۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۴

واکنش انصاری به خبر استیضاح وزیر علوم

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درخصوص احتمال استیضاح وزیر علوم از سوی مجلس گفت: بنده چنین بحثی را نشنیدم.
کد خبر : ۱۴۵۶۳۴
صراط: حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از برخورد و حمایت مثبت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، گفت: جا دارد از رئیس‌ محترم مجلس، هیئت‌رئیسه و نمایندگان که حمایت مناسبی را از تیم مذاکره‌کنندگان داشتند تشکر کنم و آقای ظریف نیز این ماموریت را به من دادند تا از رئیس و هیئت‌رئیسه و نمایندگان تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

انصاری در پاسخ به سوالی در خصوص دیدار رئیس‌جمهور با مجمع نمایندگان استانی، اظهار داشت: رئیس‌جمهور علیرغم فشارها و فشردگی وقت به صورت ثابت در روزهای دوشنبه وقت خود را برای ملاقات مجمع نمایندگان استانی می‌گذارد.

وی افزود: تاکنون 6 مجمع نمایندگان استانی با رئیس‌جمهور ملاقات داشتند و پیش‌بینی می‌کنیم دوشنبه هفته آینده نیز مجمع نمایندگان استان مازندران نیز با رئیس‌جمهور ملاقات کنند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره نشست مشترک نمایندگان مجلس و رئیس‌جمهور، تصریح کرد: معمولا این نشست‌ها به صورت فصلی است و هر 2 یا 3 ماه یک بار صورت می‌گیرد.

انصاری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا نمایندگان مجلس درخواست داشته‌اند که آقای ظریف در مجلس حضور یابد و به صورت علنی گزارش جزئیات مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 را ارائه دهد؟ افزود: خیر، این درخواست خود آقای ظریف بود تا گزارشش را ارائه دهد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه صحبت‌هایی از مجلس مبنی بر استیضاح وزیر علوم به گوش می‌رسد، خاطرنشان کرد: بنده چنین بحثی را نشنیدم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: تصمیم دارم هفته آینده گزارشی از میزان حضور وزرا و معاونان پارلمانی‌شان با نمایندگان مجلس را ارائه دهم که قطعا کارنامه درخشانی از دولت تدبیر و امید خواهد بود.
منبع: تسنیم