۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۳

وضعیت‌مهدوی‌کیا،دایی‌وکریمی‌دربازی‌بامیلان

سرمربی تیم پیشکسوتان پرسپولیس با اشاره به اینکه علی کریمی و علی دایی هر دو تمایل داشتند در این بازی حضور پیدا کنند، گفت: متاسفانه هر دوی آن‌ها به دلیل مشکلاتی که داشتند، نمی‌توانند روز پنجشنبه ما را همراهی کنند و به خاطر این حضور نیافتن نیز از من عذرخواهی کردند.
کد خبر : ۱۴۵۴۸۸
 صراط: علی پروین با ابراز خوش‌بینی از برگزاری دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و میلان خاطرنشان کرد: در طول این چند روزی که بازیکنان سابق پرسپولیس به دور هم جمع شدند، بسیار شور و شوق داشتم و از دیدن این همه پیشکسوت در کنار هم به ذوق آمدم.

او افزود: در این چند روز تمرین‌های خوبی را سپری کردیم. البته این یک کار گروهی است و همه باید تلاش کنیم تا بازی خوبی را در روز پنجشنبه شاهد باشیم. امیدوارم هواداران مانند همیشه ما را حمایت کنند و به ورزشگاه بیایند.

سرمربی تیم پیشکسوتان پرسپولیس درباره حضور علی کریمی و علی دایی نیز گفت: علی کریمی به خاطر حضور نیافتن در این بازی عذرخواهی کرد. علی دایی هم به خاطر بازی مهم پرسپولیس مقابل تراکتورسازی نتوانست در این جمع ما را همراهی کند.

پروین اضافه کرد: بازی روز پنجشنبه یک بازی خداحافظی برای تمامی بازیکنان پیشکسوت پرسپولیس از جمله خود من است. امیدوارم با حضور پرشور تماشاگران بازی خوبی را روز پنجشنبه شاهد باشیم.

بازیکن و سرمربی سابق تیم پرسپولیس در مورد نتیجه بازی روز پنجشنبه نیز گفت: هر طوری شده باید این بازی را ببریم. حتی اگر شده جرزنی کنیم و یا با کمک داور باید بازی مقابل میلان را با پیروزی تمام کنیم.

پروین درباره حضور مهدوی کیا در این بازی نیز گفت: مهدی مهدوی‌کیا گفته که می‌خواهد در این بازی حضور پیدا کند و در پایان در کنار تمامی اعضای تیم، از فوتبال خداحافظی کند.

  پس از پایان تمرین پیشکسوتان پرسپولیس جمع انبوهی از هواداران این تیم به سمت علی پروین هجوم آوردند تا با او عکس یادگاری بگیرند.

منبع: ایسنا