۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۴
حضور پرحاشیه باراک اوباما در «دریم‌ورکس»

از معترضان سبزپوش تا خودزنی رئیس‌جمهور

سخنرانی اوباما در استودیوی دریم ورکس با حواشی زیادی همراه بود. از معترضان سبز پوش گرفته تا خود زنی آقای رئیس جمهور با مقایسه خودش با شرک!
کد خبر : ۱۴۵۶۸۷
صراط: باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا روز گذشته از بخش انیمیشن کمپانی دریم ورکس بازدید به عمل آورد. نخستین رئیس جمهور سیاه پوست تاریخ ایالات متحده آمریکا پس از معرفی اش توسط ملادی هابسون برای ایراد سخنرانی در جمع 1800 تا 2000تن از کارمندان دریم وورکس به محل سخنرانی رفت. وی قبل از آغاز سخنان هالیوودی- اقتصادی اش از جفری کاتزنبرگ مدیر بخش انیمیشن دریم وورکس که یکی از بزرگ ترین حامیان حزب دموکرات هم هست برای دعوتش تشکر کرد. او در مورد کاتزنبرگ گفت: جایگاه او در صنعت سرگرمی افسانه ای است... .

همین طور این رئیس جمهور در بیاناتی طنز آمیز گوش هایش را الهام بخش کاراکتر شرک دانست. اوباما که دست از شوخی بر نمی داشت سپس گفت که به جفری( کاتزنبرگ) گفته که پس از ریاست جمهوری دوست دارد برای دریم وورکس کار کند. او در حالی از وضعیت کار در دریم وورکس ابراز رضایت می کرد که بعد از اعلام خبر حضورش در این استودیو عده ای از کارمندان دریم وورکس می خواستند به دلیل وضعیت بد کار راه پیمایی اعتراضی داشته باشند. این گروه در فاصله یک مایلی از محل سخنرانی جمع شدند. آنها از این موضوع ناراحت بودند که در حالی اوباما مشغول افزایش روحیه کارکنان دریم وورکس است که عده زیادی از نیروهای متخصص در این صنعت سود آور سال گذشته اخراج شده اند و امسال هم تعدادی فقط برای بقا تلاش می کنند. عده ای از کسانی که برای سخنرانی اوباما تجمع کرده بودند هم در حمایت از این گروه معترض پیراهن هایی به رنگ سبز بر تن کردند. اوباما همین طور عنوان کرد که نمی تواند صبر کند تا فیلم بعدی این استودیو را ببیند.

قبل از این سخنرانی پر حاشیه نیز کاتزنبرگ به همراهی اوباما در پوشش یک تور به بازدید از استودیو پرداختند. اوباما از نحوه فیلمبرداری انیمیشن ها و کار بر روی قسمتی از فیلم چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 2 دیدن کرد و سپس سری به استودیوی صداگذاری دریم وورکس زد. جایی که جیم پارسونز و استیو مارتین مشغول صداگذاری بر روی محصول آینده دریم وورکس، «خانه» بودند.


منبع: ایسنا