۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۱

حمله یک مربی فوتبال به منتقدان "نود"

کساني که برنامه 90 را مورد انتقاد قرار مي دهند همان کساني هستند که مافياي قدرتمند فوتبال هم به شمار مي روند.
کد خبر : ۱۴۳۴۷۶
صراط: ناصر فريادشيران پيشکسوت فوتبال ايران در اين رابطه گفت: دليل اينکه به فردوسي پور حمله مي کنند و او و برنامه اش را زير سوال مي برند را نمي فهمم. او يک چهره شناخته شده و کاملا محبوب است و کوچک ترين ارتباطي با مافياي فوتبال و شبکه دلالي ندارد.

اين پيشکسوت در ادامه گفت: او اتفاقات خوب و بد فوتبال را تجزيه و تحليل مي کند و در تمام اين سال ها با پلشتي هاي موجود در فوتبال مبارزه کرده است. او افراد سالم و ناسالم را به اندازه کافي در برنامه اش معرفي کرده و رسالت خود را به بهترين شکل به مرحله اجرا رسانده است.

فرياد شيران خاطر نشان کرد: فردوسي پور گاهي اوقات افرادي را به برنامه خود مي آورد و با آنها مصاحبه مي کند. پس از اين برنامه همان افراد فردوسي پور را بهترين مجري دنيا معرفي مي کنند اما زماني که همين فردوسي پور آنها را نقد مي کند به بدترين شکل به برنامه 90 حمله مي کنند و فردوسي پور مبدل به بدترين مجري دنيا مي شود که دستي هم در کار دلالي دارد.

وي يادآور شد: اين مجري هميشه رسالت خود را به بهترين شکل ممکن انجام داده است و تمام پلشتي هاي فوتبال را به چالش مي کشاند. اين برنامه نقش زيادي در پيشرفت فوتبال ايفا مي کند و بدون آن بسياري از زشتي هاي فوتبال با خيال راحت تري به کار خود ادامه مي دهد.

وي در پايان گفت: برنامه 90 تنها اهرمي است که با کمک آن مي توان اميد داشت که ريشه مافيا در فوتبال ايران به طور کامل کنده شود اما گويا برخي هاي نمي خواهند اين اتفاق بيفتد چون خود عضو اين مافيا هستند.

منبع: ورزش سه