۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۸

برنامه بازیهای انتخابی جام ملتهاي آسيا

در رقابتهای فوتبال جام ملتهای آسیا استرالیا تیم میزبان و تیم های ژاپن قهرمان دوره قبل و کره جنوبی تیم سوم دوره گذشته این رقابتها به همراه کره شمالی قهرمان چالنچ کاپ سال دو هزار و دوازده در رقابتهای مقدماتی شرکت نمی کنند.
کد خبر : ۱۴۳۴۴۵
صراط:  دور گروهی رقابتهای فوتبال انتخابی جام ملتهای آسیا امروز سه شنبه در گروههای مختلف پیگیری می شود.
در ادامه دور گروهی رقابتهای فوتبال انتخابی جام ملتهای آسیا امروز سه شنبه از بازیهای گروه یکم تیم فوتبال سوریه در تهران میزبان عمان است. در این گروه عمان با هفت امتیاز در صدر است و اردن با پنج امتیاز رده دوم را در اختیار دارد.
از بازیهای گروه دوم لبنان میزبان ایران است و کویت به دیدار تایلند می رود. در این گروه ایران با ده امتیاز در صدر است و صعودش حتمی شده است و کویت جایگاه دوم را در اختیار دارد.
در گروه سوم این رقابتها چین میزبان عربستان است و اندونزی به دیدار عراق می رود. در این گروه عربستان با دوازده امتیاز در صدر و به دور بعد صعود کرده و چین با هفت امتیاز دوم است.
از بازیهای گروه چهارم مالزی با قطر روبرو می شود و بحرین میزبان یمن خواهد بود. در این گروه بحرین با ده امتیاز اول است و قطر با نه امتیاز رده دوم را در اختیار دارد.
در گروه پنجم این رقابتها هنگ کنگ به دیدار ازبکستان می رود و امارات میزبان ویتنام خواهد بود. در این گروه امارات با دوازده امتیاز اول و راهی دور بعد شده است و ازبکستان با هفت امتیاز رده دوم را در اختیار دارد.

گفتنی است در رقابتهای فوتبال جام ملتهای آسیا استرالیا تیم میزبان و تیم های ژاپن قهرمان دوره قبل و کره جنوبی تیم سوم دوره گذشته این رقابتها به همراه کره شمالی قهرمان چالنچ کاپ سال دو هزار و دوازده در رقابتهای مقدماتی شرکت نمی کنند. از هر گروه تیم های اول و دوم به دور نهایی صعود می کنند و یک تیم به عنوان تیم سوم برتر پنج گروه هم راهی دور نهایی رقابتها می شود.