۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۰

اسطوره سرخ ها به تمام آرزوهایش رسید

اسطوره سرخ‌ها می‌گوید به تمام آرزوهایش رسیده است.
کد خبر : ۱۴۵۹۶۷
صراط: مهدی مهدوی بعد از خداحافظی‌اش در بازی امروز ستارگان پرسپولس مقابل ستارگان میلان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: امروز روز خداحافظی خیلی‌ها از پرسپولیس بود. جا دارد از باشگاه پرسپولیس، تشکر کنم که زحمت زیادی در این چند روز کشیدند و این بازی به خوبی برگزار شد. همچنین از پیشکسوتان و هواداران تشکر ویژه‌ای دارم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دلخوری‌اش از بازی خداحافظی که مقابل سپاهان داشت، برطرف شد گفت: من دلخوری نداشتم. امروز نه تنها برای من بلکه برای همه پیشکسوتان روز خوبی بود. آن‌ها بعد از سال‌ها به ورزشگاه آزادی آمدند و تشویق شدند.

موشک فوتبال ایران همچنین در مقایسه قدرت بدنی دو تیم مطرح کرد: می‌دانید تیمی که داشتیم به هماهنگی لازم نرسیده بود. میلانی‌ها همچنین از لحاظ بدنی نیز از ما بهتر بودند و هماهنگ‌تر نشان دادند. به هر حال بازیکنان پرسپولیس برای اولین بار دور هم جمع شدند. فکر می‌کنم جدا از نتیجه بازی زیبایی برگزار شد.

  مهدی مهدوی کیا که برای اولین بار در پرسپولیس با گرفتن پیراهن شماره 17 از فرشاد پیوس بازی کرده بود امروز نیز دوباره با این شماره از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

وی در این باره افزود: شماره 17 را از همان بچگی دوست داشتم. به هرحال پیوس نیز از بزرگان باشگاه پرسپولیس است و گل‌های زیادی برای این تیم به ثمر رسانده و دوست داشتم با پیراهن شماره 17 خداحافظی کنم.

کاپیتان سابق سرخ‌پوشان ادامه داد: من به تمام آرزوهایم رسیدم. امروز واقعا روز خوبی برایم بود. از اینکه پنجعلی بازوبند را به من داد واقعا غافلگیر شدم. او کار بسیار بزرگی انجام داد. در مجموع می‌توانم بگویم امروز همه برایم سنگ تمام گذاشتند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: گل میلان میلان صراط