۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷
لزوم بازنگری در معانی کلمه "توافق"

زین پس به جای کلمه "وادادگی" بگوئیم : "توافق"؟!

پیش از این دانشمندان هسته ای کشورمان به غنی سازی 20 درصد نیز دست پیدا کرده بودند و توقف غنی سازی روی 5 درصد بی شک عقب نشینی از توانمندی های هسته ای کشورمان محسوب خواهد شد .
کد خبر : ۱۴۴۸۰۹
"گروه سیاسی صراط" - بالاخره پس از کش و قوس های فراوان و مانور رسانه ای فوق العاده حامیان دولت تدبیر و امید پس از ساعتها مذاکره! ، نشست 5+1 با هیات ایرانی منجر به نوشتن متنی مشترک و توافق بر سر مسائل اساسی شد .
به گزارش گروه سیاسی صراط، محمدجواد ظریف در پایان نشست ژنو 3 خاطرنشان کرد: "هیچ یک از مراکز غنی سازی تعطیل نمی شود و فردو و نطنز به کار خود ادامه می دهند و برنامه آب سنگین اراک با وضعیت کنونی ادامه می یابد و هیچ ماده ای از کشور خارج نمی شود و تمام مواد غنی شده در کشور می ماند."
وزیر امور خارجه البته به این نکته اشاره نکرد که غنی سازی ایران در چه سطحی باقی خواهد ماند؟

این اظهارات سرپرست تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در حالی است که وزیر امور خارجه امریکا در تضادی آشکار اینگونه اظهار نظر کرده است: "ما این گام را در جهت توافق جامع‌تر برداشتیم تا جلوی پیشرفت هسته‌ای ایران و غنی‌سازی ایران و توسعه از هم‌اکنون به بعد برنامه هسته‌ای ایران را بگیریم"

اما دقایقی قبل رئیس جمهور در حرکتی غیرقابل پیش بینی اقدام به نوشتن نامه خطاب به رهبر معظم انقلاب کرده و در بخشی از نامه خود آورده: "در نخستین ماه‌های شروع کار دولت تدبیر و امید، فرزندان انقلابی شما توانستند در مذاکراتی دشوار و پیچیده، حقانیت ملت ایران در فعالیت‌های هسته‌ای را در صحنه بین‌المللی اثبات کنند و گام نخست را به گونه‌ای پیش برند که حقوق هسته‌ای و حق غنی‌سازی ملت ایران مورد اذعان قدرتهای جهانی قرار گیرد و راه برای گام‌های بلند بعدی در حراست از پیشرفت‌های فنی و اقتصادی کشور گشوده شود."

هرچند که این بخش از اظهارات حسن روحانی به درستی بیان شده و 5+1 حق غنی سازی 5 درصد را پذیرفته اما نباید این نکته را فراموش کرد که پیش از این دانشمندان هسته ای کشورمان به غنی سازی 20 درصد نیز دست پیدا کرده بودند و توقف غنی سازی روی 5 درصد بی شک عقب نشینی از توانمندی های هسته ای کشورمان محسوب خواهد شد .




اما رهبر معظم انقلاب نیز در پاسخ به نامه بلندبالای حجت الاسلام حسن روحانی پیرامون دستاورهای مذاکرات ژنو3 فرمودند: "دستیابی به آنچه مرقوم داشته‌اید در خور تقدیر و تشکر از هیئت مذاکرات هسته‌ئی و دیگر دست اندر کاران است و میتواند پایه‌ی اقدامات هوشمندانه‌ی بعدی قرار گیرد. بی‌شک فضل الهی و دعا و پشتیبانی ملت ایران عامل این موفقیت بوده و در آینده نیز خواهد بود ان‌شاء الله. ایستادگی در برابر زیاده خواهیها همواره باید شاخص خطّ مستقیم حرکت مسئولان این بخش باشد، و چنین خواهد بود ان‌شاء الله."

هنوز مشخص نیست دستاورد شگفت انگیز و خارق العاده ای که هواداران و رسانه های دولت تدبیر و امید با خوشحالی زایدالوصفی از آن سخن به میان آورده اند چه چیزی جز عقب نشینی و وادادگی در بسیاری از مواضع هسته ای کشورمان بوده است؟

اینها همه در حالی است که تعهدات امریکا و غرب در قبال این توافق! به وضوح مشخص نشده و در بسیاری از موارد وعده های مضحک و بی خاصیتی است که وزرای امور خارجه کشورهای عضو 5+1 به صورت شفاهی بیان کرده اند.

کاهش سطح مذاکرات این دور نسبت به ادوار سابق به خوبی نمایان کرده است که دستیابی به چنین "توافق" سهل الوصولی در سالهای گذشته هم امکان پذیر بود اما آنچه مهم و ضروری به نظر می رسید ایستادگی در برابر دشمن و عقب نشینی نکردن از دستاوردهای هسته ای ایران اسلامی بود که به نظر می رسد دیگر باید قید آنرا زد!

پیش از این اما بسیاری از صاحب نظران، کارشناسان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از موثر بودن تحریم ها و کمک به پیشرفت جمهوری اسلامی در همه زمینه ها سخن به میان آورده بودند اما انعطاف شگفت انگیز تیم مذاکره کننده هسته ای که به حق سعی داشتند به عنوان فرزندان انقلاب همواره از کیان جمهوری اسلامی دفاع کنند، موجب حیرت همگان شده است .

با این تفاسیر به نظر می رسد فرهنگستان ادبیات فارسی با تجدید نظر در معانی کلمه "توافق" باید معانی تازه ای را برای این واژه پیدا کند .

شاید هم زین پس باید به جای استفاده از لغات "عقب نشینی" ، "وادادگی" ، "فراموشی منافع ملت" و یا "پایان مقاومت" باید بگوییم : توافق!

نظرات بینندگان
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۲۳۹
۹۱۸
چه خونی به دل بچه حزب اللهی ها و اهالی مقاومت شد .
بیخیال غنی سازی بیست درصدی شدیم
ای خداااااااااااااا
خوب اینجوری جلیلی هم که هشت سال پیش میتونست نتیجه بگیره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جلیلی هنوز نمی دونست ام پی تیه یا ان پی تی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما دل ملت رو خون کردید طلبم دارید هنوز؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پیامک جدید اوباما به روحانی:
حسن شماره کارت بده پولای بلوکه شده رو بریزم به حسابت.
بابا جو گیر نشید عمرا این نامردا تحریمو بردارن
سعید آقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
وقتی که رهبر معظم از این توافق به موفقیت یاد میکنه شما و سازمان های فشار و بدخواهان ایران و باند کیهانیان دیگه محترمانه ساکت شین.
اگه نخوندین یا نمیفهمین دوباره براتون مینویسم:
بی‌شك فضل الهی و دعا و پشتیبانی ملت ایران عامل این موفقیت بوده و در آینده نیز خواهد بود ان‌شاء الله.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به غیر از خون دل خوردن کار دیگه ای هم بلدین احیاناً؟
محمد (م .......)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1- به خوارج هیچ ربطی نداره
2- به شهرداری و گازانبری هم همینطور !
3- حضرت آقا با هیشکی تعارف نداره اگه مشکلی در توافق وجود داشت جلوشو می گرفت
4- پس ساکت لطفا ! هیس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی آقا .بذار فعلا آقایون دلخوش باشن . رهبرمون هم تشکر کرده پس ماهم باید قبول کنیم و گوش به فرمان رهبر باشیم گرچه گذشته آقایون گویای همه چیز هست ولی فقط بخاطر رهبر عزیز سکوت میکنیم
مرگ بر امریکا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقا محمد خان !!!
مگه سال 82 و 83 همین اقای روحانی فعالیت های هسته ای رو تعلیق کردن رهبری بهشون چیزی گفتن .
اقا به اینا اجازه میده خودشون رو نشون بدن و اجازه میده خود مردم بفهمن که مسئولین چه کار کردن . همین طور که مردم فهمیدن که تیم مورد نظر ایران در سالهای 82 و 83 چه غلطی کردن و جلوشون وایستادن و محکم گفتن که انرژی هسته ای حق مسلم ماست .
مطمئن باش مردم این توافق ننگین رو متوجه خواهند شد !! و از حقوق خودشون کوتاه نخواهند امد .
در ضمن کشور مال تو امثال تو نیست که بخوایی براش تعیین تکلیف کنی .
محمد (م .......)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شماها و روساتون زمانی ولایتمدارید که امکان رسیدن به قدرت براتون وجود داشته باشه زمینه وجود داشته باشه برای شعار دروغ دادن ... با هیشکی عقد اخوت نبسته ای ؟ !!! منظورت اینه که فقط با ولایت عقد اخوت بسته ایچاخان ؟ !! پس گازانبری کیه !! اگه حضرت آقا موضوعی رو تایید کنه شما رد میکنی چون برخلاف خط گازانبریه یا اون یکی رد میکنه چون برخلاف ولایت آقای عدالت محور سابقه !! یا اون یکی رد میکنه چون بر خلاف ولایت مدرسه پرتو و خوارج و حجتیه هست !!!
شماها شکمتون از اینا پر میشه چه خبر دارین از سختی و مشکلات مردم !!! شک ندارم داشتین له له می زدین برای اینکه حضرت آقا ایرادی از توافق بگیرن که نگرفتن پس لطفا ببندین اون حفره های گشاد رو
محمد (م .......)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ بر آمریکا مملکت رهبر داره و رئیس جمهور و مردم !!! امثال شما و مدرسه پرتو و خوارج و حجتیه و .... 1% از کل ملت هستین بفهمین اینو .... همین ملتی که برای نظرش امثال تو هیچ احترامی قائل نیستین و اینهمه شهید و هزینه برای کشور دادن برای نظریات امثال تو و مدرسه پرتو و خوارج و حجتیه پشیزی ارزش قائل نیست !!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بهتره بگی چه خاکی به سر بچه حزب اللهی شد!!
تو اصلا میدونی فرق غنی سازی 5 درصدی و 20 درصدی چیه!؟
آخه گوشکوب! بشین ماستت رو بخور!
محمد (م .......)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ بر آمریکا !! اگه حضرت آقا اجازه داده اینا خودشونو به مردم نشون بدن ! پس اجازه دادن دیگه !! حالا تو چی میگی ؟ تو اجازه نمیدی ؟ نه اینکه در دوره عدالت محور شما مملکت رو در آستانه خطر بالقوه برای کل دنیا جلوه ندادین !!! کی و کدوم جماعت به اسراییل بزرگترین خدمتهارو کرد ؟ و اسراییل اون رو گنج تمام ناشدنی برای اسراییل توصیف کرد ؟ کی اسراییل رو کمک کرد تا خودشو به مظلوم نمایی در دنیا بزنه ؟ کی کمک کرد به اسراییل تا به دنیا بگه ایران برای دنیا خطرناکه و اینهمه تحریم برای کشور درست کرد ؟ حالا که مردم به روحانی رای دادن زیپ دهنتونو ببندین و خودتم میگی حضرت آقا اجازه داده که اینا خودشونو به مردم نشون بدن پس بذارین اینا خودشونو به مردم نشون بدن و شما سربلند بشین !!! زیپ دهنتونو ببندین
محمد (م .......)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ بر آمریکا !! نهایتا اینکه کشور قطعا مال ما نیست ارثیه بابای شماس !!
حسن س
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی جان انشالله که خیره .
زود قضاوت نکن بابا .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
"خوب اینجوری جلیلی هم که هشت سال پیش میتونست نتیجه بگیره "

تيم جليلي به زير 5 درصد هم راضي شده بود! ولي آخرش چي شد؟
مرگ بر امریکا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو اصلا چیزی که من نوشتم رو خوندی برا خودت نظر میدی ؟

گفتم مگه رهبری به روحانی و تیمش که اون فجایع رو در سال 82 و 83 به بار اوردن چیزی گفت ؟
اقا میذاره تا اینا کارشون رو انجام بدن تا مردم خودشون بفهمن که مسئولانشون چه کار کردن و چه گلی به سرشون زدن .

توافق تیم دیپلماسی ایران به گفته ی جان کری امنیت اسرائیل رو بیشتر کرد .
در ضمن اقا در پیامش فرموده :
"ایستادگی در برابر زیاده خواهیها همواره باید شاخص خطّ مستقیم حرکت مسئولان این بخش باشد"

این توافقی که صورت گرفته نشون از زیاده خواهی امریکا و غربه .
لطفا برو متنی رو که توی رسانه ها منتشر شده بخون متوجه میشه که ایران در برابر امتیازهای زیاد هیچ دریافت نکرده !!!
در ضمن اگه به گفته های شیاطین بزرگ عمل کنه !!!
به تیم دیپلماسی ایران به خاطر افزایش امنیت رژیم صهیونیستی تبریک میگم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خدا بهتون بصيرت بده كه 8 ساله اين ملت اسير توهمات وتعصبات كور شماست .كي مي خواين بفهمين :بابا مردم چيزي رو كه شما مي خواين نمي خوان پس براي انكه بيشتر دلتون خون نشه دست از سر اين مردم برداريد بذارين زندگيمونو بكنيم كشتينمون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
8 سال خون به دل ما کردید. الان اگه دلتون خونه نوش جونتون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شرط میبندم اصلا نمیدونی غنی سازی چی هست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خون به دل مردم شد ده سال مهم نیست، نگران بچه حزب اللهیا هستی که مجبور شدن از لجبازی دست بکشن؟
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی آقای عزیز آقای احمدی نژاد دلاور و جلیلی در سال پایانی خدمتگذاری دولت دهم، حاضر به این شده بودند که غنی سازی 20 درصد تعلیق و حتی غنی سازی در خارج از ایران انجام شود هیچ توانی برای برداشتن تحریمها هم نداشتند. شایستگی های افراد در چنین موقعیتهایی خود را نشان می دهد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط حسابی چزوندی روحانی رو دمت گرم
ذوب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نامردهای وطن فروش
تازه راه شهادت داشت هموار میشد
خیلی بی غیرت هستند این اصلاح طلبها
گمنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تا امثال محمد م ها هستند باید خون دل خورد کج فهمهایی که بخاطر شکم و...تن به هر خواری میدهند.
حسن س
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عمرا شماها نمی تونید جلیلی رو با ظریف مقایسه کنید . . .

























اگه اینا تحریم ها رو ورداشتن من اسم خودمو عوض می کنم .



آخه چرا یه ذره فکر نمی کنین . آمریکا اگه دلش واسه ما می سوخت دیگه مارو تحریم نمی کرد که الان بخاد قطعش کنه که امکان نداره برداره .
اونا دنبال منافع خودشونن چرا نمی فهمید ؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چرا فکر نمی کنید که باید به تصمصم نماینده اکثریت مردم احترام بگذارید؟بهتره سکوت کنید و از این سکوت بمیرید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
وقتی مفهومی از مقاومت ندارید حرف نزنید.عرصه ی دیپلماسی عرصه ی بده بستان است.جلیلی چی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا/خانم مرگ بر آمریکا
کشور مال تو و امثال تو هم نیست
جیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
وای بمیرم برا اون دانشمندایی که جونشون رو واسه 20 درصدی کردن غنی سازی دادن
این چه جور توافقیه؟؟؟؟!!!!
آخه مگه 5 درصد به چه دردی میخوره
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در جواب اون اقایی که با نام مرگ بر آمریکا اومده فقط یک سوال دارم که خواهش میکنم جواب بده . به قول شما مردم فهمیدن که سال 82 و 83 چی شد و سال 92 به کی رای دادن؟ ؟
این مردمی که شما میگی دقیقا کیا هستن؟ بابا به پیر به پیغمبر اگه همین الان رای گیری بشه سر همین شعار مرگ با آمریکا هم با جرئت میگم بالای 50 درصد مردم مخالف هستن . من نمیگم اصلا این جمله موافق نداره چرا داره اما تو رو خدا قبول کنین که نهایت 30 درصد مردم نوع فکر شما رو قبول دارن .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ترکمنچای دیگری بر دفتر تاریخ اینران افزوده شد و در کمال ناباوری وقتی اون موقع ترکمچای رو میخوندم و از بی تعصبی ملت ایران شگفت زده میشدم جالبه تاریخ تکرار شده و عملا میبینم که ملت ایران یک ملت واداده اصیل و اهل شکم است همچون پادشاهان بوالهوسی که همیشه به آن افتخار میکنند!!!
habib
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ما باید به سمت غنی سازی بالای 60 بریم که الان سوخت کشتی ها و ناو ها و غیره با سوخت غنی شده بالای 60% کار می کند

واقعا اگه قرار بود این جوری امتیاز داد که جلیلی هم میتونست باج بده و تحریم نشیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی آقا
تو هر مسلک و دینی هستی بجای خود ، ولی اینو باید قبول کنی که هرکسی حق داره نظر خودش رو بنویسه و اگر نظرات مردم رو در همین صفحه مطالعه کنید به راحتی قابل فهم است که مردم موافق این توافق هستند از طرفی همین که تونستیم از ابرقدرتهای جهان این اعتراف رو بگیریم که ماهم حق هسته ای بودن را داریم بزرگترین برد است. به امید خدا 6 ماه بعد هم روی 20 درصد توافق نامه را امضا می کنیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سعید نگو بلا بگو .... شیطون شیطونا بگو ... آخه اکه سعید هشت سال پیش توافق می کرد دیگه نمی تونست بره هی پیش کارتین که
آقای.دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خیلی.دوست.دارم.به.ارشیو.خبری.تلویزیون.دسترسی.داشته.باشم.و.اخبار.این.روزهارو.با.اخبار
10.سال.پیش.مقایسه.کنم.تا.همه.ببینند.هیچی.دستمون.رو.نخواهد.گرفت....
سری.قبل.هم.جریان.سازش.از.این.حرفا.زد...
اما.شد.انکه.شد....
یک.قدم.به.سمت.سرنوشت.لیبی.گام.برداشتیم...
شکم.پرستان.خواهند.دید.که.هم.گرسنه.خواهید.ماند.و.هم.سرافکنده....
6ماه.دیگه.که.خالیبندی.توافق.معلوم.شد.چهره.ها.دیدنیست...
سلام.بر.حسین
مرگ بر امریکا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوستان به بندهایی از توافق نامه توجه کنید ببنید که ایا این ذلت است یا عزت :
- ایران اعلان می‌کند که در طول این بازه شش ماهه، غنی سازی بالای 5 درصد نخواهد داشت.
- ایران اعلان می‌کند که فعالیت‌های خود در تأسیسات غنی سازی سوخت نطنز، فردو یا راکتور اراک، که در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با عنوان آی‌آر-40 (IR-40) شناخته می‌شود، گسترش نخواهد داد.
- تأسیسات جدیدی برای غنی سازی ایجاد نخواهد شد.
- هیچگونه بازفراوری صورت نخواهد گرفت و هیچ گونه تأسیساتی که قادر به انجام بازفراوری است، ایجاد نخواهد شد.

خوب دیدین ...
کسانی که از این توافق ذوق زده شدن ببینید تیم مذاکره کننده چه باجی به طرفهای غربی دادن .
خوب اگه قرار بود که ما این امتیازها رو بدیم اصلا چرا اینهمه روی حق خودمون پافشاری کردیم ؟
چرا دانشمندان هسته ای به شهادت رسیدن ؟

جان کری گفت : این توافق امنیت اسرائیل را افزایش می دهد .
یعنی به قیمت افزایش امنیت اسرائیل ما باید از حقوق خودمون کوتاه بیایم .

کیا بودن که قبل از انتخابات می گفتن که مشکلات اقتصادی به خاطر ضعف مدیریته پس چرا الان تلاش می کنن برای بهبود اقتصادی به کشورهای گردن کش غربی باج بدن ؟

حالا هم 100 روز گذشته اقای روحانی حرفی برا گفتن نداشتن ، این بهانه ی خوبیه تا این کنن چماق بزنن تو سر منتقدان که دیدین اوضاع اقتصادی رو با برداشتن تحریم ها بهبود بخشیدیم ، یا اینکه پشت توافقات توجه مردم رو به سمتی دیگه ببرن و اونها رو از موضوع اصلی غافل کنن .

اقای روحانی با برداشته شدن تحریم مشکلات اقتصادی کشور حل نخواهد شد . شاید اندکی تاثیر داشته باشد اما حل مشکل اصلی رو باید جای دیگه جستجو کنین .
متاسفم که از خانواده شهدای هسته ای برای اهداف خود سو استفاده کردین !!!
صراط لطفا منتشر کنید .
مرعشی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اولا:

ایران به غنی سازی بیش از 5 درصد احتیاج ندارد

و این موضوع برگرفته از منویات حضرت آیت الله هاشمی است

و موضوعی نیست که هر آدم غیر متخصصی بخواهد درباره آن

نظر دهد.



ثانیا:

تیم مذاکره کننده هسته ای متاسفانه در زمان آقای جلیلی

از حق غنی سازی بیست درصدی کوتاه نمی آمد و فزونی خواه بود



خوشبختانه تیم آقای روحانی ، با بهره گیری از فرمایشات آیت الله

هاشمی رفسنجانی، به غنی سازی پنج درصدی رضایت داد.

نعمت وجود حضرت آیت الله هاشمی برای ملت ایران

همچون نعمت باران ملایم است برای کویری بی آب و علف

درود بر هاشمی
درود بر روحانی
درود بر ناطق نوری
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قرار بود تحریم ها کمرشکن باشن
اما الان این وادادگیه که کمر ملت را شکست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
وفتی رهبر عزیزمون میگن موفقیت بوده پس تو و امثال تو بهتره لالمونی بگیرین أه!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من که شخصاً از مذاکرات و توافقات هسته ای رضایت کامل دارم. مقام معظم رهبری طبق گفته خودشون، اگر انحرافی ببینند، جلوش رو خواهند گرفت، همانطور که اجازه ندادند، آقای مشایی رییس دفتر دکتر احمدی نژاد بشن و یا آقای مصلحی برکنار بشن. اما آقای روحانی مشاور امین و مورد اطمینان رهبری هستند که در مذاکرات با غرب اختیار تام از مقام معظم رهبری دارند، و بوسلیه مقام معظم رهبری سرپرستی تیم مذاکرات هسته ای به وجود با کفایت آقای روحانی سپرده شد. همکار سابق آقای روحانی در مذاکرات افتخار آفرین سعد آباد، آقای موسویان هم الان چندین سال هست که در خود آمریکا مستقر شدن واز نزدیک دارن جریانات رو رصد میکنند و دارن کمک رسانی میکنند.
همه این فتح الفتوحات هسته ای نتیجه درایت مستقیم مقام معظم رهبری هستش و من نمیدونم چرا ما ناشکری میکنیم و من از نکات پرس عزیز تعجب میکنم که چرا این فتح الفتوحات هسته ای رو نمیبینند؟!
هر جایی که مقام معظم رهبری کسی رو منصوب کردن، یقین بدونید حتماً حکمتی در این امر بوده. الان آقای ضرغامی که به وسیله مقام معظم رهبری در رادیو تلویزیون منصوب شدن، الان قریب به ده سال هست که فعالیت میکنند و الحق و الانصاف خوب کار کردن و تلویزیون ما پر از برنامه های آموزنده برای عموم مردم شده، یا در دوران انتخابات واقعاً چه در مورد دست آوردهای دولت قبل و چه رقبای دولت واقعاً انصاف رو رعایت کردند. همین قوه قضائیه که یکی از ۳ قوای اصلی کشور بشمار میره، بعد از آقای شاهرودی، مقام معظم رهبری، برادر رییس محتم مجلس، آیت ا... آملی لاریجانی رو به سمت ریاست قوه قضاییه منصوب کردند، که الحق والانصاف اگر عملکرد قوه قضاییه بینظیر نبوده، کم نظیر بوده و به جرأت میشه گفت به یک ارگان محبوب و مردمی تبدیل شده. الان مجمع تشخیص مصلحت نظام رو در نظیر بگیریم که تصمیات کلان کشوری در اونجا گرفته میشه، ریاست مجمع، حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی دامت برکاته الان چندین و چند سال هست که بوسیله مقام معظم رهبری در سمتشون ابقاء شدن و عملکردشون چه قبل از دوران فتنه و چه در دوران فتنه و چه بعد از اون دوران واقعاً بینظیر بوده و واقعاً خودشون و خانوادشون الگویی هستند برای همه جامعه. حتی در خود دفتر معظم له، رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری، حجت الاسلام ناطق نوری یکی از خدمتگذارترین افراد نظام هستند که سابقه خدماتشون به شروع انقلاب برمیگرده.
من از بعضی از شما دوستان تعجب میکنم. دکتر احمدی نژاد اهل نرمشهای قهرمانانه نبودند و کشور رو طی ۸ سال تا ورطه نابودی به پیش بردند، که خوشبختانه با درایت مستقیم مقام معظم رهبری و نرمشهای قهرمانانه آقای روحانی تونستیم به معامله هسته ای قرن دست پیدا کنیم که حتی نتانیاهو هم به خشم اومده بود. دارایی های بلوکه شدمون هم که داره بوسیله آمریکا آزاد میشه، دیگه از این چه بهتر؟ من از همینجا یه خسته نباشید میخوام به همه این عزیزان بگم، و امیدوارم این فتح الفتوحات ادامه پیدا کنه.
در ضمن من یک جمله اخیراً از مقام معظم رهبری شنیدم که اگر به مفهومش دقت کنید خیلی جمله بزرگی هستش:

"اگر مذاكرات به نتیجه برسد كه چه بهتر ولی اگر نتیجه نگرفتند معنایش این باشد كه كشور باید روی پای خودش بایستد."

خدا را صد هزار مرتبه شکر که مذاکرات به نتیجه رسید. من از مخاطبین محترم تقاضا میکنم که این فتح الفتوحات هسته ای رو دست کم نگیرید و ناشکری نکنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شعار دولت ما میتوانیم نهم و دهم:

ترحم بر پلنگ تيز دندان، ستمكاري بود بر گوسفندان.


شعار دولت ما نمیتوانیم یازدهم:

در کف شیر نر خونخواره ای ......... غیر تسلیم و رضا کو چاره ای!
دانیال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بعضی جایشون خیلی گرم است به فکر ملت نیستن و موفقیت را وادادگی می گویندو سخانان رهبر معظم انقلاب را به نفع خود ترجمه می کنند حالا سوال دارم از شما که آیا با این کار ها پیشرفت می کنیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خفه لطفا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درود بر رهبر عزیزمان .حالا قدر ایشان را باید بیش از هر زمان دانست که زبانم لال اگر وجود مبارک ایشان نبود این تندرو ها چه بلایی سر مملکت می آوردند ایضا تفریطی ها
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من نمی دونم اینا که می گن ما باختیم چی راباختیم؟مثلا غنی سازی 90 درصد هم بکنید چی میشه؟داروی ویتامین ب 1 خودمون نمی تونیم بسازیم برنج وارداتی غذای مرغداریها از خارج میاد و......................................
habib
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
وقتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی خود وزارت خارجه امتن ترجمه شده توافقنامه (وادادگی) رو ناقص بیرون میده یعنی ؟
یعنی دنده عقب به دولت مثلا اصلاحات
یعنی خون دلی که این مردم خوردند و تحمل کردند یعنی پــــــــــــــــــــر!!!!!!
*
+
+
+
+
+
رهبر عزیز حالا بگو نگیم سازشکار
اینها که روی هر چی سازشکار سفید کردن
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خون به دل شما شد!!!! 8 سال خون به دل بیمارای سرطانی و ام اس و .... شد حساب نمی کنی! صدات فقط از جای گرم در میاد!!!! میدونی روزی 200 هزار پول آمپول دادن یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟ اینا رو میدونی ؟؟ میدونی شرمندگی پدر یعنی چی؟؟؟ میدونی تن فروشی از فقر یعنی چی؟؟؟ اینا خون به دلت نکردن تا حالا اهل مقاومت؟؟؟؟؟؟ چرا اینقدر درکت پایینه این توافق نهایی که نیست 6 ماه فرصت هست!! 196 کیلو اورانیوم 20 درصد داریم!!! چرا نمیخاید چشماتون رو باز کنید؟؟؟؟!!
ممد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقایون افراطی خجالت بکشید . 8 سال احمدی نژاد مملکتو به باد داد کجا بودید ؟ آخه منافعتون تامین بود صداتون در نمی اومد . با احمدی نژاد و جلیلی می خواستید کشور رو از اون انزوای خفت بار احمدی نژادی خارج کنید ؟ با تفکر شریعتمداریتون ؟ ای ننگ به تفکر ضد انسانی . خجالت بکشید . اینقدر بازیچه کیهان نشینان نباشید .
عاشق ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷۳۹
۱۴۰
صراط داری میسوزی آره؟پماد سوختگی بدم خدمتتمون؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ببخشید اشتباهی منفی دادم
مرگ بر امریکا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بیچاره اینم شبیه قرار دادهای ترکمان چای و گلستانه !!
چند وقت دیگه که گند کار اینا در اومد متوجه میشی که از کی داری طرفداری می کنی .
برو حرفای جان کری رو بخون ببین چی گفته .
تیم دیپلماسی اقای روحانی تا جایی پیش میره که مثل سال 82 و 83 فعالیت های هسته ای رو به تعلیق کامل برسونه .
ببین کری چه گفته :
"ما به بازرسی‌های بیشتر دست می‌یابیم. ایران پذیرفته غنی‌سازی بالای 5 درصد را متوقف کند و ذخیره خود را از بین ببرد. "
توافقی که صورت گرفته یعنی پایمال کردن حقوق مردم . بیخودی ذوق زده نشین در مورد تحریم کری میگه :
" ایران پذیرفته غنی‌سازی بالای ۵درصد را متوقف کند و ذخیره خود را از بین ببرد. ایران اراک را نخواهد ساخت. تحریم در حوزه نفت و سرویس‌های مالی در ۶ ماه ادامه خواهد یافت و ۴/۲ میلیارد پول نفت ایران به این کشور می‌رسد. "

تازه به شرط اینکه ایران به مواردی که مطرح شده پایبند باشه .
در ضمن جان کری گفته :
"راه‌حل نهایی و جامع ما این دنیا را امن‌تر خواهد کرد و این توافقنامه برنامه هسته‌ای ایران را به عقب خواهد برد و فاصله دستیابی ایران به بمب هسته‌ای را بیشتر خواهد کرد و این توافقنامه امنیت اسرائیل را بیشتر می‌کند."

این یعنی توافق تیم دیپلماسی ایران برای امنیت بیشتر رژیم نحس کودک کش صهیونیستی .

توافق تیم دیپلماسی دولت یازدهم رو برای برقرای امنیت رژیم صهیونیستی و تلاش برای ثبات این رژیم نامشروع تبریک میگم !!!
لطفا منتشر کنید .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کار صراطیها از پماد گذشته باید شیرجه برن تو استخر
متولد 59
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط عجله کردی باز؟؟؟!!!
شما که همواره به جای ملت سخن گفته اید و می گویید. حالا کارتان به جایی رسیده که به جای رئیس جمهور و رهبر هم نظر می دهید؟؟ شما همصدا با اسرائیل و فرانسه و عربستان هستید و به قول اقای ظریف بلندگویان انها در خاک ایران هستید. ناراحتی شما و همصداهایتان و مدعیان دروغین انقلاب و انقلابی گری قابل درک است .
پماد رو از "عاشق ایران" بگیر و استفاده کن و ته موندش رو به اسرائیل و عربستان هم بده تا اونها هم کمی اروم بگیرند
مرگ بر امریکا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقای متولد 59 شما هنوز متوجه نشدین اینا دارن با تیم ایرانی بازی می کنن ؟
بازی هویچ و چماق ، بازی پلیس خوب پلیس بد .
صبر کن در اینده متوجه خواهی شد که چه کلاهی سرمون رفته .
الان امریکا و اسرائیل به خاطر این توافق خوشحال هستند . جان کری میگه این توافق نامه امنیت اسرائیل رو بیشتر کرده .
حالا کیه که داره در جبهه ی اسرائیل و امریکا حرکت میکنه ؟
چشمتون رو باز کنید و کمی بصیرت داشته باشین . طولی نخواهد کشید که متوجه میشین که چه اشتباهی کردین .
امریکا تو این موضوع تخصص داره راحت میزنه زیر همه چی البته چیزی که توی توافق نامه اومده به نفع امریکا و غربه .
بازی برد- برد این دولت رو هم دیدیم . برد برای رژیم صهونیستی ، برد برای امریکا ، برد برای زیاده خواهی استکبار جهانی و ....
چند روز پیش یادته اقا در مورد استکبار جهانی چقدر سخن گفت یه مراجعه به اونا کن تا بفهمی استکبار یعنی چی ؟
حسن س
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
از این توافق بوی خوبی نمیاد . . .
ولی باید صبر کرد .
در قبال عقب نشینی ما چه امتیازاتی رو اونا به ما میدن .
گمنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو عاشق ایرانی ؟ افسوس ودریغ
علی سرباز رهبری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب مرگ بر امریکای دارای سوزش عمیق!!
اولا ما به دیپلمات ها و بچه های انقلاب خودمان ایمان داریم و مثل شما نگاه به دهان آمریکا ندوختیم. تو و امثال تو که اینقدر کری کری می کنید عاشق آمریکایید نه مرگ بر امریکا! دقیقا نسبت مخالفت شما با آمریکا عین دشمنی خوارج با معاویه بود که به شهادت علی انجامید
ضمنا اونها گفتند این توافق مانع از دستیابی ایران به بمب هسته ای میشه! خوب مگه شما بمب می خواستید؟ ظاهرا افراطیون شکمشون را برای بمب اسلامی بدجور صابون زده بودند؟؟؟
ضمنا شما منحرفین بودید که سردسته تون عشق ملت اسراییل بود!!! بنابراین ما که امروز شاهد عصبانیت تا حد مرگ اسرائیل و افراطیون حجتی هستیم به شما از صمیم قلب تسلیت میگیم
نگاه به فرمایشات رهبری که این پیروزی را تبریک گفتند تا داغ التهاب این کشور به دل بعضیها بماند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چرا موقعی که احمدی نژاد قسمتی از سرزمین ایران (دریای خزر) رو واگذار کرد ساکت بودین؟
اون موقع با واژه ترکمنچای آشنا نبودین؟
اندرو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقای مرگ بر امریکا کری گفته امنیت اسرائیل بیشتر تضمین شد بخاطر اینکه را ایران به بمب اتمی مسدود شد مگر ایران دنبال بمب اتمی بود؟ولی در واقع امنیت اسرائیل همانطور که نتانیاهو گفت بیشتر به خطر افتاد زیرا ایران با پیدا کردن توانائی های مالی لازم می تواند مجددا در سوریه لبنان و غزه فعالیتهای متوقف شده مالی خود را از سر بگیرد واین برای حفظ محور مقاومت برای ما فعلا بسیار مهم تر از غنی سازی 20 درصدی است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقای مرگ بر امریکا شما که فکر میکنی از جزئیات توافق اطلاع داری بهتر نیست متن توافق رو بخونی فارسی و اینگلیسی اش رو تطبیق کنی تا ببینی احیانا حقت ضایع شده یا نه ؟ ضمنا عاقبت اسم شما ترکوندن همدیگره!
صالح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عاشق ایران لطفا درکنار پماد سو ختگی یه آفتابه آب هم بده بریزند اونجائی که میسوزه دستت درد نکنه
شهروز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۴۴۹
۵۱
آیا شما جلوتر از ولایت قدم برمیدارید؟!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منافع ملی ربطی به یک نفر ندارد
حسن س
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس جان
اون یک نفر از تو و پدرت و پدرببزرگت خیلی بیشتر منافع ملی رو می فهمه .
مواظب حرف زدنت باش .
آنتی ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چی شد؟ چطور شد؟ حالا که داستان مطابق میلتون نیست منافع ملی به یک نفر ربط نداره؟ قبلا که جور دیگه ای بود؟ در هر مورد به بهانه جلو زدن از ولایت پوست خلق ا.. رو ور میداشتین که؟؟؟ بعدشم ببخشید کدوم منافع ملی رو میفرمایید؟ منافع ملی مردمی که داشتن زیر فشار تحریم جون میدادن یا منافع ملی شماهایی از از منافع تحریم ها برای خودتون کاخ لواسان و ویلای شمال و ماشین های چند صد میلیون تومانی خریدید؟ منافع بابک های زنجانی یا مردم بیچاره ای که واسه یه قرص و داروی ساده باید جون میدادند؟؟
شما و امثال شما آقای ناشناس بدون تردید بدنبال منافع اسرائیل هستید نه منافع ایران و مردم ایران. ساکت شدید لطفا. به خدا 8 درصد کل جمعیت هم نیستید. ساکت شید.
سینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کاملا با ناشناس از آمریکا موافقم
hossein
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ولایت همراه دولته
سیدحسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
رهبری توافق رو قبول کردن.
شما یعنی بیشتر حالیتونه؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کجا آقا موافق بودن. جواب نامه ولایت به روحانی را دقیق بخون
منتظر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا فرمودند "آنچه مرقوم فرمودید" مورد تایید است اما آیا در عمل نیز آنچه در نامه ی جناب روحانی آمده است اتفاق افتاده؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اینا اگه رهبر رو قبول داشتن که الآن وضعشون این نبود!!
ولایتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ما که مثل قطعنامه قبول نکردیم اونایی که مثل هاشمی میگفتند تا اخرین نفر و قطره خون میجنگیم بعد خودشان قبول کردند این دفعه فرق میکنه ما حرف خود را به کرسی مشاندیم پس دشمنان ولایت سوختنی هستند که این گره هم باز شد دشمن ولایت هیچ وقت راضی به توفیق نظام نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۳۹۷
۴۲
خیلی باحالید به قرآن!!!!
خداییش شماها دیگه چه دینی دارید؟؟؟
دمتون گرم//
از اون بر رهبر داره میگه ایان رو کسی حق نداره واداده و سازش کار بخونه ، از اون بر شماها دارید جلوی رهبرتون قد علم میکنید؟!!!!!
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مگه انتظار داری رهبر روحانی رو توبیخ کنه!؟

توافق به این خنده داری ندیده بودم خداییش.
حسن س
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عزیزم رهبری عزیز خیلی مرحمت دارن نسبت به ملت و رییس جمهورشون و احترام میزارن به حقوق رییس جمهور چیزی نمیگن .

اگه قرار بود با همه علی خصوص رییس جمهور هر دوره خشن برخورد کنن دیگه اسمش رهبر دل ها نبود عمو جون . . .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مقام معظم رهبری بر سر موضوع هسته ای با کسی تعارف ندارد. مطمئن باشید که مورد تایید ایشان است وگرنه دائم از حمایت تیم هسته ای صحبت نمیکردند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ali جان
وضعیت مملکت به اون خنده داری چی دیده بودی؟
لاله آباد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اتفاقا من خنده دارترش رو دیدم !
توافقاتی که دولت پاکدست!!!! با دول الخلیج العربیه امضا می کرد تا قطعنامه دان شروای امنیت پاره بشه اما صدجای این ملت با مدیریت جهانیش داشت پاره میشد
آقای.دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فروختمنمون....مفتی.هم.فروختنمون....
امیدوارم.لااقل.تحریمهارو.وردارن.........
البته.عمرا.....تازه.تحریمها.عزیزان.رو.کشیده.پای.میز.مذاکره
جواب ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ما جان خود را فدای رهبرمان میکنیم اگر میدونستیم که رهبر از این ماجرا راضی نیست که جلو هر کسی که این کار را میکرد می ایستادیم مثل سال 82 که هر چه خاتمی و تیمش بافته بودند پنبه کردیم
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۴۳۱
۶۲
رسما اعلام میکنم مرگ بر صراط

نامه رهبری رو بخون صراط بی ادب
سینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ بر صراط
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط کارشکنی تا این حد ؟؟؟؟؟؟؟
همه میگیم مرگ بر صراط
یعقوب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
واقعا بی ادبی صراط

مرگ بر صراط
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ بر صراط و تندروها
هاشم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط نمیخواد بفهمه

مرگ بر صراط که جلوتر از رهبری حرکت میکنه
نسترن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با اینکه خیلی به صراط علاقه مند بودم ولی امروز خیلی حرکات زشتی از خودش نشون داد صراط.
صراط با مردم باش نه شریعتمداری
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ بر صراط خائن
شیوا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درود بر روحانی و ظریف

مرگ بر صراط که دشمن ملت ایران هستند
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ بر صراط
مرگ بر افراطی
یاسر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط عذر خواهی کن
فرناز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ بر صراط
یاسمین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط چیکار داری میکنی امروز؟؟؟؟ اینقدر کینه ای نبودی
حجت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ بر صراط و جبهه پایداری
حمزه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط احمق مگه حضرت آقا نگفت سازش کار نخونید تیم مذاکره کننده رو ؟؟؟؟؟ وادادگی پیش شما چه معنایی داره ؟؟؟؟
مرگ بر صراط عوضی
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرسی از دوستان
جاسم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط افراطی و تندرو ننگت باد

درود امام خامنه ای و هاشمی و روحانی و ظریف
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ بر صراط
سینا جون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ بر صراط که جلوتر از رهبری قدم میزاری
زینب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط حذف کن این تیتر رو. این چه حرفیه که زدی
نیاز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ بر صراط
مرگ بر ضد ولایت فقیه
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خیلی بی ادبی صراط
فریدون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برو گمشو صراط
مرگ بر بی بصیرت
مرگ بر صراط
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ بر صراط
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
متاسفانه صراط همگام با نتانیاهو این توافقات مخالفه . پس کجاس بصیرت؟؟؟؟
مرگ بر صراط عوضی
حسن س
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اونایی که میگن امثال حزب الهی ها تندرو هستن گوش بدن .



شما که مثلا روشن فکر هستید چیکار کردید واسه مملکت ؟؟؟




جنگ میشه شما خونه لم می دید بسیجیا میرن .




آذربایجان زلزله میاد بسیجیا میرن خونه می سازن . امثال شماها تو خونه نشستید لم دادید و شعار انسان دوستانه دادید .

موقعی که ناموستون درخطره دوباره بسیجیا میرن وسط میدون . . .



امنیت کشور هم دست همین به قول شما تندرو هاست .






شما چه گلی به سر این مملکت زدید . اینجای ادعای روشنفکری و مملکت داری و سیاست می کنین ؟؟؟؟
reza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ بر صراط خائن و حسود
mimkaf
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
مرگ بر صراط
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
از اين پس كنار شعار مرگ بر اسراييل اضافه كنيد مرگ بر صراط
حسام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ بر صراط که اینگونه از شادی ملت به خشم آمده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ بر صراط و همفکران خارجی اش (اسرائیل و عربستان)
جیمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چرا همه میگید مرگ بر صراط خب راست میگه دیگه
این چه توافقیه 20 درصد رو کردن 5درصد بعد شما خوشحالیت.
آمریکه تا وقتی که آمریکاست تحریم هارو کم نمیکنه
ببینید چی گفتم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
همین شماها نبودین که مرگ گفتن را ضد اخلاق و حتی بعضی متفکرین! ضد محتوای قرآن!!! میدونستید حالا چی شد تو اینطور پشت سر هم مرگ مرگ میکنید؟ مرگ برای امریکا بده برای کسی که مخالف شما نظر داشته باشه خوبه؟ چه اسلامی دارید شماها!
تسنیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کسانی که اینجا مر گ بر وزنده باد گفته اند همونهایی نیستند که به ما میگفتن چرا مثل پیرزن هایی که هیچ کاری ازشون بر نمیاد میگید مرگ بر آمریکا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی سرباز رهبری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درود بر مخالف من!
صراط هم نظرش رو گفت! توهین چرا؟ مگه همین امروز ندیدید چند نماینده کنگره شدیدا به اوباما انتقاد کردند؟ مگر طرفدارهای دولت بر منتقد خودی مرگ فرستادند! صراط انصافا منتقده و اصلا شباهتی به دجال های پایداری نداره و بی تعارف با همه باندها بوده! اگر قرار بر محکوم کردن دارید برید سراغ رجا و همپالکی هاش
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درود بر روحانی.
مرگ بر صراط.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بگو مرگ بر صراط
آقای.دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قدرت.وقتی.دست.دنیادوستان.بیفته....همینه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این بی ادبان که هتاکی میکنند همه شان کافر و بهایی هستند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط با مردم باش.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ بر صراط خائن به ملت! شما خبر مردم رو نمی خواین عوضی ها
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط اقلیت بودن رو درک میکنی! پس همونطور که برای خودت به عنوان یه اقلیت حق اظهار نظر قائلی برای اقلیت های دیگه از جمله اهل تسنن و کسان دیگری که بگم سانسور میکنی حق اظهار نظر رو بپذیر!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درود بر صراط مرگ بر بی ادبان وامریکا
فدایی رهبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ بر صراط را تایید میکنم چون حرفهای منطقی حزب اللهی ها را منتشر نمیکنه ولی مرگ بر صراط را و دیگر حرفهای ناسزا علیه خودش را منتشر میکنه که بگه من هر نظر را میکذارم واقعا منهم میگم مرگ بر رسانه دورو و منافق صفت که با نام ارزشی بیشتر حرفهای ضد ارزشی را منتشر میکنه
پریسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما قاصدان مرگ حرف دیگری جز مرگ بر این مرگ بر ان ندارید ؟؟حرف درست حسابی چون ندارید کار را اسان کردید با یک مرگ بر صراط .
صالح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من بعد بجای واژه مقدس صراط بگوئید شیطان نیوز
بسیار بامسماست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ بر صراط
حسن س
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اینجور که جان کری میگه هیچ توافقی درکار نیست اسمشو گذاشتن عقب نشینی و مذاکرات به اسم خودشون تموم کردن . . .

فقط توافق برسر این شد که جلوگیری از تحریم جدید بشه و نیروگاه های هسته ای به همین وضه فعلی ادامه پیدا کنند .




این اسمش توافقه ؟؟؟؟


غنی سازه 20 رسید 5 درصد .
هیچ پیشرفتی نباید درتاسیسات صورت بگیره . باید به همین روش کنونی ادامه پیدا کنه . تازه اینا همش حرفه ظریفه .


جان کری که میگه غنی سازی قراره برسه به صفر و تحریم ها ادامه پیدا کنه .

اوباما هم گفته ما برای اولین بار تونستیم غنی سازی 20 درصد از ایران بگیریم .


خب اسم ایناتوافقه یا وادادگی ؟؟؟؟
س
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
واقعا مرگ بر صراط
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۳۲۲
۴۷
الاغ نامه رهبر و بخون بعد ببین چقدر جلوی امام خودت را افتادی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا فرمودن به آنچه مرقوم داشته اید
انتهای نامه هم تاکید کردن ایستادگی در برابر زیاده خواهیها
به نظرتون اینا یعنی چی؟
؟؟
بی شک رهبری بهتر از هر کسی میدونن ملت چی میخوان و هیچی برای مردم ایستادگی در برابر دشمن کافر نیست
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بی ادب نباشین دیگه ، من خودمم با متن بالا مخالفم ولی بی ادبی در هیچ صورتی جایز نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگر میخواستیم یک نفر برای ما تصمیم بگیره و مملکت رو دو دستی تقدیم استکبار کنه شاه بود و اقتصادمان هم خوب و احتیاج به این همه بدبختی و شهید نبودیم و الاغ شما هستید نه صراط
حسن س
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دو ماه دیگه شمارو خواهیم دید .
زمانی که مذاکرات 5 و 6 ایران مجبوره همه ی تاسیسات هسته ای خودشو تعطیل کنه .
این تازه اول کاره .

بیخود دم از آقا نزنید و اسم ایشون نیارید چون شما هنوز حالیتون نیست مقاومت یعنی چی

همتون بی عرضه شل و دست و پا چلفتی هستید که دارین مملکت به باد می دید .
باقری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حیفه الاغ که به صراط میگی...
لاله آباد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با هر دو ناشناسم
ادب رو رعایت کنید لطفا! ضمنا از آمریکا در مورد منافع ملی صحبت کردن جوکه دیگه!
آقای.دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
داداش.مفت.فروختنمون...
سلام.برحسین.شهید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقایی که با فیلتر شکن هستی مملکتی که امثال صراط درست کردن همینه که شما مجبوری با فیلتر شکن کار کنی که قانونا جرمه!
نسل اولی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من قسم میخورم که این رسانه و سایت فتنه گر صراط نفوذی ضد انقلاب است که با نام صراط به دشمن عاشقان ولایت خوش خدمتی میکنه ببین چقدر کامنتهای معنا دار میگذاره بعد هی بر علیه خودش و مقدسات حرفهای مزخرف مینویسد اگر یک نظر اصولگرا را بگذارد پنجاه تا پشت سر هم هواداران فتنه را میگذاره اونهم با مثبت های پر معنا مرگ بر ضد ولایت فقیه که بنام صراط در آمده خداییش سردار شریعتمداری باید این سایت ضد ارزشی را بیدار کند درود بر کیهان ارزشی مرگ بر صراط نفوذی
تواااااااااااااااااااافق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷۵
۳۹۸
اگه قرار بود 5 درصد توافق کنیم که احمدی نژاد هفت سال پیش توافق می کرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احمدی نژاد 125 میلیارد دلاری که مفقوده رو بیاد بده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اشتباهی موافق دادم ببخشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فقط بدنامی ان برای دولت قبلی ماند
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خوب عزیزم احمدی نژاد هم تلاشش رو کرد مخصوصا اون وقتی که گفت اینقدر قطعنامه صادر کنید تا قطعنامه دونتون پاره شه!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ان مرد ديگر رفته است!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به نظرت اون فرق بین توافق با لولو می دونست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خیر احمدی نژاد هم راضی به غنی سازی 5 درصدی تازه خارج از کشور شده بود که ما برای فعالیت های هسته ای مان از روسیه ای که نیروگاه اتمی ما را نیمه کاره رها کرد سوخت دریافت کنیم. احمدی نژاد و تیمش همچین آدمایی هستن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احمدی نژاد گفت که حاضره 20درصد ها را به ترکیه و برزیل بفروشه ولی کسی تحویلش نگرفت یادتون رفته؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دنیا به احمدی نژاد اعتماد نداشت برای همین با 5 درصد هیچ وقت موافقت نمی کرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کلا ما ایرانیا اینجوری هستیم
کار که انجام میشه میگیم: اااااااااااا اگه میخواستیم ایجری انجام بدیم که خودمون داده بودیم. ولی هیچ وقت عمل نمی کنیم
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احمدی نژاد لطماتی به کشور و نظام زد که هیچ ربطی به موضوع هسته ای هم نداشت. اگر این مسئله نبود بازهم فرقی نمی کرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۳۲۱
۲۸
یه سر اومدم صراط ببینم نظز دشمنای مردم درباره این توافق چیه که خب فهمیدم
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مث من.
مرگ بر سایت صراط.
تیتراتون مث کیهان احمقانه است.
هر چند سرتون تو یه آخوره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منم همینطور ف تا خبر توافق رو دیدم اومدم سراغ تندروها و رسانه هاشون تا ببینم اینور چخ خبره.
حسن س
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط







کیهان





شریعت مداری












دمتون گرم .









به راه خودتون ادامه بدید .









آینده از آن ما حزب الهی هاست .











زنده باد مقاومت .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دقیقا منم با همین هدف اومدم
صراط خائن به مردم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دقیقاً من هم اومدم ببینم همفکرای اسرائیل در داخل چی میگن به این موفقیت بزرگ آقای ظریف و دولت تدبیر.
آقای.دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.... ...مصداق.ناصرالدین.شاه.و.فتحعلی.شاه.قاجار.در.حال.حاضره...

اونا.از.ترس.شکمشون.خاک.ایران.رو.فروختن...
این.آقایون.از.ترس.توهم.گرسنگی.آینده.ی.فرزندان.ایران.رو...
اماده.ی.شکستهای.بعدی.حتما.باشید...
بخصوص.سوریه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوستان زنده باد مخالف من! یعنی مرگ بر آمریکا (یا به قول امام شیطان بزرگ) بده اما مخالف داخلیتون باید بمیره یعنی کشته مرده منطق اصلاحطلبا هستم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منم کاری به صراط ندارم ولی وقتی همه دنیا خوشحالند و طلا تو دنیا به قیمت چهار سال پیش شده نمیشد خوشحالی ام رو جایی نگم و چه جایی بهتر از صراط که هر چند افراطی و طالبانی هست ولی حداقل یه بخشی از نظرات مخالفش رو منتشر میکنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
واقعاً خجالت بکش صراط
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۲۳۹
۲۸
"رییس اسبق اتاق بازرگانی ایران از آزاد سازی حدود هشت میلیارددلار دارایی های بلوکه شده ایران توسط آمریکا در صبح امروز ( یکشنبه تعطيل ) خبرداد." اين است دليل سوزش برادران كاسب تحريم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دقیقا،کاروکاسبی خودشون بهم میریزه اینا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آخه کم‌عقل‌ها اگر تحریم‌ها برداشته بشه اول از همه وضع ماها خوب میشه که داریم از وضع بد اقتصادی له میشیم اما حرف من و امثال من اینه که توافقی خوبه که در مقابل دادن 5امتیاز لااقل همان 5امتیاز را بگیری نه اینکه یه چیزی بدیم اما تحریم‌ها و گرفتاریها باشه.
mahdi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۴۰
۲۰۹
الحق که گل گفتی
رهبر معظم انقلاب هم دقت کنید گفتند
"به آنچه مرقوم داشته اید"
دقت کنید
آنچه دکتر روحانی مرقوم داشته ممکنه با آنچه اتفاق افتاده فرق داشته باشه
بهر حال رای دادیم و ...
خدا به دادمون برسه
سالی که نکوست از بهارش پیداست
علی سرباز رهبری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو و امثال تو که معلومه به کی رای دادند! ژست پشیمونی نگیر! زمستون رفت و روسیاهی موند به زغال
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقای مهدی خان بهتره به جای تاویل و توجه به منویات بهتره اول به ظاهر سخنان توجه کنی و همون رو عمل کنی منویات و تاویل و تفسیر رو بذار برای مرحله بعد
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۳۵
۱۸۹
راست میگه دیگه
شما فکر کن جلیلی به غنی سازی 3% رضایت میداد، قبل از ازاینکه سوار هواپیما بشه بسمت ژنو و بغداد ، آمریکا میگفت قبول کردیم و زحمت آمدن نکش برادر.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خب رضایت نداد چی شد؟ورشکستگی اقتصاد،قهر تمتم دنیا با ایران،ضرر های چندصد میلیاردی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگر کاری می کنید که باعث عصبانیت اسراییل آمریکای می شود بدانید آن کار درست است
این جمله معروفیه اعلان هم وصف حال اسراییل شده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در زمان آقای جلیلی فقط تعلیق غنی سازی مطرح بود نه 3 درصد و نه 5 درصد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اینا همش فرضیه است سارا خانوم.
واقعیت چیز دیگری است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۰۷
۱۶
صراط حالا كه آقا هم آرزوي توفيق كرده
بزار ببينيم چي ميشه
زياد گير نده
حسن س
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امید ما نا امید شد واسه همین آرزوی توفیق و عاقل شدن داریم .
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۷۶
۱۵
مگه قرار بود بمب اتم بسازیم که میگیین به 20 درصد رسیدیم حالا باید عقب بیایم!!برا نیروگاه که 5 درصد هم بسه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برای فعالیت های صلح آمیز پزشکی غنی سازی 3 درصدی هم کافی است. آقایان در دوره قبلی به صورت مخفیانه فعالیت ها را انجام می دادند به همین دلیل حتی حاضر نبودند با دولت قبلی در 5 درصد هم توافق کنند. از این رو اساسا با دولت قبلی هیچ توافقی را انجام ندادند زیرا رییس دولت قبلی فردی فریبکار بود. اما در این دولت با غنی سازی 5 درصد هم به تمام فعالیت های صلح آمیز می رسیم و هم به دنبال سلاح نمی ریم و دنیا اطمینان خاطر پیدا می کنه و هم اینکه اقتصاد از تنگنا رهایی پیدا می کنه به این میگن بازی برد-برد. به این میگن اقتصاد بچرخه و سانتریفیوژ هم بچرخه نه سانتریفیوژ بچرخه و اقتصاد نچرخه.
روحانی و ظریف متشکریم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برای بمب به بالای 95درصد نیاز هست و 20درصد برای راکتور تهران بود که مصارف پزشکی و تحقیقی داره.
تسنیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
واقعا برات متاسفم بااین سطح تحلیل!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امثال صراط وقتی اقا میگه بمب حرامه چهار سال دیگه میگن منویات اقا چیز دیگه ای بوده و باید بمب می ساختیم
كاسب تحريم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۷۸
۱۵
اقا كاسبي كلي تعطيل شده، خب معلومه سوزش داره!
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۳۵
۲۱۰
بدبخت اون دانشمندایی که خودشونو کشتن تا به غنی سازی 20% دست پیدا کنن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بهتره در مورد شهیدان هسته ای نظر ندید شما .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درست حرف بزن! بدبخت خودتی! ما به شهدامون افتخار میکنیم! بمیری تو که شهدا رو میگی بدبخت!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اینا همونایی هستند که وقتی امام (ره) با پذیرش قطعنامه موافقت کردند گفتن ااا پس ما این همه سال الکی جنگیدیم و شهید دادیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شهدا در هرحال خوشبخت هستند کسانی که به خاطر دنیا راه آنها را ادامه ندهند بدبخت هستند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اون برای بیمارها بود که اجرش رو گرفتن...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شهدا که عمدا شهید نشدن کسانی که بدون تدبیر موجب شهادتشون شدن هم مقصر هستن البته نه به اندازه تروریست ها
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۹۶
۱۹
آخه مگه ما بمب می خواهیم که 20 درصد بالاتر و... خجالت بکشین ارزش پول ملی در عرض یکسال به یک سوم رسیدو... میشه بگین غنی سازی بیست درصدی به چه کار ما می یاد؟ ب
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراطیها چه میدونن درصد چیه ! مگه سوادشون به این حد میرسه ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما که مثلا فکر میکنید خیلی باسوادید باید میدونستید که 20درصد به درد ساختن بمب نمیخوره بلکه برای کار پزشکی هست.
فاطیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به هر دلیلی که باشه ما به خاطر رسیدن به همین 20 درصد تلاش کردیم...
مقاومت کردیم...
شهید دادیم...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
وقتی ادم به فکر دنیای مردم نباشه و فقط بیشینه با تخیلاتش بهشت رو بین افراطی های طالبانی تقسیم بکنه میشه مثل صراط
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۶۶
۲۴
حجت بر شما صراط و جهان نیوز و پایداری که کلاً 1 میلیون نفرید با طرفدارانتون تمام شد خفه شید فقط
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احسنت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حجت تازه شروع شده اگر بگذاریم پس از این همه شهید بگذاریم این قرار داد صورت بگیرد
جمعه زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مودب باش اقای ناشناس شما مال کجایید مگه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۱۷
۱۶
کاسه داغتر از آش
ata
|
ROMANIA
|
۱۲:۱۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۵۱
۲۱
تو رو خدا اسم جلیلی رو نیارید یجوری میشم
فقط میتونم بگم شماها چیزی از سیاست نمیدونید
اصلا میدونید کارایی غنی سازی 20 درصد چیه که هی حرفشو میزنید؟
ناشناس
|
ROMANIA
خب بنال بینیم چیه؟
سهیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۳۲
۱۶۰
من اگه جای جوونای هسته ای ایران بودم دیگه کار نمیکردم.انگیزم کور شد.له شد.تلاش برای چی؟برای کی؟
5% رو که رسیدیم.بقیش رو هم که قبول کردیم حق نداریم ادامه بدیم.
وااسفااااااااااااااااااااااااا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برو بابا،شما از اون آقازاده ها هستید اینقدر از تحریم ها در اوردید که واسه 7 پشتت کافی باشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برادر احتمالا شما نگران جنساتی که تو انباره..
با انگیزه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اولا که بیخود نیست که شما جای جوونای هسته ای!!!! نیستی. سواد میخواد که نداری. از اولم انگیزه تداشتی که بخواد کور!شه. بعدشم اگر واقعا به دانش غنی سازی 20 درصد رسیدیم هیچ جای دوری نمیره. فاسد نمیشه نیست و نابود هم نمیشه. دانشش رو داریم هروقت لازم شد استفاده میکنیم. بعدشم برادر بی انگیزه برو ببین ایران اصلا اونقدر اورانیوم داره که بخواه حال با غنی سازی 20 درصد سوخت هسته ای به اندازه کافی درست کنه یا نه! اورانیوممون وارداتیه اونم از معدنی تو آفریقا که شاه خریده بود!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آخه احتمالا با دلار 3500 خریده بودی نههه؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما همون بخوابی بهتره سهیل.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سهیل خان به نظر من بهتره او جوونای دانشمندای هسته ای که تو گفتی به همراه تو برن جزو القاعده بشن کمک کنن تا افراطی ها به سلاح هسته ای دست پیدا کنن
رسول م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۲۴
۲۱
لازم به ذکره که بگید . تو نامه ای که روحانی به آقا نوشته بود جهت تبریک تشکر کرده از رهنمود های آقا در باره این توافق .
داری علنا با مقام معظم رهبری رو در رو میشی صراط ؟؟؟؟
تو رو قرآن این چرت و پرتا رو جمع کنید .
حالا فرضا که توافق نمیکردن جنگ میشد کدوم یکی از شما جییییگر داشتید برید جلو

درود بر اصلاحات
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
وطن فروش ها امروز خوشحال هستند ولی این خوشحالی پایدار نخواهد بود
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جالبه اینا فکر میکنن از آقابهتر میفهمن مصلهت ممتکت در چیه اینا لاشخورن دیکه بعد از این نمیتونن روی لاشه این مملکت ارتزاق کنن
آقای.دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من....
لعنت.خدا.و.همه.ی.مومنین.بر.اسراییل.و.اصلاحات.صهیونیستی.و.پیامبر.صهیونیستهای.ایران.یعنی.
......و.خدای.صهیونیستهای.ایران....معاویه.ی.زمان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
الحمدالله به لطف خدا و رهبری رهبر محترم انقلاب اون چیزی که ثبات داره صلحه و نه جنگ و جنگ طلبها همین که عراق رو گرفتن بسه!
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۱۶
۲۰
صراط جان میدونم درامد شما از جانب تحریم بودن ایران بدست میامد الان باید به فکر منابع مالی جدید باشی شماها اصلا به فکر ملتو جوونا نیستین خودتون کاسبید بقیه رو هم درک نمی کنید.درود بر ظریف
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شماها چقدر راحت خام میشید. میشه توضیح بدی چطوری از تحریم درآمد داشتند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۰۰
۱۷
بد جور داری می سوزیا . فقط میشه براتون تاسف خورد که مردم براتون مهم نیستند عقده و افراط کورتون کرده
اقای دکتر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۹۷
۱۹
صراط داره میسوزه ، حسن پماد میاره ، دینگ دینگ دینگدینگ ، هرکاری کردم نشد باهاش شعر بسازم . ببخشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من ساختم/ صراط داره میسوزه/حسن پماد میاره/کیهان در میاره/روی سوزش میزاره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس خیلی با حال بود
اقای دکتر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ای ول ناشناس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
واقعا تربیت شما من را بس متعجب میکند که کدام دهاتی تونسته نظر بده
حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۱۰
۱۸
كاشكي يه بار ميرفتي بازار و دو كيلو گوشت ميخريدي اونوقت دست ميكردي تو جيبت ميديدي پولت كمه و هيچي هم تو حسابت نيست اونوقت ميومدي اين اراجيفو مينوشتي! برادر من مومن خيانت كار آخه من چي بگم به تو مگه تو سيري خبر از مردم نداري اجاره خونه ميدي؟ميدوني ديگه حقوق بهش نميرسه بچه دانشجو داري ميدوني پرايد 20 ميليونه ميدوني ديگه جوانها نميتونند ازدواج كنند اصلا ميدوني گروني چيه
آناهیتا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۰۸
۱۵
صراط بشین گریه کن
بدجور باختید به خواست مردم .
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۸۰
۱۴
وقتی آقاتأییدمی کنه یعنی این به صلاح مملکت ومردمشه.یعنی شماصراطیابیشترازآقاصلاح مارومی دونین.ازاین همه جنجال وتحریک مردم دست برداریدوبه صراط مستقیم بیاید.
ناشناس
|
-
آقا همه چیزو تایید میکنه عزیزم
اول هاشمی بعد خاتمی بعد احمدی حالا هم روحانی رو تایید میکنه
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۹۱
۱۴
صراط مذاکره یعنی امتیاز دادن و گرفتن
اقای جلیلی هشت سال وقت ملت تلف کرد روضه خوند ازش فیلم تبلیغاتی گرفتن برای انتخابات -ای کاش یخورده گرفتاری و مشکلات مردم درد میکردید هزینه سرطان از پانصد هزار تومان به پنج میلیون رسیده .گوشت........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷۵
۱۴
ما ملت ایران واداده ایم (توافق کرده ایم) که به تفکرات صراطی ، کیهانی و جبهه پایداری محل نگذاریم هرچه دل تنگتان می خواهد بگوید!!
رضا
|
NETHERLANDS
|
۱۲:۲۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۸۸
۱۷
به نظر من بسیار هم خوبه ، وقتی 110 تا نماینده بیسواد N.P.T رو مینویسن MPT .افسارمون رو دست کی بدیم؟ خدا میدونه چندتاشون فکر کردن MPT خوردنیه /حالا صراط هم همینطوریه ازش بپرس انرژی هسته ای چیه و 20 در صد به چه کاری میاد اگر تونست جواب بده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۸۵
۱۸
جدا فحشه ظریف رو با جلیلی مقایسه میکنید،تبریک به همه مردم زجر کشیده و تسلیت به همه کاسبان تحریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۸۵
۱۸
صراط بسوز که سوز تو کار ها بکند
کیهان هم در حال اتش گرفتن است
درود بر ظریف سلام بر وحانی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تیتر فردای کیهان رو باید دید! این روزا تنها روزایی که تیتر کیهان رو نگاه میکنیم برای انبساط خاطر!
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷۶
۱۶
بسهههههههههههههههههههههه
اینقدرمردم روتحریک نکنید
ناشناس
|
-
اتفاقا کار صراط و کیهان و پایداری خیلی خوبه به نظر من کمک بسیاری هست برای اینکه مجلس هم به دست ادم های عاقلتر و تیم خاتمی هاشمی روحای بیفتد!
محمد
|
UNITED STATES
|
۱۲:۲۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷۰
۱۸
مرگ بر صراط کج و گمراهی که صراط مستقیم را فراموش کرده... خط رهبری را از یادش برده و به منافع حزبی و باصطلاح اصول گرایی اش چسبیده و با یک عده عهد اخوت بسته...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۸۴
۲۴
یابو الاغ گاو احمق خر بی شعور حیوان اسم خودتو میزاری حزب اللهی شما ابن ملجم زمانید
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دادش حق با شماس بکش ترمزو
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما ارزش خودتون رو با فحاشی و بد دهنی نشون دادی . نشون دادی که طرفدار چه کسی هستی .
معلومه ادبت رو از اربابت یاد گرفتی دیگه !!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این بابا ادبش رو از اربابش یاد گرفته! شما و امثال شما از کجا یاد گرفتین؟
برو عمو جون برو کشکتو بساب و نظارت و بخون و منفی و مثبت ها رو نیگاه کن تا بفهمی تو تفکرت چه جایگاهی دارید برای این ملت زجر کشیده.
گمنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عزیز ناشناس این همه ایثار گری را از کجا اوردی که انچه که هستی وصدالبته هتاک القابی که با یک عمر زحمت تحصیل کردی به دیگران نده .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مثبت دادم ولی منظورم تایید کردن فحش دادن نیست. صراط و کیهان و اینا یه اقلیت هستن که باید بهشون احترام گذاشت مشروط بر اینکه نخوان نظرشون رو به اکثریت تحمیل کنند
سيد علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۶۹
۱۷
شما پشت سر رهبري قدم ور ميداريد يا جلو تر از ايشون....صراط خجالت بكش بس كن دست از اين كارها بردار
حامد
|
UNITED KINGDOM
|
۱۲:۳۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۸۵
۲۰
اینایی که منفی دادن همون پولدارای هستند که فقط شور خودشونو حزب لعنتیشون و میزنن.حالا واسشن مهم نیست مردم زیر بار تحریم ها له بشن.اینا مثل نماینده های مجلس از شکم سیری حرف میزنن.همون جلیلی که 4 تا کلمه بلد نبود حرف بزنه حتی نتونست حق غنی سازی رو رسیمیش کنه.مرسی ظریف .درد و بلات تو سر پایداری و صراط و تندرو ها
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
شک ندارم وضع خودم که بهت منفی دادم لااقل از خودت خیلی بدتره و تمام کسانی هم که میشناسم که بهت منفی میدن همینطور هستند پس حرف مفت نزن و هرکسی که نظر مخالف نظر تو هست را متهم به همه بدیها نکن.
شهاب الدین خادمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۸۳
۱۶
بخدا شما یک ملتو بسمت پردگاه میبردید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امیدواریم این توافق 6ماه دیگه وضع ایران را از الان بدتر نکنه.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۹۲
۱۹
درود بر ظریف و روحانی.افراطیها صراطیها بسوزید و بسازید
هدایت
|
-
|
۱۲:۴۴ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۲۳
۹۴
توافق .وای خدای من یعنی آمریکا به ما امتیاز داد .دارم از خوشحالی دق میکنم .وای خدا کدخدا بهمون نظر کرده چه سعادتی نصیب حاج حسن و تیمش شده وای شکرت نعمتت خدا
ناشناس
|
-
دنیا به دولت روحانی اعتماد داره چون از حمایت مردمی برخوردار هست. مساله این است برادر.
ناشناس
|
-
اهه. دیگه چرا به این منفی دادید؟ مگر حالا که توافق به این خوبی کردیم و امریکا حقوق ما را پذیرفته و باج ندادیم نباید خدا را شکر کنیم؟
نکنه خودتون هم شک دارید؟
ناشناس
|
-
ناشناس پس قبول داری فتنه88 در مقابل رای 85درصدی مردم چه بلایی سر مملکت آورد.
ناشناس
|
-
حمایت مردم منظورت 18 میلیون رای ؟!!!!!!!!!!!!!!!ههههههههههههههههههههه
ناشناس
|
-
|
۱۲:۴۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۸۰
۱۶
مصلحت کشورمهمترازنظرصراطه
ناشناس
|
-
|
۱۲:۴۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۳۶
۱۳
آقااصلاًمعلوم نیست این صراط مال چه کسی وچه گروهی هستش.اصلاً معلوم نیست نیتش ازاین مطالب خیره یاشر!
فرید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۳۴
۱۴
مرگ بر صراط
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۳۵
۱۷
مرگ بر سراط و سراطیون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۷
۶
جالبه که از این توافق هم نتانیاهو و آل سعود عصبانی هستند هم برادران صراطی!!! حالا شما پیدا کنید پرتقال فروش را!!!
مهسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۳۴
۱۵
برو بمیر صراط
زنده به عشق هاشمی و روحانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۳۸
۱۸
صراط هدایت شو
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۳۱
۱۳
هیس!!!! صراط افراطی فریاد نمیزند!!!!!
ناشناس
|
-
|
۱۲:۵۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۳۴
۱۵
بسه صراط.مردم روباچرندیاتتت تحریک نکن
صالح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۳۴
۱۴
حیف اسم صراط که رو تو گذاشتن.شماها یه مشت اسارییلین که الان دارین اتیش میگیرین.

نتانیاهو شما و شریعتمداری عین همین..
خدا ازتون نگذره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط جان راست میگه فرصت خوبیه برید با نتانیاهو عملا جلسه بذارید و برای رسیدن به اهداف مشترک برنامه ریزی کنید!
سعید آقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۳۱
۱۲
وقتی که رهبر معظم از این توافق به موفقیت یاد میکنه شما و سازمان های فشار و بدخواهان ایران و باند کیهانیان دیگه محترمانه ساکت شین.
اگه نخوندین یا نمیفهمین دوباره براتون مینویسم:
بی‌شك فضل الهی و دعا و پشتیبانی ملت ایران عامل این موفقیت بوده و در آینده نیز خواهد بود ان‌شاء الله.
رویا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷۱
۲۲
مرگ بر صراط عوضی
اینا چیه که میگید صراط بیسواد
رحیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۲۳
۱۱
خواهشا" زود قضاوت نکنید بذارین یک مدت بگذره ببینیم اروپایی ها روی حرفشون می مون یا نه . و ضمنا ببین رهر چی می گه پیرو اون باشید و پیرو ولایت باشید تا به مملکتتون آسیب نرسه عجله هم نکنید. اتحاد داشتن از همه چیز بهتره
صالحی
|
UNITED KINGDOM
|
۱۲:۵۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۱
۷
آقایان به ظاهر مومن که از بزرگتراتون گرفته تا امثال شما مورچه وجوجه به اصطلاح بسیجی ! چرا فکر میکنید شما صاحب مملکتین ؟ چرا اینقدر احمقید که فکر میکنید فقط شما میفهمید ودرک این موارد را دارید ؟ چرا اینقدر سرخودتون معطلید که فکر میکنید شما فقط اهل تقوائید ؟ امثال شما از صدر اسلام تاحالا بوده اید وظاهرا خواهید بود - زمان پیامبر(ص) گفتین چرا صلح زمان امیرالمومنین(ع) گفتین چرا صلح زمان امام حسن(ع) گفتین چرا صلح وزمان امام حسین (ع) پشت امام را خالی کردین واز ترس بی سرپرست شدن زناتون رفتین تو انباری خونه و پنهان شدین - دست بردارین ازین کاسه داغ تر شدن از آش - امثال شما که دائم الانتقادید وقتی مطالعه کنیم میبینیم زمان حضرت امام خمینی هم تو انباری خونه شون قایم شده بودند و با حرکت امام مخالف - آقای صراط که ازون سگ حزبیا هستی و حتی برا حرف رهبرت هم احترام قائل نیستی ان شاالله روزی برسه که امام زمان از ریشه بسوزوندتون تا شرتون از سر همه کم بشه - الهی آمین
رحیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۳۹
۱۴
خواهشا" زود قضاوت نکنید بذارین یک مدت بگذره ببینیم اروپایی ها روی حرفشون می مون یا نه . و ضمنا ببین رهر چی می گه پیرو اون باشید و پیرو ولایت باشید تا به مملکتتون آسیب نرسه عجله هم نکنید. اتحاد داشتن از همه چیز بهتره
تسنیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
داشتن اتحاد درست ! اما 5درصد غنی سازی رو در بقالی ببریم خروس قندی بهمون نمی دن چه برسه به انرژی هسته ای !
عارف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۲۸
۵۴
در نخستین جمله این متن هدف از توافقنامه رسیدن به راه حل مورد توافق طرفین برای برنامه درازمدت هسته ای اران ذکر شده یعنی ما پذیرفته ایم که برنامه هسته ای ما تنها زمانی وجاهت دارد که هر دو طرف این موافقتنامه با آن موافق باشند که در اینجا آمریکایی ها با دقت کامل از واژه های mutually-agreed استفاده کرده اند. در سومین جمله این متن برخورداری ایران از انرژی هسته ای تصریح شده که این روش یک شیوه غیر مستقیم در زیر سوال بردن حق برخورداری ایران از همه فرایند تکنولوژی هسته ای از جمله غنی سازی می باشد. در چهارمین جمله این متن با کاربرد واژه هایmutually defined عملا آینده فرایند غنی سازی در کشور ما به توافق دوطرفه موکول شده. اینکه وزیر خارجه ایران همواره میگوید حق غنی سازی ما قابل مذاکره نیست صد در صد با معنی این کلمات در تناقض است. در واقع با این کلمات هر گونه گام و برنامه ما در زمینه غنی سازی باید از سوی هر دو طرف مورد پذیرش باشد و ما با این کلمات حق یکطرفه خود را بکلی از دست داده ایم در جای جای این متن ظرایفی است که براحتی از چشم طرف ایرانی پنهان مانده. باید بحال خودمان بگرییم که با وجود این همه فداکاری ها در کشور باید اینگونه ناشیانه وارد یک توافقنامه بین المللی بشویم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ما چاره ای نداشتیم کشور در استانه فروپاشی بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این نظر تکراری تو همه ی سایت هاست. پیداست که برنامه ریزی شده!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کاری نداره که، اگه خواستن توافق نامه رو زیر پا بذارن یک طرفه این کارو میکنن و اونا هم ما رو تحریم می کنن. شما غصه نخور پیر میشی.
تسنیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کاش اینهایی که دارن ذوق مرگ میشن یک کلمه از حرف های شمارو میفهمیدن!!!!!!!!!!
مهدی ص
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کاملا موافقم . کو گوش شنوا فعلا سر همه تو برف تدبیر و امید رفته!!!!!
مصیبت روزی است که این برف هم مثل سازندگی و اصلاحات آب بشه!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقای عارف اگه میخوای تخصصی نگاه کنی بهتره متن توافق رو بیاری تحلیل کنی نه حرف رسانه ها رو
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۱۴
۳۳
كاري كه دولت احمدي نژاد در هشت سال نتونست انجام بده آقاي روحاني در طول يكماه انجامش داد به اين ميگن انسان عاقل
هشت سال احمدي نژاد كشور را به عقب برد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تازه اول راهه، کجاشو دیدی؟بزار یکم بگدره، اون وقت میبینی جناب ظریف چه گندی زده
تسنیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پس چرا آقای عراقچی تو توئیتر اعلام کردن که این چیزی که الان بهش رسیدیم نتیجه 10سال مقاومت بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هنوز که هیچ خبری از محتوای مذاکره و عملکرد طرف نیست. پس عجله نکنید و دعا کنید که واقعا کار عاقلانه‌ای کرده باشند.
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احسنت
ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مطمئني 8 سال؟؟؟؟؟با ضررهايي كه مملكت ديد فكر كنم بيست سال هم كمه.
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب زرنگ !!!

اگه مقاومت احمدی نژاد و پیشرفت 20 درصدی نبود محال بود اینها 5درصد رو بپذیرند
کمی از عقلت استفاده کن نزار آک بمونه
mostafa
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۶
۱۰
مرگ بر صراط
درود بر دولت تدبیر و امید
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۹
۱۴
احسنت به آقایان روحانی و ظریف
نام آنها در کنار بزرگانی چون فتحعلی شاه قاجار در تاریخ ایران ثبت شد.
از این پس همه با هم میگوییم "زنده باد ترکمانچی"
موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۵
۱۱
کاش خبری هم از حسین اقا شریعتمداری می اوردید برامون که چه جوری داره می سوزه ! خداییش قیافه اش دیدنیه الان
مرتضی امیرعباسی
|
GERMANY
|
۱۳:۰۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۹
۱۰
مرگ بر صراط، مرگ بر پایداری، مرگ بر حجتیه، مرگ بر افراط
لعنتیها 8 سال خون به دل این مملکت کردید، همه چیز ما را شخم زدید حالا دور دوره تدبیر و امید است، بسوزید در این دنیا و آخرت و انشالله در جهنم با افراطیهای مسلمان نمایی چون شمر و معاویه محشور شوید
اسفندیار نما
|
UNITED STATES
|
۱۳:۰۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۹
۶
شما قادر به پذیرش هیچ چیز نیستی از جمله اثرات ویران ایران زیر فگر تحریمها.کاری ندارم تحریمها به حق بوده یا نا حق و لی پدر این مملکت رو در اورده.اینهم نتیجه ی 8سال پاره شدن قطعنامه دان غربی ها بود که ملت ایران زیر فشارش له شده.به جای ارمانها کمی هم به فکر نان ملت باشید.بگذارید ارمان و اعتقاد مردم در خونه هاشون باشه مردم جدا از تحریم تحت فشارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷
۵
به نظرم اینها با چراغ سبز سایر مسئولین از جمله رهبر انجام شده است.
مرتضی امیرعباسی
|
GERMANY
|
۱۳:۱۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷
۹
تقدیر رهبر معظم انقلاب از هیات مذاکره کننده: این اقدامات می‌تواند پایه اقدامات هوشمندانه بعدی باشد
الحق شما فقط مشتی بی دین مدعی و در حکم خوارجید
لعنت بر صراط غیرمستقیم، شما با شیطان عقد اخوت دارید
مینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷
۵
به قول رییستون آب بریز همونجا که میسوزه شماها مسلمان واقعی نیستید چون نشانه مسلمان حسن خلق و ادب هست که شما اصولگراها ندارید دیدید که اقای ظریف بهتر از هر چه بسیجی دو آتیشه اخلاق اسلامی را به دنیا نشان داد
جهان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۶
۵
خوشم میاد داری میسوزی
هیچ وقت با مردم هم صدا نبودید جواب کارهاتون رو بعدن میبینید
فعلا برو ساندیس تو بخور صدایی ازت نشنوم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۵
۵
ای وایی بر این افراط گری ها که پشت ملت را خم کرد چته آقای صراط مگه نگفتی با هیچ کس عقد اخوت نبستی یهو جو گیر شدی بجای اینکه بیای تو اولین روز پس از مذاکرات از دولت و فعالیت هاش حمایت کنی علم مخالفت دست گرفتی فکر کردی با این نوع تفکر به کجا می رسی. وقتی رهبری معظم انقلاب رو همه موضعات هسته ای تسلط دارد چرا شما به آب و آتیش می زنید نکنه فکر می کردی همینطوری عاشق جمالت بودن که بیان همه چیز رو دو دستی تقدیم کنن.
خانواده شهید طرفدار روحانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۴
۴
دست آقای روحانی وتیم هسته ای درد نکند که دل افراد فهیم راشاد وکوردلان رانا امید کرد .البته شما نمی دونم از کدام دسته هستید.واله اعلم
شایان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۳
۵
تندروها کاسبیتون از مذاکرات هسته ای کم کمک داره تمام می شه بچسبین به فتنه که اونم آخراشه
خودم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۳
۶
چرا شما تندروها دوست ندارید روی آرامش رو به این مردم ببینید؟هشت سال جناب احمدی نژاد باب میل شما رفتار کرد .دیگه بس کنید یه کم آروم باشید.شما بالای حرف مقام معظم رهبری نباید حرفی بزنید.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۳
۶
اگر واقعاسهل الوصول بود وقبل هم میشد این کار راکرد چراانجام ندادند تاچندین سال عقب بمانیم ومردم برای دارو وبیماران خود اینهمه مشکل را تحمل کنند وحتی برخی به نان شب هم محتاج باشند..پس وای بحال ما در فردای قیامت که چه جواب خواهیم داد به این مردمی که به مسولین گذشته اعتماد کردندوآنها...!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۵
۵
مرگ بر صراط
بسوووووز صراط بسووووووووزززززززززز!!!!!!!!!
از سوختنت به شدت لذن میبرررم......
تو بسووووووووووووووووووز ما هم حاااااال میکنیم!!!!!!!!!!!!!!
آب بدم خدمتتون.......!
Behnam
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷
۶
باز منافع صراط و کیهان و امثال اینا به خطر افتاد احمدی نژاد و جلیلی به عمد توافق نمیکردن تا جیب خودشون پر از پول باشه و ملت بیچاره فقیرتر و ضعیف تر بشه اون 150 میلیارد دلارو برگردونین به بیت المال راستی 3000 میلیارد چی شد ؟
علي
|
UNITED STATES
|
۱۳:۲۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۴
۵
اينايي كه از توافق و از بين رفتن بحران سياسي و اقتصادي فشار بهشون وارد شده همون هايي هستند كه يه شبه راهه صد سأله رفتند و با رانت و دله دزدي باعث اين تورم اقتصادي فسادهاي مالي آنچناني شدند وگرنه در شرايط آرام و از بين رفتن شرايط دلالي نفتي و ساير بخور بخور ها مجالي براي فاسدها باقي نميماند
سید مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۸
۶
صراط جون به قول اون دوستتون اون ممه رو لولو برد و خورد . شما هم لطفا آب رو بریزید اونجای حاج حسین شریعتمداری که می سوزه
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۵
۶
حتما فردا به آقا هم میکین سازش کار وقتی ملاک دینداریتون بلندی ریش وپیراهن مشکی وقتی چند شغله هستید وسیر دستتون هم که توی جیب مردمه خون چرک مردم هم ویتامینتون باید هم به ملت ورهبری ودولت ایراد بگیرید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۴
۶
آقای شریعتمداری دچار وهم شده
وای از افراط و تفریط که چه بر سر اسلام آورد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۶
۶
من فقط یک چسز به صراط بی آبرو میگویی . فقط آمار +و- را نگاه کن.
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۴
۵
همچنان صراط و نتانیاهو ناراضی از مذاکرات ! رهبر و رئیس جمهور و ملت ، راضی از مذاکرات .

خیلی جای فکر داره ...
نصرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۸
۳
یادم میاد احمد نژاد گفت شما 20 درصدو بفروشین به ما، ما تولید نمی کنیم شما چی یادتون هست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۵
۲
جناب آقای رئیس‌جمهور

دستیابی به آنچه مرقوم داشته‌اید، در خور تقدیر و تشکر از هیأت مذاکرات هسته‌‌ای و دیگر دست‌اندر‌کاران است و می‌تواند پایهٔ اقدامات هوشمندانهٔ بعدی قرار گیرد. بی‌شک فضل الهی و دعا و پشتیبانی ملت ایران عامل این موفقیت بوده و در آینده نیز خواهد بود ان‌شاء‌الله. ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌ها همواره باید شاخص خطّ مستقیم حرکت مسئولان این بخش باشد‌ و چنین خواهد بود ان‌شاء‌الله.

سیّد علی خامنه‌ای
3/آذر/92
عماد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۶
۷
آقایون منتقد ، اورانیوم بیست درصد غنی شده می خواید چکار؟ اینو مشخص کنین بعد دادتون هوا بره
اسفندیار نما
|
UNITED STATES
|
۱۳:۴۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷
۶
شما قادر به پذیرش هیچ چیز نیستی از جمله اثرات ویران ایران زیر فگر تحریمها.کاری ندارم تحریمها به حق بوده یا نا حق و لی پدر این مملکت رو در اورده.اینهم نتیجه ی 8سال پاره شدن قطعنامه دان غربی ها بود که ملت ایران زیر فشارش له شده.به جای ارمانها کمی هم به فکر نان ملت باشید.بگذارید ارمان و اعتقاد مردم در خونه هاشون باشه مردم جدا از تحریم تحت فشارند
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۶
۶
پول بین المال المسلمین را می خورید
یاوه می نویسید
خود گویید و خود خندید
به اتفاق
رسایی ...بذرپاش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۳
۶
تا جون خاينين به مملكت وبي عرضه ها دربياد
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۶
۶
به قول رئیس جمکهور اعتماد جاده 2 طرفه بوده.....وقتی چپ وراست می گی مرگ بر آمریکا اسراییل کاناداو.....و می گی هولوکاست دروغه......می خوای چه جوری اعتماد جلب بشه مطمئن باش اگر اعتماد ایران جلب نشه دوباره چرخه سوخت بر می گرده این نکات ظریف و اقای ظریف می بینه
با سالها کارو تجربه
رزمنده و جانباز جنگ تحمیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷
۵
بصیرت ها را افزایش دهید. در زمینه هسته ای همه و علی الخصوص ملت ایران زحمت کشیده و متحمل سختی شدند. در زمان آقای دکتر جلیلی و دکتر احمدی نژاد باید آنگونه عمل می شد و در زمان آقای دکتر روحانی و دکتر ظریف نا گزیر شدیم اینگونه عمل کنیم. ولی در شرایط فعلی جهان به احسن وجه عمل شد. انشاالله هر کس نیت خیر برای این ملت دارد و در خط ولایت است موفق باشد.
امیر ع
|
-
|
۱۳:۵۴ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۹
۴
ما منتظر میمانیم حسن نیت امریکا رو ببینیم

ولی در دادیم خروس قندی گرفتیم

فکر میکنید برای اروپا کاری داره بزن زیر همه چیز

با قدرت رسانه ای که داره همه چیز رو تقصیر ایران میندازه و همه دنیا رو با دروغ خودش همراه میکنه

ما منتظر میمانیم
شما هم منتظر بمانید که تحریم ها کم بشه

قبول کردن تحریم ها بیشتر نشه

منت گذاشتن سرمون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۵
۵
صراط جان تو ناراحت نشو عمو_ باشه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۵
۵
این پیامو رو اگه مردی منتشر کن.
حتما خبر داری که منافقیت در صدد مصادره سفارت های ایران بودن. ما سی سال راه رو اشتباه رفتیم. هیچ میدونین کسی که بمب گذاشته دم سفارت ایران توی بیروت فلسطینی بوده. من واقعا نمیدونم کشورهایی مثل مالزی اسلام ندارن. نمیشه ماهم مثه اون کشورها باشیم.نمیشه از رفاه و آسایش کامل برخوردار باشیم و به فکر صدور انقلاب به دنیا نباشیم و بجاش کالا به دنیا صادر کنیم. یه خورده به خودمون بیایم بد نیست.این مملکتی که ما داریم توش زندگی می کنیم کجاش حسینی و اسلامیه؟ خدایا خسته شدم،تو رو به عمه سادات امام زمان رو برسون تا ببینیم حق با کیه.کشورهای دیگه رو کار ندارم لااقل تو ایران خودمون تکلیفمون روشن بشه.
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۸
۸
از يك طرف شكر كه بالاخره فهميدن كه كشوري كه هنوز تكنولوژي توليد سرم قندي نمكي نداره زوده بخواد راديوپرتو هسته اي توليد كنه
از يك طرف وا اسفا كه ده سال از عمر من و توي جوون توي تحريم و بدبختي براي هيچ گذشت و هيچ جور يهم بر نميگرده
حالا بيا بم فحش بده بيا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷
۴
صراطیون محترم پیشنهاد میکنم یه مقدار از اب سنگین اراک بریزید اونجایی که میسوزه شاید تسکین پیدا کنه خخخخخخخخخخخخخخخ
علیزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷
۵
کشوری که چهارم در طلاق و تورم در جهان است.
کشوری که بیشترین معتادان و قاچاقچیان مواد مخدر را دارد .
کشوری که بیکاری و عقب ماندگی آن بیداد می کند.
غنی سازی 20و 5 و.... برای آن درمان نیست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷
۵
صراط يا نميفهمي يا خودتو زدي به نفهمي
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷
۴
حالم از این سایت بهم میخوره ... اورانیوم غنی شده که واسه ما نون و اب نشد .... خدارو شکر روحانی اومد و حل شد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۹
۴
پماد بدین به تیم اقای شریعتمداری!!!!
رستم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷
۵
صراط = صهیونیسم در ایران
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۳
۳
توافق كشور جهان سومي با كشور استعماري تا حال چه نفعي براي توسعه و اقتدار و رفاه طرف جهان سومي داشته آن هم به جاي يك كشور، سران همه ابرقدرت هاي جهان بخواهند با يك كشور توافق كنند!!! واقعا" جاي خوشبيني از اول هم نداشت و اينك نيز اين قرارداد جاي نگراني دارد. وقتي گفته مي شود كه طرفين مذاكرات بايد از توازن لازم برخوردار باشند تا با استفاده از ظرفيت ها و قابليت هاي موجود بتوانند به توافق برسند؛ موضوع بيشتر روشن مي شود.
علیزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۵
۴
شما که داشتید کشور را به سمت جنگ بزرگ هدایت می کردید و هر روز بر طبل جنگ با کشورهای دیگر می زدید.
شما به توافق باغرب اعتقاد ندارید. فقط جنگ هدف شما است. زیرا که جنگ برای شما منافع دارد.
درجه های نظامی سرتیپی نتیجه جنگ است.
خریدهای تجهیزات نظامی هم برای شما منافعی دارد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۶
۴
خیلی بدبختی صراط
ولی حال میکنم میسوزیو بسوز عزیزم
علیزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷
۴
دوست داشتید به توافق نرسند و یک جنگی راه بیافتد تا به نان ومقامی برسید.
گودرزی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۶
۴
هشت سال جنگ بیهوده ایران و عراق طول کشید بخاطر منافعی بعضی ها.
این تقابل ایران و غرب هم بر سر مسئله اتمی به مدت ده سال طول کشید بخاطر منافع بعضی ها.
خیلی ها در این چند سال اخیر بار خود را بستند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷
۵
صراط احمق مفت خور شبیه آنخ ماهو تفسیر خبر میکنی؟ بسوز که سوز تو کارها بکند!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۴ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۵
۴
سلام صراط.دیروز گفتی چهفرقی بین جلیلی و ظریف هست مذاکره برا مذاکره!امروز که اینو میگی.خداییش بنظر شما ظریف چیکار میکرد تشکر میکردی.بابا ول کنین این حرفار.رهبر تشکر میکنه اونوقت شما..........!دمتون گرم واقعا که
پارسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۶
۴
از ذوق زدگی زیاد، بعضی ها عقلشون زایل شده و چرت و پرت میگن. لطفا کمی از سلولهای خاکستری مغزتان استفاده کرده و در متن توافق نامه دقت کنید تا حقایق وادادگی را درک کنید. رهبر عزیزمان همانطور که از همه دولتها حمایت کرده اند، همانطور هم از تلاشهای آنها ولو کم هم تقدیر می کند و البته قد و قواره این دولت به اصطلاح تدبیر! یارای بیش از این حد توافق را نداشته و این تشکر و تقدیرها نیز برای این حداقل تلاش است؛ اگر غیر از این بود که در کارنامه شان روسیاهی باقی می ماند.
علی اصغر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۶
۲۶
ترکمنچای هستی!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بلی
ترکمنچای 2
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگه بمب نداشتن ترکمنچای هست همون بهتر
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۷
۳۱
بسمه تعالی سلام فعلا صبور باشید ای صراط عزیز این احمقها نمی دانند چه کلاهی سرشان رفته این مثل پذیرش قطعنامه 598 هست که جام زهری به کام پیر مراد ما بود و این به اصطلاح توافق که در حقیقت تسلیم شدن در برابر دارندگان سلاح هسته ای و رسمیت بخشیدن به ظالمین است عزت و افتخار ملت ایران را بر باد خواهد داد فقط بدانیم که مذاکره توافق با مستکبران همراهی با ظلم بوده و خشم خداوند را در پی خواهد داشت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ادب مرد به ز دولت اوست..........ياد مير حسين بخير
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی اقا فقط کافیه درک کنی که دنیا صد برابر ایران جمعیت داره و تو این دنیا باید یه جوری زندگی کنیم که همه هفت میلیارد بتونن زندگی کنن شعارهایی مثل مرگ و جنگ و اینا به اتش کشیدن بشریته برای تقویت عقایدت بهتره از راه صلح امیز استفاده کنی نه ستیز و این چیزا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مطمئنم امثال تو اصلا" نمیدونن چه اتفاقی افتاد فقط اینو میدونم بساط بسیاری از شماها که با اعمال تحریمهها روز به روز بیشترچاق و چل میشدید , عقب میمونید و اصلا" وضعیت اقتصادی که برای خودتون دست و پا کرده بودید از بین رفته . تحریمها حذف که شد آقای شریعتمداری و شما باید برید سماق بمکید و مردم بتونن یک کم نفس راحت بکشند . سعی نکنید اینجوری دایه مهربان تر از مادر بشید چون همه مردم میدونن شما دنبال چی هستید !!!!!
سمیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۳۸
۱۷
وادادگی یعنی سفره خالی از نان مردم
وادادگی یعنی اقتصاد نابسامان محصول دولت نهم و دهم
وادادگی یعنی فقز حاکم بر جامع
....
صراط کاش بر صراط مستقیم بودی
ابي
|
UNITED KINGDOM
|
۱۴:۵۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۴۴
۱۵
نتانياهو پادشاه عربستان شريعتمداري وصراط ورجا نيوز امروز عزاي شماست.
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
عزای همه مطلق گرایان و جنگجویان عالم!
دلسوز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۳۷
۱۵
توفیق هسته ای را به صراط تسلیت می گویم
جمال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۲۹
۱۳
صراط نادان تحجر تاكي دلت به حال اين ملت بسوزد.دست ازشيطنت بردار.
پارسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۲۰
۸
صراط لطفا کامنت قبلی مرا در سایت بگذارید. تا به حال پیام های زیادی داده ام اما هیچکدام منعکس نشده اما کامنت های افرادی که مرتب چرت و پرت می گویند و فحش و ناسزا می دهند پشت سرهم منعکس می شود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منم چند بار پیام دادم تو ذیل خبرای دیگه ولی نذاشتن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۳۲
۲۳
سعید جلیلی باید اعدام شود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ما افراطی هستیم یاشما؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اعدام که نه ولی کاش متوجه بشن جلوی خواسته و رای مردم عملا اقدامی انجام ندن
ایمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دیگه چی اقای قاضی!!!

حکم میدی دادگاه صحرایی زدی!!!
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۳۵
۱۲
بسمه تعالی

جناب آقای رئیس‌جمهور

دستیابی به آنچه مرقوم داشته‌اید در خور تقدیر و تشکر از هیئت مذاکرات هسته‌ئی و دیگر دست اندر کاران است و میتواند پایه‌ی اقدامات هوشمندانه‌ی بعدی قرار گیرد. بی‌شک فضل الهی و دعا و پشتیبانی ملت ایران عامل این موفقیت بوده و در آینده نیز خواهد بود ان‌شاء الله. ایستادگی در برابر زیاده خواهیها همواره باید شاخص خطّ مستقیم حرکت مسئولان این بخش باشد، و چنین خواهد بود ان‌شاء الله.

سیّد علی خامنه‌ای

3/آذر/
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۴
۳
معتقدم با عنایت به محتوای به ترجمه رسیده معاهده فی مابین ، تا اینجای کار چندان پیروزی چشمگیری نداشته ایم و صد البته ، نظر به توافق اولیه که دارای زمان انقضاء 6 ماهه بوده و از طرفی ادامه مسیر موکول به اراده دوطرف شده ، به نظر حقیر کلام مبارک و هوشمندانه مقام معظم رهبری ، همانند همیشه ، قاطع ترین و کامل ترین کلام در این خصوص است که بیش از متن قرارداد می باید مورد کالبدشکافی و استتنتاج راهکارهای عاقلانه از آن قرار گیرد.
یک بار دیگر فرمایشات ایشان را مرور کنیم!!!!
- دستیابی به آنچه مرقوم داشته‌اید در خور تقدیر و تشکر از هیئت مذاکرات هسته‌ئی و دیگر دست اندر کاران است و میتواند پایه‌ی اقدامات هوشمندانه‌ی بعدی قرار گیرد. بی‌شک فضل الهی و دعا و پشتیبانی ملت ایران عامل این موفقیت بوده و در آینده نیز خواهد بود ان‌شاء الله
1- ما نیز در پیروی از مقام عظمای ولایت به موضوع خوشبین هستیم و امیدواریم آنچه ریاست محترم جمهور مرقوم داشته اند ، همانی باشد که واقعیت دارد .
2- اقدامات هوشمندانه بعدی دولت محترم می تواند ضامن حفظ حقوق و منافع مردم شریف ایران و جبران های بسیاری از خلاء های بوجود آمده تحت تاثیر تحریم ها بوده و حتی کانال های جدید پیشرفت اقتصادی را به روی ملت شریف ایران بگشاید و از طرفی ، کسری های موجود را تبدیل به ذخیره سازی برای سالها نماید . که همت مضاعف برادران سپاه را می طلبد .
3- فراموش نشود که دعای خیر مردم شریف ایران موجبات پیروزی های آتی را فراهم آورده و همچنانکه در گذشته بوده ، در آینده نیز ، خواست خدا در خواست و پشتیبانی مردم یگپارچه و امیدوار است ! انشاءالله
زنده باد بهار ! زنده باد بهار! زنده باد بهار!
حق یار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۳۸
۱۵
زنده باد ظريف...
كاسه داغتر از اش كه ميگن همين سايته.
درود به ظریف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۲۶
۱۴
صراط شما کی راضی بودبد همیشه از همه چی مینالید حتی از خلقت خدا هم ناراحتید نا راحت باشد واز ناراحتی بمیرید. درود به ظریف که با عث خوشحالی مردم و ناراحتی تند روهای داخلی شده
سيد مجيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۲۷
۱۴
لطفا قبل و جلوتر از رهبري گام بر نداريد.
با تشكر
فارض
|
UNITED STATES
|
۱۵:۱۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۴
۴
ببينم اونهائيكه ميگن اگه قرار به پذيرفتن غنى سازى ٥ درصدى بود برادر جليلى هم ميتونست به اين سؤال جواب بدن كه : مگه احمدى نژاد در آخرين سفر به نيويورك هزار بار از امريكائيها خواهش نكرد كه بيايد بشينيم باهم مذاكره كنيم؟ نتيجه چى شد؟ اصلاً يه ذره تره هم براش خورد نكردند.مشكل اصلى ايران در برنامه هسته اى مگه غير از اين بود كه ٥+١ اصلاً حق غنى سازى براى ايران قائل نبودند ؟ بسيار خوب حالا اين حق برسميت شناخته شده ديگه چه مرگتونه؟به جاى خوشحالى و جشن هى نق ميزنيد وملتو نااميد ميكنيد خدا به دادتون برسه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۳
۴
خداوند شما صراطی هارو به صراط مستقیم هدایت کنه. انشاالله
جناب آقای ظریف متشکریم درود بر روحانی
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۳
۴
دولت احمدی نژاد 8 سال با دهن کجی به آژانس انرژی اتمی و 5+1 مقدمات تحریمها و دشمنی کل دنیا را با این مردم فراهم کرد کما اینکه خود و تشکیلاتش دست در خزانه این مملکت داشتند و فشار تورم و بدبختی و فقر و .... بروی مردم را اصلا احساس نمیکردند و مسیر رانت را برای بسیاری از مافیاهای اقتصادی فراهم کردند حال که دولت آقای روحانی با زحمت فراوان به دنبال احقاق حق این مردم هستند خواهشمند است با تند روی و حرفهای بیخود باعث دلسردی آنها نشوید بدانید اگر مردم خواهان آن طرز کار بودند الان جلیلی رئیس جمهور بود.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۳
۳
راستش من خیلی وقته دیگه به سایت شما سر نمیزنم اما امروز اومدم ببینم چی میخواین بگین که به طور واضح دیدم شما هم عین اسرائیلی ها به شدت ناراحت هستین . واقعا شما( منظورم فقط شخص نویسنده نیست ) چی از جون ملت میخواین . بابا قبول کنین که ملت به یک تفکر خاص رای دادن و به این تفکر نزدیک تر هستن .
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۶
۶
اگر ازغنی سازی 20 به غنی سازی 5درصد رسیدم این یه شکسته فخر فروشی نداره وتو بوق کردن نداره!!!! توی دولت قبلی این کار می تونست انجام بشه
فرزند روح الله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۵
۳
من با کلیت این توافق کاملا موافقم چراکه تاحدود زیادی توانسته منافع مردم ایران را تضمین کنه بشرطی که غربیها زیرش نزنند البته یک انتقاداتی هم ممکن است داشته باشه اما اگر سازش و یا خدای نکرده خیانت بود رهبری هیچگاه با آن موافقت نمی کرد لطفا کاسه داغتر از آش نشوید!!!!!!
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷
۵
ازین به بعد هروقت خواستین مواضع اسرائیلو بدونین باید بیاین صراط نیوز
باقر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۶
۶
فحشتون نمیدم چون ارزششو ندارین همین امثال شماهاس که مملکتو نه 8 سال بلکه80 سال عقب انداختین..یا کورین و وضع و حال مردم و جوونا رو از بابت تحریم نمیبینید یا جیره خور امثال شریعتمداری هستین.امام حسن بخاطد مصالح مردم از حکومت گذشت چه برسه به روحانی!!!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۵
۵
تندروهای نا محترم بس کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷
۴
صراط به قول مرشدتون اب بریز همونجاییکه.......
hosein
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷
۵
واقعامتاسفم!!!
- وقتي جواد ظريف ميگه ما هرجا ديديم غرب به تعهداتش عمل نكرد بي درنگ به جاي قبليمون برمي گرديم...
- وقتي رهبري عملا تائيد ميكنه اين حركت رو به جلويي كه توي هشت سال اتفاق نيوفتاد...
- وقتي ميبينيم فشار اقتصادي بر اثر تحريم ها مردم عزيز كشورمون را داره له ميكنه ...
- وقتي مردم با شعور، فهميده، دردكشيده و سياسي كشورمون درك مي كنن اين اتفاق مثبت رو ...
تنها ميشه يه چيز گفت...
واقعامتاسفم صراط !!!
همين
hosein
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷
۶
واقعامتاسفم!!!
- وقتي جواد ظريف ميگه ما هرجا ديديم غرب به تعهداتش عمل نكرد بي درنگ به جاي قبليمون برمي گرديم...
- وقتي رهبري عملا تائيد ميكنه اين حركت رو به جلويي كه توي هشت سال اتفاق نيوفتاد...
- وقتي ميبينيم فشار اقتصادي بر اثر تحريم ها مردم عزيز كشورمون را داره له ميكنه ...
- وقتي مردم با شعور، فهميده، دردكشيده و سياسي كشورمون درك مي كنن اين اتفاق مثبت رو ...
تنها ميشه يه چيز گفت...
واقعامتاسفم صراط !!!
همين
تسنیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۴ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۸
۶
من وقتی پاسخ رهبر عزیز انقلاب و خوندم فقط یه سوال به ذهنم رسید که چرا توی این نامه هیچ شورو شوقی از طرف امام خامنه ای عزیز درمورد این توافق دیده نمیشه ؟ وقتی نامه ایشون به رضازاده و بهدادسلیمی بعداز زدن رکورد دنیا رو خوندم سرشار از غرور وافتخار ملی و هیجان و... بود ولی تو این نامه هیچ خبری از این جورچیزا نیست !
وفقط به یک نتیجه رسیدم که ما مو می بینیم و امام خامنه ای عزیز پیچش مو ! درضمن ایشون گفته بودند که بنده به این مذاکرات خوشبین نیستم ! چرا کسی این جمله رهبری رو یادش نمیاد؟
در ضمن من وقتی توی یک جلسه هم خوشحالی آمریکا رو می بینم هم خوشحالی تیم مذاکره کننده خودمون رو ، نمی تونم خوشحال باشم ! مگه میشه هم ایران خوشحال باشه هم به تعبیر رهبر عزیز وحوش خوشحال باشند!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۵
۴
شما و حسین شریعتمداریها الان اون جاتون میسوزه نمیتونید بگید غلط کردیم این مطالب ناب رو نوشتید ببینید حسین جون الان در چه حالیه حتما داره آیات مبارک قرآن رو زیرورو میکنه که چیزی فردا توی کیهانش فردا بنویسه
ننن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷
۵
خاک تو سرت صراط همین یک کلام
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۵
۶
خداوند شما صراطی هارو به صراط مستقیم هدایت کنه. انشاالله
جناب آقای ظریف متشکریم درود بر روحانی
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۳
۵
مرگ بر ضد ولایت فقیه.مرگ بر کسی که بخواد از ولی فقیه اش جلوتر بزنه.با تو هستم صراط به راه ولایت برگرد.
تمام نیاز های هسته ای ایران با همین 5 درصد تامین میشه و 20 درصد به خودی خود کارایی نداشت مگر اینکه به درصد های بالا می رسید که در حال حاضر و با توجه به شرایط جهانی و سیاست ورزی همان مقدار کافیه.
در ضمن شما یه بار دیگه متن توافی رو بخون قرار نیست 20 درصد واسه همیشه تعطیل بشه بلکه واسه یه دوره شش ماهه تعلیق میشه.
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۲
۶
اولا این گاه اوله و مهم اینه که به هر حال قبول کردند که ایران هسته ای باشه.دوما ایشالاافتادیم تو مسیر رفع تحریم ها.سوما صراط عزیز همه ایرانیان خواهان عزت کشورشون هستند.چطونه شما؟چهارما بابا اصلا این پیروزی رو میذارین به حساب جبهه پایداری و احمدی نژاد.دست بردارین از این تفرقه اندازی.پنجما در قبال این قرار داد هرچی هم داده باشند به اندازه احمدی نژاد خیانت نکردند راستی صراط عزیز احمدی نژادچقدر از دریای خزر رو بخشید به روسها؟؟؟؟!!!!هشت سال جنگ برای اینکه یک وجب از خاک کشورموت رو از دست ندیم. دریا که حاک نیست آبه. بده بره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷
۴
صراط آب رو بریز اونجا که میسوزه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۶
۶
لعنت بر صراط نيوز و حاميانش
سپیده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷
۲
درود بر شهیدانی که خونشان بر کف خیابان ها ریخت. زنده باد ایران و ایرانی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۴
۶
اين تيتر بي شك نشانه اي از عشق علاقه به كشور نيست . از متن ان پيداست از غير اين ميشد نگاره متن خوشحال مي شد كه واقعا جاي تامل بسيار هست . حداقل ترا به خون شهدا حرمت اين تلاش را نديده نگيريد كه نشان از بي تقوايي است . مگر نه اينكه ولي امر مسلمين نيز ان را تائيد و تشكر نموده اند پس مشكل شما چيست .
خیاوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۳
۶
دلیل ناراحتی سایت شما وطرفداران سانده اندیش شما ازپیروزی مردم ودولت راستگویان در مقابل قدرتهای جهانی درمذاکرات هسته ای این است که یکی ازپیامدهای ان به حاشیه راندن تندرویان و...از صحنه سیاسی توسط مردم خواهد بودومجلس اینده انشاا...همگام بادولت شکل خواهد گرفت
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۶:۰۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۴
۶
جناب آقای شریعتمدهری عزیز .اگر خاطر مبارک باشد اقای احمدی نژاد و تیم قبلی بارها و بکرات فرموده بودند غنی ساری 20 درصدی را نمیخواهیم به شرط انکه سوخت راکتور تهران تامین شود .چرا در این مقطع این خواسته نادرست است
احسان
|
UNITED KINGDOM
|
۱۶:۰۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۴
۶
صراط شما خوب ... شما یه دونه .. شما اصلا رئیس فرهنگشتان .. فقط میشه بگید دقیقا ما تو این یه وجب رآکتور تهران چقدر اوارنیوم با چه درصد خلوصی می خواهیم ؟؟؟ نکه بخوام توهین کنما گفتم چون شما با برادر حسین در تماسید شاید ایشون بدونن بگن ما هم بفهمیم
جلال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۹
۴
من مطمئنم که این ملت به سختی از این انتخاب و از این وادادگی پشیمان خواهد شد
زرشک اگه اجناس بیاد پایین ملت نه گوشت ارزون میشه و نه پراید و نه هیچ چیز دیگه فوقش پراید 500 هزار تومان توی چند ماه بیاد پایین
چیزی که رفت بالا دیگه پایین نمیاد
ملت گداتر خواهند شد
ملت مانند برده نسبت به امریکا و غرب خواهد شد
پیشرفت علمی و فن آوری متوقف می شود
فعالیتهای هسته ای که موجب ساختن انواع رادیو داروهاست متوقف خواهد شد
کل این توافق می دونید یعنی چی یعنی اینکه به بچه کلاس سومی بگویید ما تورا به رسمیت شناخته ایم ادامه نمی تونی بدی و بروی کلاس چهارم
این یعنی خون شهدای هسته ای پایمال این یعنی پیشرفت تمام
این یعنی دریوزگی شروع شد
ملت سخت پشیمان می شود
شرمنده ام در کشوری زندگی میکنم که یک مشت برده دارند گدایی می کنند پیش ظالم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۲۸
۱۴
والا اونجايي كه صحبتهاي رهبري به نفع شون باشه هي توي نوشته ها وحرفهاشون از قول رهبري مايع ميگذارن اينجا كه به نفع شون نيست اصلا به روي خودشون نميارن كه حضرت اقا چي فرمودند اينها همان خوارج هستند كه قران سر نيزه كردن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چشم کورتو باز کنی میبینی که پاسخ رهبری به روحانی رو هم توی تحلیلشون آووردن
بهتره مطلبو بخونی بعد نظر بدی
همون طرفدارای روحانی هستین که اینجوری تحلیل می کنید و نخونده نظر میدین دیگه
همیشه هم سرتون کلاه میره مثل الان با این توافقتون!!!!
اقای دکتر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس دوم اول ادبو رعایت کن بعد مثل توهم مثل صراط و حسن به پکاد نیاز داری
آقای.دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برادران.رهبر.شناس....

آقا.گفتن.دستیابی.به.آنچه.مرقوم.داشتید..
یعنی.میشه.فهمید.که.هنوز.هیچی.معلوم.نیست..
یعنی.تبریک.مال.وقتیه.که.این.دستاوردهای.مرقوم.شده.عینی.باشه...حقیقی.باشه..
لطفا.از.التقاط.پرهیز.فرمایید
سلام.بر.حسین.شهید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کافیه متن کامل صحبتهای رهبری رو بخونید و بعد با خبرای صراط و کیهان و صدا و سیما مقایسه کنید تا بفهمید امثال صراط با تحریف سخنان رهبری دوست دارن نظرات خودشون رو به رهبری تحمیل کنن
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۴ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۴۶
۲۰
مردم بیچاره با فقر و تنگدستی و بیچارگی زندگی کنند اما در عوض غنی سازی 20 درصد داشته باشیم!!! درود بر روحانی،درود بر ظریف
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احسنت
آدم باید فقط فکر شکمش باشه غنی سازی چیه دقت کنی هیچکدوم از کشورهای پیشرفته هم غنی سازی ندارن...
ناشناس
|
FRANCE
|
۱۶:۱۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۴۵
۲۳
داری جان میکنی ها؟؟؟؟ مثل عربستان و مثل اسرائیل جنایتکار شیاد.
مرعشی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۶۲
۴۹
بنده به سهم خود ، این موفقیت بزرگ و بی نظیر را به

حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، امیرکبیر

حقیقی ایران تبریک عرض می نمایم.



بی شک این پیروزی بزرگ بدون حمایت و درایت

حضرت آیت الله هاشمی امکان پذیر نبود.



نعمت وجود حضرت آیت الله هاشمی برای ملت ایران

همچون نعمت باران ملایم است برای کویر لوت


درود بر هاشمی
درود بر روحانی
درود بر ناطق نوری
آقای.دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خدا.همه.رو.شفا.بده....
اگه.میخوای.انتهای.این.خط.رو.ببینی.....به.الان.ایبی.نگاه.کن....
اونم.از.همینجا.شروع.کرد...
دیدی.سر.قذافی.چی.آوردن
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منم به سهم خودم تبدیل غنی سازی از ۲۰ درصد به زیر ۵ درصد رو به شما دوست عزیز تبریک عرض میکنم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شماهمه این ها رو کشف کردی?
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خاتمی عزیز رو جا انداختی عزیز
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خارج از 2 حالت نيست:
يا آقاي هاشمي و خاتمي و روحاني، بر سر حقوق حقه ايران معامله كردهاند كه در اينصورت، واژه مورد استعمال بايد ننگ باشد و تسليت.
يا اينكه آقاي روحاني هيچ حقي را نفروخته كه مي‌شود مقاومت در برابر زياده‌خواهي غرب و آقاي هاشمي اصلاً به اين اعتقاد ندارد. بلكه گفتمان مقاومت بود كه مي‌گفت با مقاومت به نتيجه مي‌رسيم و غرب از زياده‌خواهي دست مي كشد. در اينصورت هم بايد از گفتمان مقاومت تشكر كني كه 19 هزار سانتريفيوژ براي چانه‌زني فراهم كرد.
حالا از چي تشكر كردي معلوم نيست؟! از گفتمان مقاومت يا تسليم؟! مسئله اينست كه در هر حال، افتخارش براي گفتمان مقاومت است و ننگش براي گفتمان تسليم.
متوجه شدي مرعشي جون يا بيشتر توضيح بدم؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
واقعا که !!!جلوتر از هاشمي هم کس ديگه اي هست که بهش تبريک بگي بدبخت حالا مثلا هاشمي چيکاره شد که اول به اون تبريک گفتي؟؟
آرمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرعشی جان

حالا ملت ایران شدند کویر لوت؟؟
ایمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هاشمی؟؟؟/
خب آره وادادگی در مرام هاشمی طبیعیه
مرعشی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۱
۱۶
بنده به سهم خود ، این موفقیت بزرگ و بی نظیر را به

حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، امیرکبیر

حقیقی ایران تبریک عرض می نمایم.



بی شک این پیروزی بزرگ بدون حمایت و درایت

حضرت آیت الله هاشمی امکان پذیر نبود.



نعمت وجود حضرت آیت الله هاشمی برای ملت ایران

همچون نعمت باران ملایم است برای کویر لوت


درود بر هاشمی
درود بر روحانی
درود بر ناطق نوری
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۱
۷
صراط راست میگه گمونم،توفیقی به دست نیومده چندان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۶
۹
شما واقعا نمي فهميد
وقتي رهبر تبريك گفته شما ها بايد خفه بشيد.
وقتي ولي فقيه تاييد كرده بايد يه ذره فهم داشته باشيد جلوي دهنتون رو بگيريد.
شماها همان رسانه هاي همسو با رژيم صهيونيستي هستيد كه توسط آنها تغذيه مي شويد و نان آنها را خورديد.
اگرنه در چنين موقعيتي اجازه به خود نميداديد چنين تيتري بزنيد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۰
۷
پذیرش ذلتی بالاتر از ترکمنچای بود
مثل ... پشیمونم به روحانی رای دادم
علی شاه بیگ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۰
۵
دست صراط درد نکنه حرف دل حزب الهی هارو می زنه تشکر بایدبشینیم وببینیم چه بلایی به سرمون میاد خدابخیرکنه
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۵
۹
صراط همه که مثل شما از بیت المال ارتزاق نمیکنن که دنبال 20درصد باشن خیلیها حاضرن 5درصد نداشته باشن اما شب خجالت زن و بچشون رو نکشن...
سیدمهدی موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۶
۴
اولا" متن کامل توافق هم به زبان انگلیسی و هم به زبان فارسی رسما" منتشر شدلذا دوستان بدون موضع گیری خودشان اولا" کل متن رو بخونن و حقوق و وظایف دو طرف را ملاحظه کنند
دوما" متن توافق کگاملا واضح و روشن هست و هر طرف داره طبق نظر و سلیقه خودش متن را تفسیر به رای میکنه و این قطعا بعدها از سوی آمریکا دستاویزی جهت عدم رعایت مفاد آن خواهد بود
سوما" سابقه آمریکا و شرکایش نشون داده که در دراز مدت چندان پایبند به تعهدات خودشان نیستند
چهارم اینکه ما نزدیک 200 کیلو گرم ظرف دو سال گذشته تولید اورانیوم غنی شده 20% داشته ایم که دوستانی که اهل فن هستند می دانند بخشی از آن صرف تولید سوخت رآکتور تحقیقاتی دانشگاه تهران جهت تولید رادیو دارو ها میشه که در صورت عدم استفاده کم کم اکسید شده و از حیث انتفاع خارج میشه چیزی که طرف غربی دنبال آن هست
اما از سوی دیگر ما دانش و فن آوری و تجهیزات تولید 20% را داریم
پنجم : برای خوراک نیروگاه بوشهر ما به اورانیوم با غنای کمتر از 5% نیاز داریم که در دامنه کمتر از 5% کل نیاز هسته ای ما مرتفع می گردد و غنی سازی خلوص بالاتر بیشتر جنبه تحقیقاتی و توسعه ای دارد که می تواند در زمینه سلاح هم کاربرد داشته باشد
ششم : در جواب محمد (م ......) که شهرداری رو توی کامنت اولش مخاطب هم قرار داده !!!!!!! جالبه به قالیباف و عقبه سیاسی و حامیان ایشان چه ربطی داره این توافق ؟؟؟ بنده بعنوان کسی که هنوز هم به خط حاج باقر معتقدم ایشان را تابع رهبری و منافع نظام و مردم می بینم اتفاقا موضع قالیباف که می گوید در هر مذاکره یا معامله یا مقابله با طرف غربی باید به تقویت و ساخت درون توجه کرد و مردم و نظام را تقویت کرد تا محکم تر ایستادگی کنیم با عقل سلیم هر هموطنی نطابق داره
اینکه که اقتصاد و معیشت و زیرساخت های قوی داشته باشی آیا محکم تر نمی توانی بحث کنی ؟؟؟


محمد جان زیاد تند نرو و با یک کشمش گرمیت نشود !!!! مهم اینه که عملا" غربی ها تحریم های ناجوانمردانه را حذف کنند کاری که ظرف یک ماهه این تحریم ها رو وضع کردند می توانند ظرف چند ماه گام به گام آنها رو حذف کنند
مهم ترینش هم لغو محدودیت فروش نفت و جابجایی درآمد نفتی و حق ذاتی ایرانیان هست

خوب نگاه کنید ببینید چه داده ایم و چه گرفته ایم
ما تخلفی نداشته ایم که امروز محدود شده باشیم و امتیازی هم گیرمان نیامده بلکه تازه از حقوق قانونی خودمان برخوردار شده ایم که هنوز عملا" اجرایی نشده


لذا در ماه های آتی معلوم می شود که چقدر طرف غربی به توافق خودش پایبند هست و این تست گام به گام هست بنابرین فکر نکنیم که طرف غربی پیروز شده یا ما پیروز شده ایم
ماه های آتی فرصت راستی آزمایی طرفین هست
ناشناس
|
CANADA
|
۱۷:۱۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۶
۸
صراط زبان در کام بگیر و بذار مردم از دست شما تندروها نفس بکشند.
رضا 33
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۵
۹
]چقدر سیاست های صراط، کیهان و اسرائیل نزدیک به هم هست.
همه خوشحالند به جز این 3 تا.
بی نام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۶
۷
هر کی این صفحه رو کامل مرور کنه
میفهمه شما صراطیا چند درصدین!
اخه چرا نمیرین گم شیییییییین بابا
خستمون کردین مرگ بر شما و امثال شما
حم67
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۴
۷
صراط و همه افراطی گر ها کاسبین تحریمها هستن که جیبهاشون پر از پول شده و سفره مردم مظلوم هر روز کوچکتر و کوچکتر...
خدایا خودت صراط را به صراط مستقیم هدایت فـــرما....
امیر حامی دکتر جلیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۸
۴
والله ما ندیدم رهبر فرزانه انقلاب چیز بگه ایشان درجواب نامه روحانی دو تا ان شالله اوردن در چند خطی گفتن که بعضی اگه معنیش بفهم خیلی خوبه بعدم اگه به این توافق بود دکتر جلیلی خوب سال6پیش میکرد کدوم موفقیت بازم با صدای بلند میگویم مرگ بر امریکا مرگ بر انگلیس مرگ برر سگ کفتار منطقه اسرائیل
12بهمن 57
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۴
۶
پیروزی ازان مردم و رهبریه به صراط اصلا مربوط نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۲
۷
ای که چقد دلم داره خنک میشه که شما جوجه گاز انبری ها دارین میسوزین.
درود بر خاتمی، درود بر روحانی، درود بر دکتر ظریف
عقل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۸
۱
اگر فقط یه ذره عقل و سواد داشته باشید میفهمید که این توافق نبوده امتیاز دادن بزرگ ایران به طرف بوده

کافیه توافق نامه رو یه بار با دقت بخونید
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۵
۲
صراط عزیز و دوستان خوشحال اندکی صبر سحر نزدیک است
عقل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۴ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷
۳
سالها تحریم کشیدیم تا غنی سازی بیست درصد بکنیم حالا باید نصف ذخایر بیست درصد رو تبدیل به به اکسید و خنثی کنیم

این یعنی حماقت نه توافق البته برای من هیچ کدوم مهم نیست چون هیچ ضرر و منفعتی تو این مملکت برای من نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۴
۷
حال نمی کردم برات نظر بزارم ولی ، صراط به قول دوست عزیزت آب و بریز اونجا که می سوزه
عادل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۶
۵
جدا شدن بحرین از ایران را هم جشن گرفتند و چراغانی کردند!
رامین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷
۱
زیاده روی نکن مرعشی جان اشتباهی گرفتی امیر کبیر هاشمی نیست یکی دیگست
من او
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۵
۷
بابا صراط ای داد ای بیداد خواهشا سعی کن حداقل توی متن خبری که منتشر میکنی متلک نندازی.حالا تحلیلها(!!) پیشکش .میدونم برات سخته ولی تلاشتو بکن شاید یه روزی تونستی اخلاق حرفه ای رو یاد بگیری.
نرگس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۴ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۸
۱۱
اورانیوم را غنی کنیم تا مردم را فقیر کنیم؟
علی اصغر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷
۲
ترکمنچای هستی!!!!
آرين شقاقى
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۴
۸
بحول و قوه الهى و با عنايت ولى عصر ارواحنا فداه موفقيت افتخار آفرين تيم مذاكره كننده دولت به سرپرستى دكتر محمدجواد ظريف برگ زرينى براى تاريخ انقلاب و دولت مورد حمايت اصلاحات و همچنين،لگه ننگى بر پيشانى تمامى افراطيون وابسته به فرقه افراطى پايدارى است كه به دليل اصلاح طلب بودن دكتر ظريف،بدنبال ردصلاحيت وى در دوران بررسى صلاحيت ها و همچنين جمع كردن امضا جهت استيضاح وى پس از تأييد صلاحيت، بودند.
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۹
۹
توفيق هسته اى را به نتانياهو ؛ شريعتمدارى؛ پادشاه عربستان؛ صراط؛رجا نيوز و همه گروه هاى فشار و سرکردگانشون تسليت عرض ميکنيم.
زنده باد ظريف
علی
|
UNITED KINGDOM
|
۱۹:۲۴ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۰
۹
به مذاکره خوشبین نیستم، به دشمنی که لبخند می‌زند اعتماد نکنیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۰
۱۰
وقتی صراط میگه بده یعنی خوبه!
سمج
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷
۷
بیایید جلوتر از رهبری حرکت نکنیم، پشت سر ایشان باشیم
عباد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۰
۹
من از يكي از روستا هاي خوزستان اين نظر رو مي فرستم واقعا همه مردم خوشحالند مجددا اميدي در زندگي مردم ايجاد شده چرا شما اينقدر از اين مردم دور هستيد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۵
۸
رهبر انقلاب فرمودند هر کاری موجب ناراحتی اسرائیل شود کار درستی است
من نمیدونم این جلیلی این قدر رفت و اومد چی کار میکرد؟
البته الان نشسته داره گیتار میزنه..!
شمس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۰
۹
روحانی چون میدونه که با تفاوت رای 260 هزار تایی رییس جمهور شده و پایگاه مزدمی نداره . به خارجی ها باج میده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۸
۸
صراط لطفا کامنتها رو بخون خجالت بکش
بنیامین
|
UNITED STATES
|
۲۰:۰۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۴
۸
از منفی و مثبتهای داده شده به کامنتها میتونید بفهمید مردم چی میخوان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۲
۱۵
وادادگی درسته . احسنت صراط
ایرانی
|
UNITED STATES
|
۲۰:۱۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۸
۸
طراط و امثال صراطی ها فقط به پول و منافع خودشون فکر می کنن و فقط با پول و مال دنیا عهد اخوت بسته اند و باید هم ناراحت باشند.
اگه می تونی این کامنت رو بذار ببین چقدر از مردم ایران و نه اون چیزی که شما مردم می دونید به این حرف رای مثبت میدن
ایرانی
|
UNITED STATES
|
۲۰:۱۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۶
۸
طراط و امثال صراطی ها فقط به پول و منافع خودشون فکر می کنن و فقط با پول و مال دنیا عهد اخوت بسته اند و باید هم ناراحت باشند.
اگه می تونی این کامنت رو بذار ببین چقدر از مردم ایران و نه اون چیزی که شما مردم می دونید به این حرف رای مثبت میدن
دشمن صراط
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷
۱۰
خدمت شما و اربابتان یعنی دشمنان قسم خوردهی این ملت مثل اسراییل و کیهان تسلیت عرض می کنم
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۴ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۰
۱۰
صراط متحجر ... کافر صفت!
زنده باد ايران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۶
۹
اگر اين رايزني ها و مذاكرات پيچيده و چند روزه اسمش مذاكره است بايد از جناب جليلي و دوستان و هوادارانش پرسيد اونا تو اين 5-6 سال چكار مي كردند؟ ضررهايي كه به مملكت زدند را بايد پلسخگو باشند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۹
۶
واقعا متن نامه به ترکمنچای شبیه است رفع تحریم ها هم فقط به نفع شرکت های ورشکسته امریکایی است پس تحریم بانک مرکزی و نفت چه شد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۰
۱۰
سلام خداهمه صراطی ها روشفابده بقول احمدی نژاد اب رو بریزید اونجایی که میسوزه
mahdi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۰
۹
الحق که گل گفتی
رهبر معظم انقلاب هم دقت کنید گفتند
"به آنچه مرقوم داشته اید"
دقت کنید
آنچه دکتر روحانی مرقوم داشته ممکنه با آنچه اتفاق افتاده فرق داشته باشه
بهر حال رای دادیم و ...
خدا به دادمون برسه
سالی که نکوست از بهارش پیداست
پاستیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۰
۱۳
آخیششششش...روحانی اینبار دیگه واقعا مچکرم...دمت گرم،صراطی تو هم هرچی میخوای بگو،پدر مردمو درآوردید این چند ساله،داغون شدیم...حالا ارزون شدن طلا یکیشه،بقیش تو راهه...احمدی یاد بگیرررررررررر
یاسمین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۲
۶
با مطالعه متن صحبت جان کری و ترجمه رسمی وزارت خارجه متوجه شدم جان کری تنها راستگو این قضایاست.تازه بعضی کلمات متن انگلیسی با متن فارسی فرق دارند.مثل بخش ابندایی ترجمه رسمی.آینده نشان خواهد داد چه کلاه گشادی بر سرمان گذاشتند.
Emil
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۱
۱۴
به جای صراط اسم سایتت بزار فاضلاب.....
البته هر جامعه شهری احتیاج به فاضلاب داره.....شما هم فاضلاب خوبی هستید....خیلی خوبه که فضولات ذهنیتون رو از ذهن جامعه بیرون میریزید..... پس از این به بعد www.fazelabnews.ir
دلت بسوزه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷
۱۱
خدارا شکر که روحانی عزیز سربلند شد خدایا شکرت چقدر بد هستیتید که می خواهید نفاق در بین مردم بیاندازید و شیرینی این موفقیت را به کام مردم تلخ کنید درو بر هاشمی درود بر روحانی درود بر ظریف خدا حفظشان کند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۴ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۹
۱۰
امروز واقعا خوشحال شدم مخصوصا وقتی دیدم طلا اینقدر سقوط کرده که مفهومش رونق اقتصادی دنیا هست و امیدوارم بشریت صلح بیشتر و جنگ کمتری داشته باشه از امثال صراط هم میخوام نظراتشون بگن ولی نخوان به زور حرفشون رو به اکثریت تحمیل کنن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۱
۱۲
جدا ديگه حال همه مردم ازاين تندروهاى داخلى بهم ميخوره اين آشغالا رهبرم قبول ندارن مثلا غنى سازى٢٠درصدو ميخواين سرقبرپدرتون ببرين؟پدر مردم درآوردين خفه شين تا مسولين عاقل بكارشون برسن.
کوروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۵
۱۰
در جواب مرگ بر آمریکا:ببین بچه همونقدر که تو در این کشور سهم داری من هم دارم محمد هم داره.فهمیدی بچه؟یا یه چیزی بهت بگم جیگرت آتیش بگیره؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۷
۱۲
صراط شعبه دیگری از کیهان . اسرائیل با توافق مخالفه شما هم مخالفید فرق شما با اسرائیل چیه؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۱
۱۲
سئوال :
اسرائیل از این توافق عصبانی و ناراحت است . صراط و کیهان و شریعتمداری از این توافق ناراحتند . چه تفاوت ها و تشابهاتی بین اسرائیل و صراط و کیهان و شریعتمداری وجود دارد؟
پاسخهای خود را به سرویس سیاسی صراط ارسال نمایید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۱
۱۱
واقعا براتون متاسفم

فقط نظرات مردم رو ببينيد و سكوت كنيد
چراغعلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۰
۱۰
پس انشاالله ما بزودی زود قادر خواهیم بود یک کله پاچه سیر بخوریم و یک تنبان جین هم بخریم اخ جون
آرين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۴
۱۵
خاك عالم تو سر هرچي سانديس خور بي شخصيته كه اوليش هم صراط و همپالگي هاشن. واقعا نوني كه ميخورين از نجاست كثيف تره بدبخت هاي خودفروخته.
sara
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۵
۱۵
شرمنده خانواده شهدای هسته ای هستیم ....
کوروش گاری چی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۷
۷
امیدوارم حال که این پیروزی عظیم برای ملت ایران پیش امده شاهد ارزانی ارزاق به ویژه ذغال اخته و شلغم ترشی و اب نبات و عیره باشیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۱
۹
این کار از طرف ر... آب میخوره که ی خورده مردم رو تنبل کنه واز این حال وهوای مبارزه دست برداره و گامهای بعدی غرب رو تامین کنه واین حرفهارو ازطریق دوستان عربش به آمریکایها میرسونه پس منتظر وادادگیهای بعدی باید بود دلم میسوزه که آنقدر گروه ایران پ... بود واین رو تو مصاحبه تلویزیونی هم نشون داد اوباما 7 صبح به وقت ایران مصاحبه کرد و روحانی ع... 6 ساعت بعداز اون جهان رفته به سمت حرفهای اونها و اگه حق بگیم ایران وا داد
شایان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۴
۱۱
خدا را شاکریم از این پیروزی...
هر چند کم
هر چند موقت
هر چند ابتدایی
خدا را شاکریم که این دلالان خون مردم چو مرغان پر کنده پی فروش ارز و طلاهای اندوخته در خیابان جان میکنند.
عقب مانده و وا پس ماننده تو هستی که همچین مقاله ای مینویسی و چشمانه کورت وادادگی مردمت را از فقر بدبختی نمی بیند.
پریسا
|
UNITED STATES
|
۲۱:۵۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۲۰
۸
عراق را انگونه خلع سلاح کردند / لیبی را هم دیدیم چگونه / سوریه را با تهدید حمله نظامی و ایران را هم اینگونه خلع سلاح کردند . با هر کشوری متناسب با شرایط و مردمش برنامه ریزی کردند ولی همه و همه در یک جهت و با یک نیت انجام شد " خلع سلاح " کشورهای اسلامی !!!!!!!!
ماهان
|
UNITED KINGDOM
|
۲۱:۵۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۶
۸
من فقط موندم چرا ده سال پیش این کار را انجام ندادن وفقط ده سال مردم زجر کشیدند وبخاطر20درصدغنی شده .الان تازه به ده سال گذشته پرت شدیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۵
۱۰
بی‌شك فضل الهی و دعا و پشتیبانی ملت ایران عامل این موفقیت بوده و در آینده نیز خواهد بود ان‌شاء الله.
عصمت زابلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۴
۱۱
زمانیکه دولت اصلاحات غنی سازی را تعلیق کرده بود و دولت نهم فعالیت هستیه ای را از سر گرفت ملت انقدر دوق نکرد که یک عده در این زمان با اینکه از 20 نمره زیز 5 گرفته اینقدر ذوق میکنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۶
۱۵
البته در اين كه المان و ژاپن نيروگاهها هستي شونو بستن شكي نيس
بي اعتمادي كه در 8 سال اوس محمود نسبت به ايران به وجود اومد بايد گام به گام بر طرف بشه
سانتيفريوژه بچرخد بشرطي كه چرخ زندگي مردم نيز بچرخد
زنده باد عقلانيت
صالح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۴ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۸
۱۲
جالبه اینهمه منفی دریافت میکنید باز هم ازرو نمی رید واقعا که رو نیست سنگ پای قزوینه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۸
۱۷
افسوس از اینکه امثال روزنامه کیهان و اقای شریعتمداری فقط برای دشمن و رسانه های بیگانه سوژه جدید درست می کنند.
به قول دکتر ظریف این ها زبان دشمن تو خاک کشور اند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۲۳
۱۵
به قول آقاتون!:
آب بریز اونجات که می سوزه صراط جان!!!!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۱
۱۴
غني‌سازي و تمام اين ها نماد است نماد.
حرف و بحث اينست كه چرا ما بايد اولاً 6 كشور را به عنوان ابرقدرت(بابا) بپذيريم و بعد واسه هر موضوعي از اين بابا اجازه بگيريم و خوشحال هم باشيم كه اين بابا به ما اجازه برخي كارهاي محدود داده است؟!
ما اصلاً نبايد اين‌ها را به رسميت مي‌شناختيم. چرا؟!
چون الان عادت مي‌كنند به اين روش. بابت افزايش ظرفيت دانشگاه هماگر خواهند مي توانند برايمان پرونده بسازند.
سؤال اينست: جناب ظريف! چرا در تريبون عمومي مي گوييد جهان حق ايران را پذيرفت؟! مگر 6 كشور معادل جهان هستند؟!
فراموش نكرده‌ايم انقلاب اسلامي به ما ياد داد ملت‌هاي پابرهنه و مستضعف هم مي توانند در مقابل اين به اصطلاح ابرقدرت‌ها بايستند.
آن روزي كه به جاي رجوع به غرب براي اجازه گرفتن، به قران مجيد رجوع كرديم، تصميم گرفتيم و پيام داديم، آن روز را بايد جشن گرفت.
ملتي كه از گذشته درس نگيرد، محكوم به تكرار درس‌هاي تاريخي است. تا روزي كه درس‌هاي تاريخي را پاس نكنيم، خداوند درس‌هايمان را تجديد مي‌كند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۲۱
۱۰
واقعا از سایت محترم صراط که با جرات وشجاعت تمام نظرهای کاربران را محترم شمرده ومنتشر می نماید کمال تشکر را دارم علیرغم اینکه مخالف نظرات این سایت محترم هستم
سعید
|
UNITED STATES
|
۲۲:۲۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۲۷
۲۲
احمدی نژاد
*امروز حاصل تمام کوته فكری هایت در ژنو نابود شد.
*امروز لبخند ظریف لبخند 8 ساله تو را از لبانت خشكاند.
*امروز چاله ی هشت ساله ای که برای مردم ایران کنده تبدیل به گور افكار خودت شد.
*امروز تحجر و تندروی تو در دستان 1+5 خرد و خمیر شد.
*امروز لولوها هر چه ممه بی خردی تو بود را بر گردنت آویختند.
*امروز نفت و نانی که از مردم بلوكه کردی هیزم سوختن خودت شد.
***
امروز حالا ایران می خندد و تو دیگر حق لبخند زدن های حرص آور مشمئز کننده ات را نداری...
توافق هسته ای ایران و غرب -سوم آذر 1392 - ژنو
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۲۱
۱۲
نظر خبرگزاری صراط با نظر نتانیاهو یکی است
دم شما گرم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۲۲
۶
هر چه سریعتر مفاد قرار داد هسته ای را در سایت قرار دهید تا ملت بفهمند چه کار کردند
فاطیما
|
UNITED STATES
|
۲۲:۵۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۲۲
۱۳
درود بر ظریف و روحانی ودر صدر همه رهبر.مرگ بر منافقین و دشمنان ملت .
سینا از شیراز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۲۲
۱۴
رهبر گفتند (موفقیت) ، شما میگین وادادگی؟؟
یاشار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۴ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۲۴
۱۳
آخ جون صراط آتیش گرفته
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۲۱
۱۶
درود بر ظریف
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۱
۱۴
رهبر تایید کرد شما دیگه...............
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۳
۷
چرا تحمل هم دیگر ندارید پس ازادی چیست نظره همه محترم هست هرکسی یک برداشتی داره ازین توافق شاید عهد نامه ترکمنچای دران زمان برای بعضی خوب ایده ال بوده و دیگرانی بوده اند مخالف ......................ایندگان قضاوت می کنند ولی ماها دیگه نیستیم
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۳۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۶
۱۴
شاه مي بخشه شاه قلي خان نميبخشه
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۲۲
۱۵
بعید میدونم صراطی ها ایرانی باشند . وقتی واکنش نتانیاهو و صراط یکیه !!!
وای به حال ما !!!
درود خدا بر صراط ظریف
عاشق خاتمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممدشک نکن.قرار نیست هر کی فارسی بلده ایرانی باشه.بالا برن پایین بیان اینا سرسپرده عربان که کابوسشون پیروزی ایرانیهاست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۷
۱۲
صراط و دوستان مخالف لطفا ژست آینده بینی به خودتون نگیرید که دارین حالمونو به هم می زنید
عاشق خاتمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۴ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۵
۱۳
بابا روتونو برم بخدا.حضرت صراط لعنت الله یه نگاهی به منفی و مثبتا بنداز و یکم خجالت بکش.یا آدم بشین یا کرکرتونو بکشین پایین
عاشق خاتمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۶
۱۴
بابا روتونو برم بخدا.حضرت صراط لعنت الله یه نگاهی به منفی و مثبتا بنداز و یکم خجالت بکش.یا آدم بشین یا کرکرتونو بکشین پایین
مقداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۹
۱۳
رهبری واژه " موفقیت " و بکار بردند ..م توجه هستین ؟؟؟؟؟ م و ف ق ی ت !

هیچ درکی از مفهوم واژه موفقیت دارین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

می خوانید موفقیت می نویسید وادادگی ؟؟؟؟؟؟؟

کجا دارین می رین ؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۸
۱۷
خدا رو شکر که مذاکرات نتیجه داد تا همه ببیند که دشمنان ملتی امثال شما صراطیها چجوری دارید از خوشحالی ملت جلز و ولز میکنید
احمدی نژاد به جز افزایش فشارها و تحریم ها علیه ملت هیچ کار دیگه ای انجام نداد
farshid
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
۱۰
۱۰
سلام - هوالعالم -بارها و بارها در کلیه رسانه ها اعم از سایهای خبری - مصاحبات و مذاکرات دانشگاهی گفتم -اززمان رخداد تاریخی حماسه سیاسی به دست ملت شریف و عزتمند ایران - 2 گروه از این حماسه و به دولت رسیدن عقلای اعتدال گرا و مدبر - ناراحت و عصبانی هستند - گروه اول متاسفانه گروه های تندرو و راست افراطی داخلی و برخی بازماندگان دولت قبلی که از تحریمها سودهای چند ده میلیاردی کسب کرده بودند --- و گروه دوم صهیونیسم بین الملل - وهابیت کور و افراطیون امریکا و دشمنان بین المللی - از اقدامات دولت تدبیر و امید ناراحت و عصبانب هستند - و امروز هم پس ار این دستاورد و حماسه سیاسی برای ملت ایران با عنایت خداوند متعال توسط دولت خادم در راستای منویات و تاییدات مقام معظم رهبری - مدظله العالی - با زهم صهیونیسم جنایتکار - وهابیت و سلفیون کافر - و متاسفانه برخی افراطیون داخلی ناراحت هستند -- و پیام ملت ایران این است : اسرائیل و صهیونیسم و وابستگانش در سراسر دنیا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر !!!
عاشق خاتمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۳ - ۰۴ آذر ۱۳۹۲
۱۸
۲۲
انشالا مجلسم ازتون میگیریم تا اون وقت حسابی با برادرا بشینید و مراسم درگذشت افراط رو برگزار کنید.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۵ - ۰۴ آذر ۱۳۹۲
۲۴
۲۲
یه نگاهی به صحبت های اوباما و کری بعد از توافق بیاندازید کاملا مشخص است که این همانند قرارداد ترکمانچای است. در متن قرارداد به صراحت حق ایران برای غنی سازی صنعتی ضایع شده و فعالیت اراک باید متوقف شود. تحریمهای شورای امنیت باقی است و بازرسان حق دارند در هر لحظه که اراده کردند سرزده از تاسیسات بازدید کنند و... هیچوقت رهبر انقلاب توقع همچین قرارداد ننگینی را نداشته اند. مطمئن هستم که در روزهای آینده ملت بزرگ ایران پاسخ سازشکاران را خواهد داد. امام حسین(ع): مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است***********************************************************************************************************************************************************************************************************************
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خدا شفاتون بده.همون بهتر که شماها نباشین.به نظر من یه بمب ببند به خودت برو تو دل کابینه ی دولت که حسابی فول عزت بشی
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۳ - ۰۴ آذر ۱۳۹۲
۱۹
۱۳
رهبری معظم خطاب به روحانی فرمودند: "دستیابی با آنچه مرقوم داشته‌اید، در خور تقدیر و تشکر از هیئت مذاکرات هسته‌ای است" و با فراست تمام راه را برای هرگونه تندروی افراطی ها بسته اند. رهبری صراحتا گفته اند که چنانچه توافق نامه به همانگونه ای که شما در نامه تان توصیف کرده اید است قابل تقدیر است. نگفته اند که از اصل توافق نامه راضی هستند.
عاشق خاتمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۴ - ۰۴ آذر ۱۳۹۲
۳۰
۲۶
انشالا مجلسم ازتون میگیریم تا اون وقت حسابی با برادرا بشینید و مراسم درگذشت افراط رو برگزار کنید.
رضا
|
GERMANY
|
۰۰:۱۷ - ۰۴ آذر ۱۳۹۲
۱۴
۱۲
) صراط، نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .
۲) از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد .
۳) لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید .

به نظرت این 3 تا رو الکی نذاشتی؟کامنتا که همش توهین و احساسی و اسم اشخاص بود
عاشق خاتمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۹ - ۰۴ آذر ۱۳۹۲
۳۷
۴۰
روحانی مچکریم.((((***گام بعدی آزادی سران سبز***)))
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۹ - ۰۴ آذر ۱۳۹۲
۷
۱۲
دوستان عزیز به جامعه به اطرافیان نگاه کنید مشکلات اقتصادی بیداد میکنه قبول دارم انرژی هسته ای حق مسلم ماست به نظرم بمب هسته ای هم حق مسلم ماست برای دفاع از خودمون کشورمون بنظرم امریکا و متحدانش به بهانه اینکه فعالیت های هسته ای ایران غیر قانونی هست این همه تحریم علیه ما گذاشت حالا اگه واقعا طبق این توافق صورت گرفته فعالیت ایران را 1+5 به رسمیت بداند به چه بهانه ای میخواد یارکشی کنه به هر حال خوش بین باشید شاید تعبیر نرمش قهرمانه باشه از 20 درصد به 5 درصد بعدا یواش یواش میریم به صد در صد به امید پیروزی برای تک تک ایرانیان عزیز
عاشق خاتمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۵ - ۰۴ آذر ۱۳۹۲
۱۹
۲۴
تهران عروسیه............تل آویو بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووق
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۸ - ۰۴ آذر ۱۳۹۲
۲۶
۲۴
نمیدونم چی شده بعضیا حرف از اطاعت از رهبری می زنن همونایی که توسال 88 خون به دل رهبری کردن حالا حتما منافع خودشونو در این دیدن که از رهبری مایه بذارن.خلاصه که این توافق کمی مشکوکه آمریکا یه چیز میگه و ایران چیز دیگه معلوم نیست چی شده ولی بعضیا فکر کردن شاخ غول شکسته شده که خیلی جوگیر شدن و به به و چه چه میکنن .امیدوارم اینظور نشه که چند سال دیگه تقش در بیاد چه توافقنامه ی ننگینی امضا شده .به امید عزت ایران و ایرانی در سایه اسلام ورهبری عزیز
لبیک یا بحرین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۸ - ۰۴ آذر ۱۳۹۲
۳۱
۲۷
صراط بسه دیگه ؛ بزار از مستاجری خلاص شیم ؛ بذار یک ماشین مدل بالا هم ما بخریم سوار شیم ؛ بذار لااقل برای شیش ماه اجناس ارزون بشه ؛ بعد شیش ماه خرمون که از پل گذشت دوباره میریم سراغ تحریمات .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۷ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۱۶
۱۳
بيچاره بعدي ها كه بايد دوباره از زير صفر شروع كنند