۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۰

20میلیون‌نمازگزاربرای‌انقلاب‌اسلامی‌پاکستان

رئیس شورای‌عالی مؤسسه بین‌المللی منهاج القرآن با بیان اینکه انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) الگوی ما هستند، گفت: آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) جانشین واقعی امام خمینی(ره) هستند.
کد خبر : ۱۴۳۴۲۷

صراط:  حسن‌ محی‌الدین‌القادری در نشست خبری که امشب  در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: امروز با زیارت حرم امام‌ رضا(ع) به آرزوی خود رسیدم.

این شخصیت معروف پاکستانی با بیان اینکه مؤسسه منهاج‌القرآن بزرگترین موسسه غیردولتی دینی در جهان است بیان داشت: این موسسه در 100 کشور جهان شعبه دارد که هدف آن اتحاد بین همه مذاهب اسلامی و ایجاد نظم نوین جهانی بر مبنای اسلام است و درحال حاضر از تمام مذاهب اسلامی و حتی از ادیان دیگر همچون مسیحی در این موسسه عضویت دارند.

‌القادری در بخشی دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی در ایران، حکومت پهلوی برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده بود و منجی چون امام‌خمینی(ره) ملت را نجات دادند و با ایجاد قوانین اسلامی، ایران قدرت خود را در جهان ثابت کرد و جنبش منهاج نیز در پاکستان به دنبال الگوبرداری و پیروی از انقلاب اسلامی ایران و امام خمینی(ره) و همچنین جانشین واقعی ایشان آیت‌الله خامنه‌ای است.

وی درخصوص عملیات‌های تروریستی در پاکستان گفت: ما معتقدیم تروریست‌هایی که مردم بی‌گناه را به خاک‌وخون می‌کشند همان خوارج جنگ نهروان هستند که باید به سرنوشت آن‌ها نیز دچار شوند؛ البته ما امروز نباید بگذاریم جوانان پاکستان عضو این گروه‌ها شوند که در منهاج‌القرآن این موضوع به صورت جدی دنبال می‌شود.

*به دنبال 20 میلیون نمازگزار برای ایجاد انقلاب اسلامی هستیم

وی در خصوص فعالیت‌های سیاسی این مؤسسه اظهار داشت: پدر من شیخ محمد طاهرالقادری، بنیان‌گذار این مؤسسه به دنبال 20 میلیون نمازگزار برای ایجاد انقلابی اسلامی در پاکستان است که سال گذشته نیز تظاهراتی آرام اما گسترده از لاهور تا اسلام‌آباد با درخواست وی در پاکستان برگزار شد و ما نیز امیدواریم به زودی با 20 میلیون نماز‌گزا‌ر، انقلاب اسلامی در پاکستان برپا شود.

رئیس شورای‌عالی مؤسسه بین‌المللی منهاج القرآن در پایان متذکر شد: پدر من شیخ محمد طاهرالقادری، بنیان‌گذار منهاج‌القرآن به زودی در سفری رسمی به جمهوری اسلامی ایران سفر خواهد کرد.

منبع: فارس