۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۴

عدول از ارزش‌ها مصداق نرمش ذلیلانه است

نماینده مردم سنقر در مجلس با بیان اینکه عدول از اصول و ارزش‌ها مصداق نرمش ذلیلانه است، گفت: برخی از نرمش قهرمانانه تنها به نرمش‌ آن توجه دارند.
کد خبر : ۱۴۴۱۱۹

صراط: محمد ابراهیم محبی نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان، گفت: رهبر معظم انقلاب درباره تفسیر‌های غلط از نرمش‌ قهرمانانه هشدارهای لازم و جدی مطرح کردند چرا که برخی بعد از بیانات حضرت آقا، به دنبال سؤاستفاده از نرمش‌ قهرمانانه بودند.

وی با بیان اینکه نرمش‌ قهرمانانه وقتی صورت می‌گیرد که اصول و ارزش‌های لطمه‌ نبیند، گفت: برخی از نرمش‌ قهرمانانه، تنها نرمش آنرا متوجه شده‌اند و توجی به بعد دیگر آن که قهرمانانه است ندارند.

نماینده مردم سنقر در مجلس در ادامه گفت: اگر قرار باشد، با عدول از ارزش‌های و اصول در مقابل دشمن رفتار کنیم، این نرمش، ذلیلانه خواهد بود.

مجبی افزود: مقام معظم رهبری از نرمش  قهرمانانه با عنوان مانور هنرمندانه یاد کردند لذا دیلپمات‌های ایران باید توجه داشته باشند که در مذاکرات هسته‌ای، هوشیارانه از حقوق ملت ایران دفاع کنند.

نماینده مردم سنقر در مجلس در پایان خاطر نشان کرد: کسانی که تصور می‌کنند با عدول از ارزش‌ها می‌توان با دشمن کنار آمد باید بدانند که در اینصورت اصل انقلاب اسلامی را زیر سؤال برده‌اند.


منبع: فارس