۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۰

رسایی وزیر فرهنگ را به مجلس می‌کشاند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزیر فرهنگ برای پاسخ به سؤالات نمایندگان در کمیسیون فرهنگی مجلس حاضر شد که در نهایت حمید رسایی از پاسخ وزیر در مورد خوانندگی زنان و نشریه بهار قانع نشد و سؤال به صحن علنی مجلس ارجاع داده می‌شود.
کد خبر : ۱۴۳۶۳۷

صراط:  سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور پاسخ به سؤال 4 نفر از نمایندگان در جلسه امروز کمیسیون حاضر شد که در این میان حمید رسایی از پاسخ به وزیر به سؤال خود در مورد خوانندگی زنان و نشریه بهار قانع نشد و سؤال در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

وی افزود: در جلسه امروز حمید رسایی، مهرداد بذرپاش، زهره طبیب‌زاده و جواد کریمی‌قدوسی سؤالاتی را در مورد حک شدن نمادهای غربی بر روی نوشت‌افزارها، خوانندگی زنان و عملکرد نشریه بهار و نیز جشنواره موسیقی کودک و علت عزل معاون پارلمانی سابق این وزارتخانه و عدم برگزاری جشنواره افق نور مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: حمید رسایی از پاسخ وزیر در مورد حک شدن نمادهای غربی بر روی نوشت‌افزارها و زهره طبیب‌زاده از پاسخ وزیر در مورد جشنواره موسیقی کودک و مهرداد بذرپاش از پاسخ در خصوص نشریه بهار قانع شدند و جواد کریمی‌قدوسی نیز اعلام نظر خود در مورد پاسخ وزیر را به بعد موکول کرد.

منبع: فارس
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند