۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۱

نامه‌ رئیس‌سابق‌کمیسیون‌برنامه‌ به‌ لاریجانی

به دنبال خبرسازی برخی رسانه‌ها درباره پرونده سوآپ با هدف تحت‌الشعاع قرار دادن پرونده کرسنت، رئیس سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در تکذیب مصاحبه منتشر شده از قول وی، نوشت: اینگونه رفتارها تداعی شکل‌گیری رسانه‌های زنجیره‌ای را در ذهن متبادر و به دروغ پراکنی منجر می‌گردد.
کد خبر : ۱۴۵۱۶۴

صراط: رضا عبداللهی، رئیس سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در نامه‌ای به خط خود خطاب به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نوشته است:

«اخیراً مطالبی از قول اینجانب رضا عبدالهی در مورد برخی از نمایندگان محترم در برخی از رسانه‌ها و جراید مطالبی مطرح گردیده کذب محض می‌باشد.

از آنجائیکه اینگونه رفتارها تداعی شکل‌گیری رسانه‌های زنجیره‌ای را در ذهن متبادر و به دروغ پراکنی و متفرقه و غبار آلود کردن فضایی رسانه‌ای و سیاسی کشور منجر می‌گردد، ضروری است بدون فوت وقت به این موضوع رسیدگی تا خلافکاران به مجازات رسیده تا کسی جرأت انتشار مطالب کذب را ننماید.

رضا عبدالهی

رونوشت: کلیه رسانه‌های کشور»

به گزارش فارس، تکذیبیه عبداللهی ظاهرا به نقل قولی از وی در گزارشی که از سوی یکی از سایت‌های تازه تاسیس منتسب به دولت منتشر شده اشاره دارد. در گزارش یاد شده از قول عبداللهی اتهامات شدیدی به نمایندگان پیگیری کننده پرونده‌های نفتی وارد شده بود.

عبداللهی همچنین در گفت‌وگو با فارس، مصاحبه با روزنامه اعتماد درباره قرارداد کرسنت را به شدت تکذیب کرد. در این مصاحبه، روزنامه اعتماد عبداللهی را رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معرفی کرده بود. همچنین در این مصاحبه از قول عبداللهی اتهام‌های تندی نیز متوجه پیگیری‌کنندگان قرارداد کرسنت شده بود.

منبع: فارس