۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۶

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

ذوالنور نماینده شیراز در تذکری به وزیر علوم،تحقیقات و فناوری بر ضرورت اجتناب از لجاجت با مجلس و برگرداندن افراد نا به جا از مدیریت وزارتخانه تاکید کرد.
کد خبر : ۱۴۳۰۴۴
صراط: تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس توسط ضرغام صادقی عضو هیات رئیسه مجلس قرائت شد که به شرح زیر است:

احمدی نماینده کنگان در تذکری به وزیر نیرو نسبت به افزایش تعرفه های برق که موجب نگرانی مردم شده است، انتقاد کرد.

ندیمی نماینده لاهیجان در تذکری به رییس جمهور خواستار دستور جلوگیری از واردات اقلام بی رویه مخصوصا برنج وارداتی شد.

دواتگری نماینده عجب شیر در تذکری به وزیر نیرو خواستار جلوگیری از قطع برق مدارس کشور به دلیل عدم پرداخت بدهی شد.

ذوالنور نماینده شیراز در تذکری به وزیر علوم،تحقیقات و فناوری بر ضرورت اجتناب از لجاجت با مجلس و برگرداندن افراد نا به جا از مدیریت وزارتخانه تاکید کرد و در تذکری به وزیر آموزش و پرورش نسبت به استفاده از افراد بازنشسته در این وزارتخانه با وجود نیروهای میان سال با تجربه و توانمند، انتقاد کرد.

ایرانپور نماینده مبارکه در تذکری به رییس جمهور لزوم تسهیل در حل مشکلات بازنشستگان فولاد کشور را خواستار شد.

رحماندوست نماینده تهران در تذکری به وزیر اقتصاد و دارایی نسبت به عدم اجرای قوانین و مقررات مربوط به ایثارگران به بهانه واگذاری به بخش خصوصی انتقاد کرد وی همچنین در تذکری به وزیرامور خارجه بر لزوم دقت در مذاکرات با سران آمریکا و غربی و عمل متقابل با آن ها که نیتشان رفع تحریم ها نیست، تاکید کرد.

حسینی،سعیدی،عارفی نمایندگان میانه ،تبریز و جیرفت در تذکری به وزیر راه با توجه به تاثیر مسکن در هزینه های مردم بر ضرورت توجه به طرح مسکن مهر تاکید کردند.

همچنین این نمایندگان در تذکری به رییس جمهور خواستار توقف استخدم های غیر قانونی که در چارچوب قاون پنجم برنامه درحال انجام است، شدند.

موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در تذکری به وزیر علوم و تحقیقات و فناوری خواستار توضیح در خصوص اخراج قنبر علی تابش شاعر انقلابی از دانشگاه علامه طباطبایی و بازگشت وی به دانشگاه شد.

منبع: مهر
خبر فوری

بالگرد حامل ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد/ تلفات جانی این حادثه مشخص نیست