۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۱

مهاجم پرسپولیس از بحران این تیم گفت

مهاجم پرسپولیس می‌گوید باشگاه عجمان مدیر برنامه‌هایش را تحت فشار گذاشته و امیدوار است پرسپولیسی‌ها هر چه زودتر این مساله را حل و فصل کنند.
کد خبر : ۱۴۵۵۶۰
 صراط: محمدرضا خلعتبری  درباره شرایط پرسپولیس در آستانه آغاز نیم فصل دوم، دیدار حساس برابر تراکتورسازی، پرداخت نشدن قسط دوم مبلغ انتقالش به عجمان و آخرین شرایط تیم ملی صحبت کرد.

* لیگ برتر از روز جمعه دوباره شروع می‌شود تا پرسپولیس در یک بازی حساس مهمان تراکتورسازی است.

- بازی بسیار سختی در پیش داریم. تراکتورسازی تیمی است که فوتبال را خوب بازی می‌کند و به نظر من می‌توانیم جمعه یک بازی خوب و تماشاگر پسند را شاهد باشیم. امیدوارم که نتیجه‌ خوبی تصمیم بگیریم. به غیر از پیام صادقیان که محروم است غایبی نداریم و با تمام قوا به مصاف حریف می رویم.

* می دانی که از زمان صعود تراکتورسازی به لیگ برتر پرسپولیس در تبریز نتوانسته این تیم را ببرد.

- در نیم فصل دوم همه بازی‌ها سخت و مهم است. ما دیگر کاری نداریم که حریفمان چه تیمی است. مطمئن باشید که فقط برای برد به تبریز می‌رویم. می‌دانم که بردن تراکتورسازی در تبریز سخت است، اما همه با هم متحد می شویم تا طلسم نبردن‌های پرسپولیس در این شهر را بشکنیم.

* در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکنان زیادی از پرسپولیس رفتند و مسلمان و حاتمی به جمع شما اضافه شدند.

- امیدوارم بازیکنانی که به تیم اضافه شدند بتوانند در ادامه فصل بیشترین کمک را به ما بکنند. به هر حال چند بازیکنی که از جمع ما جدا شدند هم بازیکنان خیلی خوبی بودند. نظر خودشان بود که از پرسپولیس بروند و من مطمئنم که بهترین بازی‌هایشان را برای تیم جدیدشان انجام می‌دهند. امیدوارم آنها هر جا که هستند موفق باشند.

* آیا در نیم فصل دوم گل‌های بیشتری از خلعتبری می‌بینیم؟

- 100 درصد. من تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین بازی‌ها را انجام دهم و با تمام وجود در خدمت تیم باشم. به هر حال آمده‌ام که به پرسپولیس کمک کنم و امیدوارم روند خوبمان را در نیم فصل دوم هم ادامه دهیم و بتوانیم در پایان فصل قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم.

* بحث مسائل مالی به کجا رسید؟ سیدجلال حسینی گفته هر تیمی غیر از پرسپولیس بود با این مشکلات مالی نمی توانست قهرمان نیم فصل شود.

- به هر حال برخی از بازیکنان شرایط مالی خوبی ندارند. اما همه بازیکنان به فکر موفقیت تیم هستند و مطمئن باشید اگر به مسائل مالی فکر می‌کردیم الان در صدر جدول نبودیم، اما برای هر تیمی طبیعی است که این مشکلات به وجود آید و من با درایتی که از رویانیان می بینم مطمئنم این مشکلات حل می‌شود. مثل این که قسط دوم مبلغ انتقالات از عجمان به پرسپولیس به باشگاه اماراتی پرداخت نشده است.

- تا جایی که اطلاع دارم قسط دوم پرداخت نشده و عجمانی‌ها مدیر برنامه‌های من را تحت فشار گذاشته‌اند. او هم مجبور شده که چک شخصی به مسئولان این باشگاه بدهد. مدیر برنامه‌های من در انتقال من به پرسپولیس خیلی تلاش کرد و امیدوارم که این مساله زودتر حل شود. رویانیان هم زحمت زیادی کشیده و مطمئنم که باشگاه این قضیه را حل و فصل خواهد کرد.

* درباره تیم ملی هم صحبت کنیم. بیشتر کارشناسان معتقدند ایران تحت هدایت کی‌روش به هارمونی و نظم خاصی رسیده است.

- نظر من هم همین است. ما به یک شخصیت تیمی رسیده‌ایم که هم خوب بازی می‌کنیم و هم خوب گل می‌زنیم. دو بازی خیلی خوب مقابل تایلند و لبنان انجام دادیم. برای برد به این کشورها رفته بودیم و خوشبختانه صعود خود را به جام ملت‌ها قطعی کردیم. اتفاقاتی که روز بازی در لبنان افتاد همه ما را شوکه کرده بود. من هم مثل بقیه بازیکنان ترسیده بودم و این یک مساله طبیعی است. خدا را شکر همه چیز به خیر و خوشی تمام شد. به نظر من با توجه به این که زمان زیادی تا آغاز جام جهانی باقی نمانده باید بازی‌های دوستانه خوبی برای تیم ملی تدارک ببینیم تا با تمام قوا در این رقابت مهم ظاهر شویم.
منبع: جام نیوز
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم