۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۸
شهردار تبریز:

برای قلع و قمع نیامده‌ام

شهردار جدید تبریز با رد تمام شایعات مربوط به آغاز و انجام تغییرات گسترده مدیریتی در بدنه شهرداری، این قبیل مباحث را زائیده ذهن شایعه سازان دانست.
کد خبر : ۱۴۳۷۱۸
صراط: صادق نجفی در جمع مدیران ارشد شهرداری با تأکید بر این که برای قلع و قمع نیامده و کم‌ترین تغییر و تحولات را در بدنه مدیریتی شهرداری ایجاد خواهد کرد افزود: اکثریت مدیران فعلی شهرداری تبریز با پشتوانه سال‌ها خدمت و تلاش در حوزه مدیریت شهری از جمله مدیران و مسئولان توانمند و با تجربه به شمار می روند و تا امروز نیز نقش موثری در توسعه تبریز داشته اند و با تکیه بر این ظرفیت بالا می توان منشأ تحولات و پیشرفت های جدید در شهر تبریز بود.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز گلایه از انتشار برخی شایعات درباره جابه‌جایی گسترده مدیریت های شهرداری با انتخاب وی به عنوان شهردار تبریز ، ضمن رد تمامی این اخبار خطاب به مدیران شهرداری تصریح کرد: بدون توجه به شایعاتی از این دست ، با قدرت به کار خود بپردازید چراکه همه در کنار هم و با هم شهر را اداره خواهیم کرد و در راستای توسعه آن و جلب رضایتمندی شهروندان گام برخواهیم داشت.

دکتر نجفی در عین حال ایجاد تغییر یا جایجایی در برخی حوزه‌ها به منظور بهبود وضعیت خدمات و تسریع اجرای برنامه ها را اجتناب ناپذیر و طبیعی دانست و افزود: استفاده از افکار، اندیشه‌ها، برنامه‌ها و نیروهای توانمندتر و جدید به منظور ایجاد تحول از الزامات مدیریت به شمار می رود که در صورت احساس نیاز ، این امر اتفاق خواهد افتاد.

شهردار تبریز در عین حال صداقت در خدمت ، وفاداری به سازمان، اولویت دهی به اصل خدمت به مردم ، پاکدستی ، شفافیت در عمل و تبعیت از قانون و ضوابط اداری و مدیریتی را اصول و میثاق خود با مدیران شهرداری برشمرد و خاطرنشان کرد: طبیعتا مدیران و افرادی که در این راستا حرکت نکنند جایی در تیم مدیریتی من نخواهند داشت.

نجفی بار دیگر بر ضرورت همدلی ، همکاری ، همراهی و تلاش شبانه روزی تمامی مدیران ، کارکنان و کارگران شهرداری برای تحقق اهداف مدیریتی شهرداری تأکید کرد.


منبع: تسنیم