۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷

احکام 31 میلیارد ریالی در آذربایجان غربی

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت 31 میلیارد ریالی متخلفان صنفی استان از ابتدای مهرماه امسال تا کنون خبر داد.
کد خبر : ۱۴۵۰۷۶

صراط: محمد اقوامی از محکومیت بالغ بر یک میلیارد و 525 میلیون ریال جزای نقدی در رسیدگی به 302 فقره پرونده کم فروشی متخلفان صنفی از ابتدای مهرماه امسال تا کنون خبر داد.

وی از تشکیل پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه برای 59 واحد صنفی طی این مدت، اظهار داشت: حکم پرداخت جزای نقدی بالغ بر 21 میلیارد و 467 میلیون ریال در رسیدگی به این پرونده ها صادر شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت بالغ بر 4 میلیارد و 707 میلیون ریال جزای نقدی برای پرونده های تخلفاتی تقلب خبر داد و اعلام کرد: این میزان محکومیت برای 84 واحد صنفی متخلف صادر شده است.

اقوامی از رسیدگی به بیش ازیک هزار و 230 فقره پرونده های تخلفاتی عدم درج قیمت از اول مهرماه امسال تا کنون خبر داد و اضافه کرد: در این راستا نیز متخلفان محکوم به پرداخت 751 میلیون ریال جزای نقدی شدند.

وی با اشاره به محکومیت بیش از 2 میلیارد و 876 میلیون ریال جزای نقدی در رسیدگی به 844 فقره پرونده گران فروشی، ادامه داد: برای 898 واحد صنفی پرونده تخلف در این جهت تشکیل شده بود.

وی از صدور حکم پرداخت جزای نقدی به مبلغ بالغ بر 60 میلیون ریال در حق دولت و 75 میلیون ریال در حق شاکی برای عدم ایفای تعهدات یک شرکت نصب آسانسور خبر داد.

منبع: مهر
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند