴۲۹۶۲
صراط: حسینی که به عنوان موافق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی سخن می گفت اظهار کرد: دکتر گودرزی توجه ویژه‌ای به مناطق محروم و مرزی کشور دارند و حضور ایشان در وزارت ورزش و جوانان با توجه به برنامه‌هایی که دارند می‌تواند کمک زیادی به محرومیت‌زدایی به استان‌های مرزی کشور کنند و عملکرد ایشان در چارچوب قانون انتظار همه نمایندگان است.

وی افزود: یکی از خصوصیت‌های بارز ایشان عدم وابستگی‌های سیاسی و رانتی است و با توجه به اینکه وزارت ورزش و جوانان وزراتخانه‌ای فرابخشی و غیرسیاسی است حضور ایشان در راس این وزارتخانه می‌تواند کمک شایانی به حل مشکلات جوانان بینجامد. همچنین دیدگاه علمی ایشان به حوزه مدیریت ورزش به دلیل سبقه علمی و دانشگاهی امیدواری زیادی را در رفع مشکلات ورزش در روزهای حساس پیش رو ایجاد کردیم.

حسینی در پایان با اشاره به عدم رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به سه وزیر قبلی پیشنهادی دولت تدبیر و امید گفت: متاسفانه به دلیل عدم رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی قبلی و نبود مدیر مستقر در راس وزارتخانه ورزش و جوانان در چند ماه اخیر مسائل و مشکلاتی برای این حوزه پیش آمده است و اگر بخواهیم همین روند را ادامه دهیم آسیب‌های جدی‌تری به ورزش و جوانان وارد می‌شود و من به همکاران خود در مجلس اطمینان می‌دهم که جناب آقای گودرزی با توجه به سابقه علمی خود می‌تواند در مقابل بسیاری از آسیب‌ها بایستد.

منبع: ایسنا