۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷

انتقامجویی عجیب مزاحم پیامکی

مزاحم پیامکی وقتی از زندان آزاد شد برای کینه جویی دست به اقدامی عجیب زد.
کد خبر : ۱۴۴۱۱۶
صراط: این مرد شماره تلفن خانه و همراه کسی را که باعث محکومیت خود به زندان و طلاق شده بود با عنوان سایت همسریابی در سطح شهر پخش کرد.

چندی پیش مرد 70 ساله ای با مراجعه به دادسرای خارک تهران پرده از تراژدی تلخی که برایش رخ داده است، برداشت و به بازپرس امجدیان گفت که از مزاحمتهای تلفنی و پیامکی مردی آشنا به تنگ آمده است.

این مرد بغض آلود افزود: سال گذشته از شماره اعتباری یک ناشناس پیامکهای توهین آمیز غیراخلاقی برایم ارسال می شد به طوری که خسته شدم، مدتی توجهی نکردم و تصورم این بود که مزاحم خسته می شود اما ارسال پیامکهای توهین آمیز ادامه داشت و کار به جایی کشید که زن و بچه هایم به من بدبین شدند و طور دیگری با من برخورد کردند.

از آنجا که پیامکهای غیراخلاقی مرد مزاحم زندگی ام را بشدت دچار بحران کرده و وضعیت روحی و روانی ام را به هم ریخته و آبروی خانوادگی ام را به بازی گرفته بود، برای جلوگیری از ایجاد مزاحمتهای تلفنی و پیامکی و فروپاشی زندگی ام تصمیم به شکایت گرفتم. خیلی زود مرد مزاحم که مرد آشنایی به نام وحید است، ردیابی و دستگیر شد.

مزاحم آشنا از سوی قاضی مجتمع شهید قدوسی به خاطر ایجاد مزاحمت تلفنی و پیامکی به چهار ماه زندان و 74 ضربه شلاق محکوم شد.

حالااین مرد پس از تحمل کیفر، آزاد و مدتی است که دوباره با ارسال پیامکهای غیراخلاقی و توهین آمیز زندگی ام را طوفانی کرده است و با نوشتن شماره تلفن خانه و همراهم در سطح شهر تهران و کرج به بهانه همسریابی، آسایش را از من گرفته طوری که شبانه روز جوانان با خانه و تلفن همراهم تحت عنوان موسسه همسریابی تماس میگیرند. مرد مزاحم حتی سیم کارت اعتباری را که با آن برایم پیامکهای توهین آمیز ارسال می کرد، از ترس اینکه ردیابی و دستگیر نشود، از طریق پست برایم فرستاده است.

با ادعاهای مرد 70 ساله، تماسهای تلفنی و پیامکهای غیراخلاقی تحت کنترل قرار داشته و تلاش برای ردیابی مزاحم تلفنی ادامه دارد.
منبع: ایران