۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰

بازدید بازیکنان میلان از شیرخوارگاه آمنه

تعدادی از اعضای پیشکسوتان میلان ایتالیا از شیرخوارگاه آمنه بازدید کردند.
کد خبر : ۱۴۵۸۵۸
صراط: تیم فوتبال پیشکسوتان میلان که شب گذشته برای برگزاری دیدار دوستانه با پرسپولیس به ایران سفر کرده تعدادی از بازیکنانش صبح امروز از شیرخوارگاه آمنه بازدید کردند. حاشیه های این دیدار را به نقل از فارس و تسنیم بخوانید:

*باره‌سی، روسی، پانکارو و ماسارو از جمله بازیکنان میلان بودند که در این جمع حضور داشتند. مجتبی محرمی، فنونی‌زاده، رحیم‌یوسفی همراه با امیر قلعه‌نویی در شیرخوارگاه آمنه حضور داشتند.

*بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره اینکه سایر بازیکنان میلان چرا در این مراسم حضور نداشتند به خبرنگار تسنیم گفت: برخی بازیکنان میلان می‌خواستند از مکان‌های تفریحی و تاریخی دیدن کنند و بازیکنانی مانند مالدینی سیمیچ، گتوسو و... صبح امروز به کاخ سعدآباد رفتند.

*باره‌سی بازیکن سابق تیم میلان درباره حضورش در شیرخوارگاه آمنه گفت: خوشحالم در این جمع و کارهای بزرگ خیرخواهانه شرکت کردم که خوشبختانه در سراسر جهان وجود دارد.
وی ادامه داد: افتخار بزرگی است که در ایران هستیم، امیدوارم یک بازی خوب و هوادار پسند برگزار کنیم.

* فاطمه معتمدآریا و مازیار فلاحی دو هنرمند کشورمان هم میلانی‌ها را در این بازدید همراهی می‌کردند.

* در محل شیرخوارگاه آمنه تعدادی از عکس‌های ستاره‌های تیم میلان نصب شده بود.

* کودکانی که در شیرخوارگاه حضور داشتند با لباس و پرچم تیم‌های پرسپولیس و میلان دیده می‌شدند، همچنین برخی شال‌های این دو باشگاه را به گردن داشتند.

* جمعیت زیادی در شیرخوارگاه آمنه دیده می‌شد.

*محمد رویانیان بعد از حضور در محل شیرخوارگاه آمنه درباره فعالیت‌های خیریه باشگاه پرسپولیس گفت: موسسه خیریه ما، کودکان زیر 3 سال را تحت پوشش خود قرار می‌دهد و همین امروز یکی از خیرین 50 میلیون تومان به موسسه خیریه ما کمک کرده است. شیرخوارگاه آمنه هم تحت حمایت ما قرار دارد.

*همچنین مهدی مهدوی‌کیا در حاشیه حضور در شیرخوارگاه آمنه عنوان کرد: واقعا خوشحال هستم که چنین مراسمی برگزار می‌شود. این نشان می‌دهد که جدا از مسائل فوتبالی باید در مسائل خیرخواهانه هم قدم‌هایی برداشته شود.

*دانیل ماسارو پس از حضور در شیرخوارگاه آمنه گفت: متاسفم برای انسان‌هایی که خودشان کامل هستند اما بچه‌هایی را رها می‌کنند که هیچ گناهی ندارند. از طرف دیگر خیلی خوشحالم برای کسانی که این بچه‌ها را جمع می‌کنند و با کمک به رشد آنها به جامعه برمی‌گردانند.

وی ادامه داد: واقعا خوشحالم از اینکه اینجا هستم و امیدوارم وضعیت این بچه‌ها بهتر شود. 

*پژمان جمشیدی در حاشیه بازدید از شیرخوارگاه آمنه گفت: جای تاسف دارد در کشوری ثروتمند شاهد چنین صحنه‌هایی باشیم. امیدوارم شرایطی به وجود بیاید که همه بتوانیم کمک کنیم تا این مشکلات برطرف شود.

وی افزود: بسیار امیدوارم روزی برسد که دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم.

*بهروز رهبری‌فرد در حاشیه بازدید از شیرخوارگاه آمنه اظهار داشت: خیلی دوست داشتم در بازی پرسپولیس و میلان به میدان بروم. از سال 86 که از فوتبال خداحافظی کردم در ورزشگاه آزادی بازی نکردم و بسیار ناراحتم که به دلیل مصدومیت نمی‌توانم خاطرات خوشی که برایم رقم خورده را تکرار کنم. البته ایرادی ندارد؛‌ من همواره شاگرد علی پروین هستم.

وی درباره اختلافش با قاسم دهنوی گفت: من و دهنوی مانند برادر هستیم و او هر کمکی از من بخواهد برایش انجام می‌دهم. ما پرسپولیسی هستیم و مشکلی با هم نداریم.

*دیدار دوستان پیشکسوتان پرسپولیس و میلان ساعت 15 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود
منبع: فارس