۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۳

موضوع تخلفات صداوسیما از زبان نوباوه

دبیر شورای نظارت بر عملکرد سازمانه صداوسیما از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه این شورا در دوره جدید خبر داد و گفت: هیئت رئیسه جدید این شورا در روز شنبه هفته آینده مشخص می‌شود.
کد خبر : ۱۴۵۷۲۳

صراط: بیژن نوباوه دبیر شورای نظارت بر عملکرد صداوسیما  از تهیه و ارائه گزارش تخلفات 6 ماهه سال 1391 این سازمان به دفتر مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: شورای نظارت بر عملکرد سازمان صداوسیما براساس وظیفه قانونی‌اش مسائل، مشکلات و تخلفاتی که توسط این سازمان انجام صورت می‌گیرد را به طور متناوب به دفتر مقام معظم رهبری اعلام می‌کند.

وی افزود: اخیرا بخشی از این گزارش که حاکی از تخلفات 6 ماهه این سازمان در سال گذشته بوده، بنا بر نظر شورای نظارت بر عملکرد صداوسیما در سایت شورا منعکس شده، اما متأسفانه بعضی از اعضای شورا با رسانه‌ها مصاحبه کرده و گفته‌اند که آن‌ها در جریان این گزارش نبوده‌اند، در صورتی که این طور نیست و گزارش تخلفات به طورکامل در اختیار دفتر مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

دبیر شورای نظارت بر عملکرد سازمان صداوسیما به برخی تخلفات این سازمان در بازه زمانی ذکر شده اشاره و تصریح کرد: این تخلفات در بخش‌های برنامه‌سازی و پخش موسیقی‌ است.

نوباوه در ادامه اظهارداشت: براساس کدهای موجود، تخلفات صورت گرفته از سوی سازمان صدواسیما مورد به مورد به دفتر مقام معظم رهبری گزارش شده و ما آن‌ها را منعکس می‌کنیم، اما متأسفانه بعضی از اعضای شورا که دارای روابط خاصی هستند، دوست ندارند که این گزارش به نام آن‌ها تمام شود، در صورتی که این تصمیم شورای نظارت بوده که این تخلفات را منعکس کرده است.

وی با بیان اینکه دوره هیئت رئیسه شورای نظارت بر عملکرد صدواسیما به پایان رسیده  است، خاطر نشان کرد: انتخابات هیئت رئیسه این شورا در روز شنبه هفته آینده انجام می‌شود که در این خصوص تصمیمات بهتری گرفته خواهد شد.

منبع: تسنیم