۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۱

انتقاد کفاشیان از AFC

رییس فدراسیون فوتبال معتعقد است با عملکرد خوبی که فوتبال ایران در سال گذشته داشته، AFC باید کاندیدای بیشتری از ایران در مراسم بهترین‌ها دعوت می‌کرده است.
کد خبر : ۱۴۵۱۸۶

صراطعلی کفاشیان در مالزی درباره انتخاب‌ کاندیداهای ایرانی توسط AFC اظهار کرد: امسال بالاخره چند نفری را از ایران در بخش‌های مختلف انتخاب کردند. اما با توجه به دستاوردهایی که ما طی یک سال گذشته داشتیم، این انتخاب‌ها باید بیشتر از این می‌شد و در بخش‌های دیگر هم می‌توانستیم کاندیدا داشته باشیم. ما در خیلی از بخش‌ها از ژاپن و کره بهتر بودیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه اظهار کرد: به عنوان مثال در فوتبال ساحلی و فوتسال خانم‌ها که ما عملکرد خوبی داشتیم، ایران کاندیدا نشده است. در موارد دیگری چون بحث باشگاه‌ها، فعالیت‌های خیلی خوبی داشتیم و در مجموع فکر می‌کنم که باید در بخش‌های بیشتری کاندیدا می‌شدیم و به رغم عملکرد بهتر از کشورهای ژاپن و کره، در بخش‌های کمتری کاندیدا شده‌ایم. این در حالی است که توانمندی ما خیلی بیشتر از این بود.

وی درباره شانس انتخاب شدن کاندیداهای ایران گفت: به هر حال تمام این‌ها از برترین‌های آسیا هستند و فرقی نمی‌کند که کدام یک برنده شوند. بچه‌های ما هم شانس پیروزی دارند.

منبع: ایسنا