۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۱

بازی پرسپولیس‌میلان در آستانه لغو بود

بازیکنان میلان قدیم که به تهران آمده بودند چیزی نمانده بود بدون بازی به کشورشان برگردند.
کد خبر : ۱۴۵۹۲۲
صراط: یک ناهماهنگی نزدیک بود هیجان یک بازی زیبا را از مردم ایران بگیرد و رسوایی بزرگی به همراه داشته باشد. باشگاه پرسپولیس که برای بازی پیشکسوتانش با میلان تلاش زیادی کرده بود ناگهان با سلسله ای از ناهماهنگی ها روبرو شد تا این بازی در آستانه لغو قرار بگیرد . 

ماجرا از این قرار بود که 30 درصد از رقم قرارداد 200 هزار یورویی تیم میلان که باید در تهران به آنها داده می شد ، واریز نشد. میلانی ها که از صبح پنجشنبه مدام در برنامه های مختلف باشگاه شرکت کرده بودند، هرچه منتظر نشستند با پرداخت مالی از سوی باشگاه روبرو نشدند تا مسئول این تیم اعلام کند بازیکنان تیم ایتالیایی با این شرایط حاضر به بازی نیستند. اتفاقی که لغو جلسه هماهنگی پیش از مسابقه را به همراه داشت. در هتل آزادی دل مسئولان پرسپولیس مثل سیر و سرکه می جوشید. قائم مقام باشگاه و تقریبا همه معاونان رویانیان در هتل بودند. نماینده ایرانی میلانی ها هم که این بازی را برنامه ریزی کرده است ، تلاش زیادی داشت تا مشکل حل شود. ماجرا این بود که اسپانسر بازی از پرداخت قسط آخر سر باز زده بود. آنجا در هتل دلیل این اتفاق یک مسئله خیلی خنده دار عنوان می شد. اینکه بلیت جایگاه ویژه بهاسپانسر داده نشده است. ماجرا اما فقط این نبود. حسین قدوسی مسئول روابط عمومی باشگاه در این باره می گوید:« راستش گروهی با باشگاه همکاری نکردند و در این بازی مهم ، سعی داشتند که اخلال ایجاد شود. ما فقط می توانیم برای این اتفاق افسوس بخوریم. البته باشگاه بزودی و بعد از خروج مهمانانش به اتفاقی که رخ داد ، واکنش نشان می دهد.»

نکته مهم در این باره نبود هیچ تبلیغ محیطی در استادیوم آزادی است. به نظر می رسد مشکل اصلی اینجا بوده. اینکه گروهی نگذاشته باشند اسپانسر تبلیغاتش را به ورزشگاه بیاورد. البته  هنوز مشخص نیست دقیقا چه اتفاقی افتاده است. اینکه بازی چگونه برگزار شد ، بی شک ارتباط با جلسه نسبتا طولانی باره سی با قائم مقام پرسپولیس دارد و میلانی ها اگرچه رویانیان صبح روز بازی می گفت تمام پول پرداخت شده است اما به احترام مسئولان باشگاه و شوری که در هواداران ایرانی دیدند ، پذیرفتند تا به پرسپولیسی ها فرصتی دیگر بدهند تا جمعیت از تماشای این بازی محروم نشوند.

سرانجام 13 دقیقه از بازی دو تیم گذشته بود که تابلو های تبلیغاتی ورزشگاه راه افتادند. با این اتفاق می توان حدس زد که سرانجام مشکلات حل شده و احتمالا میلانی ها هم خیلی زود می توانند پول های شان را بگیرند.