۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۸

پیام تبریک رضازاده به وزیر جدید ورزش

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با اشاره به رای اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به محمود گودرزی، برای وی در مسئولیت خطیر وزارت ورزش و جوانان آرزوی موفقیت کرد.
کد خبر : ۱۴۳۲۴۲
صراط: رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با اشاره به رای اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به محمود گودرزی، برای وی در مسئولیت خطیر وزارت ورزش و جوانان آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، حسین رضازاده با تبریک به محمود گودرزی به عنوان دومین وزیر ورزش و جوانان، برای این مدیر متخصص و آشنا به مسائل ورزش آرزوی موفقیت و بهروزی کرد و گفت: بی‌شک در این برهه خاص، اهالی ورزش دوچندان باید بکوشند تا ضمن جبران فرصت‌های از دست رفته طی سه ماه گذشته، همچون یاران و همکارانی صدیق در کنار دکتر گودرزی باشند تا ایشان با فراغ خاطر از امور روزمره‌ای که می‌تواند هر مدیری را به چالش بکشاند، مسائل کلان مدیریتی ورزش و امور جوانان را پیگیری کرده تا با تعامل لازم با هیئت دولت و نمایندگان ملت در مجلس، گام های اساسی در جهت رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران اسلامی به جلو بر داشته شود.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در ادامه افزود: اینجانب و تمام همکارانم در فدراسیون وزنه‌برداری ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر گودرزی و همکاران ایشان در وزارت ورزش و جوانان، اعلام می‌دارم که با تمام قدرت در خدمت سیاست ها و اهداف کلان وزارت ورزش هستیم
منبع: فارس