۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۵

کارشکنی‌اماراتی‌ها به‌فوتبال‌ساحلی رسید

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: اگر حمایت انجام شود می‌توانیم در رتبه اول رنکینگ جهانی قرار بگیریم.
کد خبر : ۱۴۴۷۰۱

صراط: در خصوص قهرمانی ایران در سومین دوره جام بین قاره‌ای عنوان کرد: این پیروزی را به تمام مردم ایران تبریک می‌گویم، از اول می‌دانستیم کار سختی در دیدار فینال مقابل روسیه داریم. این تیم یکی از ابرقدرت‌های جهان است اما ما نشان دادیم که هم‌اکنون خیلی بالاتر از روسیه قرار داریم و اگر حمایت‌های لازم صورت بگیرد می‌توانیم به این پیشرفت خود ادامه دهیم.

وی با اشاره به رتبه ایران در رنکینگ جهانی تصریح کرد:‌ روز گذشته رنکینگ جهانی اعلام شد که ایران در رده ششم برترین‌ تیم‌های جهان قرار گرفت و فکر می‌کنم فردا هم اگر رنکینگی اعلام شود ایران بتواند در رده پنجم و یا حتی چهارم قرار بگیرد. اگر حمایت‌های لازم انجام شود صد درصد می‌توانیم به رده اول صعود کنیم.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی در مورد کارشکنی‌های اماراتی‌ها که در طول این رقابت‌ها صورت گرفت و همچنین پس از بازی ادامه داشت،‌ یادآور شد: این کارها طبیعی بود، آنها مجبور بودند ما را به این مسابقات دعوت کنند زیرا قهرمان آسیا شده بودیم. از روز اول برخورد ناشایستی با ما داشتند اما با درایت کادر فنی و غیرت بازیکنان نشان دادیم که این مسائل نمی‌تواند جلودار بازیکنان ایران باشد.

هاشم‌پور یادآور شد: پس از بازی یکی دو تا از مسئولان گفتند پرچم ایران را برداریم اما ما به این مسائل توجهی نکردیم و در سواحل خلیج فارس پرچم ایران را به اهتزاز درآوردیم.

وی در مورد اینکه کفاشیان در مصاحبه‌هایی اعلام کرده که برای بازیکنان پاداش ویژه‌ای در نظر خواهد گرفت، عنوان کرد: ما در اردوها شرایط خوبی داشتیم و آقای کفاشیان هم با خانم شهریاری صحبت کرده و اعلام کرده که در برگشت بلافاصله از بازیکنان تقدیر و تشکر می‌کند.

منبع: فارس