۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۳

قول وزیر ورزش به فراکسیون ورزش مجلس

وزیر ورزش و جوانان روز دوشنبه با حضور در فراکسیون ورزش مجلس به دغدغه‌های نمانیدگان مردم در دو حوزه ورزش و جوانان گوش داد و در مورد بودجه سال 93 ورزش و جوانان ایران با آنها گفت‌‌وگو کرد.
کد خبر : ۱۴۵۵۵۴

 صراط: به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی که در این نشست وزیر را همراهی کرده بود از تعامل سازنده با نمایندگان مجلس در بحث تصویب اعتبارات ورزشی لایحه بودجه 93 خبر داد.

هاشمی افزود: همانطور که می‌دانید، فراکسیون ورزش از بزرگترین فراکسیون‌های مجلس و در آن نمایندگانی از کمیسیون‌های بودجه، تلفیق، اجتماعی و فرهنگی حضور دارند که باعث می‌شود بحث‌های مفیدی در مورد ورزش و جوانان مطرح شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در این جلسه در مورد بودجه و نحوه توزیع اعتبارات در استان‌ها مطالبی عنوان شد و نمایندگان محترم راهکارها و نظرهای مثبت و سازنده‌ای را مطرح کردند. از جمله بحث‌های مطرح شده 3250 پروژه نیمه‌کاره در ورزش کشور بود که تلاش دکتر گودرزی این است در لایحه بودجه پیشنهادی سال 93 این خواسته نمایندگان محترم لحاظ شود.

هاشمی گفت: یک کارگروه در وزارت ورزش و جوانان ایجاد شده است و اطلاعات خوبی از فدراسیون‌ها، استان‌ها و معاونت‌های مختلف جمع‌بندی کرده و این خواسته‌ها به پیش‌نویس اولیه تبصره‌ها اضافه شد. آقای وزیر هم در جلسات هیئت دولت تلاش می‌کند که این مطالبه در لایحه بودجه گنجانده شود و نمایندگان هم همکاری می‌کنند تا لایحه ارائه شده در صحن علنی مصوب شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی افزود: نکات مهمی چون یک درصد ورزش در بودجه دستگاه‌ها، معارضین املاک و پروژه‌های نیمه کاره و خصوصی‌سازی باشگاه‌ها از جمله مواردی است که سبب شده نمایندگان محترم به وزارت ورزش و جوانان در سال پیش رو نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

این اولین جلسه رسمی وزیر ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی بود و دکتر گودرزی این قول را داد که در جلسات منظم ماهانه فراکسیون ورزش شرکت کند و نظرهای نمایندگان در مورد شرایط دو حوزه ورزش و جوانان را مدنظر داشته باشد.

هاشمی افزود: این نشست دوستانه و تعاملی، سرآغاز فصلی نوین در ارتباط وزارت ورزش و جوانان با مجلس شورای اسلامی خواهد بود و اولین تعامل سازنده با مجلس بحث بودجه است و نمایندگان محترم علاقه زیادی دارند که در سال 93 وزارت ورزش و جوانان اعتباری در شأن و هم سنگ جایگاهش داشته باشد و دلسوزانه پیگیر مسئله هستند.

منبع: فارس