۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲

در جلسه رویانیان و دایی چه گذشت؟

در جلسه 60 دقیقه‌ای رویانیان با علی دایی ، طرفین در مورد موضوعات مختلف گفت‌وگو کردند.
کد خبر : ۱۴۴۵۱۴

صراط: تعطیلات نیم فصل زمان خوبی بود تا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از علی دایی که در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفته تقدیر کند و درباره 3 موضوع با او به گفت‌وگو بنشیند.

از همین رو علی دایی امروز به دفتر رویانیان رفت و در جلسه‌ای 60 دقیقه‌ای با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به گفت‌وگو پرداخت.

در این جلسه ابتدا در خصوص قرارداد و پرداختی بازیکنان بین دایی و رویانیان گفت‌وگو و تبادل نظر شد، سپس رویانیان در مورد بازی با میلان با علی دایی مشورت کرد که علی دایی نیز ضمن عذرخواهی از رویانیان اعلام کرد که نمی‌تواند پنج‌شنبه در بازی با ستارگان حضور داشته باشد. سپس دایی با پروین به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد و برای پیشکسوتان تیم آرزوی موفقیت داشت و از اینکه نمی‌تواند به دلیل بازی حساس با تراکتورسازی پیشکسوتان را همراهی کند عذرخواهی کرد.

در مرحله پایانی نیز دایی در خصوص وضعیت هادی نوروزی، رضا محمدی و یونس شاکری که هر کدام از 3 تیم لیگ برتری و حتی لیگ یکی پیشنهادی دارند گفت‌وگو کرد که در این جلسه تکلیف این 3 بازیکن نیز برای جدایی مشخص شد.

علاوه بر این در این جلسه رویانیان از نتایج نیم فصل اول قرمزپوشان نیز ابراز رضایت کرد و از کادر فنی تیمش تقدیر و تشکر کرد.

یکی دیگر از مباحث این جلسه در خصوص وضعیت علیرضا حقیقی بود که دو تیم خواهان به خدمت گرفتن این دروازه‌بان هستند و قرار است به زودی در جلسه رویانیان و حقیقی نظر او در خصوص ماندن یا رفتنش از پرسپولیس گرفته و سپس تصمیمات لازم اتخاذ گردد.


منبع: فارس