۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴
معاون استاندار هرمزگان هشدار داد

ادعاهای دروغین تروریست‌ها در هرمزگان

معاون استاندار هرمزگان گفت: بعضا مشاهده می‌شود که گروهک‌های تروریستی برای تثبیت جایگاه خود به دروغ مسئولیت یک ترور یا عملیات بمب گذاری را به عهده می‌گیرند که همین عامل می‌تواند بر هم زننده فضای روانی حاکم بر منطقه شود.
کد خبر : ۱۴۴۵۵۴
صراط: گل‌محمد بامری ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در استان هرمزگان شبانه روز در حال رصد فعالیت‌های احتمالی هستند تا کسی نتواند منطقه را ناامن جلوه دهد.

وی اضافه کرد: امنیت حاکم بر منطقه اتفاقی نیست بلکه ثمره مجاهدت نیروها، نهادهای مسئول و همراهی مردم است و خانواده‌های شهدا هم این امنیت را بیمه کرده‌اند.

این مسئول با اشاره به توطئه‌ها و ترفندهای استکبار برای برهم زدن امنیت منطقه خاطر نشان کرد: موارد سو قصد در هر کشوری کم یا زیاد صورت می‌گیرد اما در کشور ایران بعضا مشاهده می‌شود که اگر ترور فرد مهمی حتی با انگیزه شخصی انجام بگیرد، مسئولیت آن را گروهک‌های تروریستی به عهده می‌گیرند تا اتفاق را جور دیگری جلوه داده و از این طریق برای خود در منطقه جایگاه بسازند.

بامری خاطر نشان کرد: خوشبختانه با هوشیاری نیروهای قدرتمند اطلاعاتی و امنیتی کشور همواره این موارد خنثی شده و در قضیه اخیر ترور معاون پارلمانی وزارت صنعت و دادستان زابل نیز این امر به خوبی انجام و اصل ماجرا روشن شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان ادعاهای دروغین گروهک‌های تروریستی را امری تاثیرگذار در جو روانی حاکم بر منطقه عنوان کرد و بیان داشت: این گروه‌ها قصد دارند تا با ادعاهای دروغین برای خود کسب اعتبار کرده و از این طریق به کمک‌های مالی و نظامی دوست داران اختلال امنیت در منطقه دست یابند که باید مراقب این گونه اقدامات باشیم.

وی یادآور شد: وحدت و همدلی در بین همه اقشار، اقوام و مذاهب استان هرمزگان و ایران اسلامی برقرار است و هیچ موجی نمی‌تواند این هم بستگی دیرینه را خدشه دار کند.


منبع: فارس
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند