۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۸

حاشیه‌های‌ یک‌تودیع‌‎ومعارفه‌ خارج‌از وزارتخانه

تودیع و معارفه سرپرست سابق و مدیرعامل جدید شرکت خدمات هوایی پیام کرج در حالی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کرج برگزار شد که وزیر اعلام کرد این اولین مراسم تودیع و معارفه ای است که خارج از وزارتخانه در آن شرکت کرده است.
کد خبر : ۱۴۵۹۸۶
صراط: مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید و سرپرست سابق شرکت خدمات هوایی پیام کرج حاشیه های داشت:

*سالن هتل منطقه ویژه اقتصادی امروز مملو از مسئولان استانی و تنی چند از مسئولان کشوری بود که برای مراسم امروز آمده بودند. همینطور شمار زیادی از کارکنان فرودگاه نیز برای آشنایی با مدیرعامل جدید در محل حاضر شده بودند.

*از نکات قابل توجه مراسم امروز در نظر گرفتن جایگاهی برای خبرنگاران بود.

 *با توجه به اینکه "حدادپور" از معدود مدیران استان است که تعامل خوبی با رسانه ها دارد، به نظر می رسد پیشنهاد اختصاص جایگاه ویژه خبرنگاران از طرف او بوده است.

 * البته تعدادی از صندلی های جایگاه خبرنگاران همان ابتدای مراسم برای استفاده مدعوینی که جایی برای نشستن پیدا نکرده بودند، برداشته شد.

* گرچه محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ساعت 10 در راس هیئتی وارد فرودگاه پیام شد اما این مراسم با حدود 40 دقیقه تاخیر آغاز شد.

وزیر ارتباطات سکانداری فرودگاه پیام را به مختاری سپرد/ احداث شهرک ICT و راه اندازی فاز 2 پیام در چشم انداز فرودگاه پیام ترسیم شد

*واعظی در ابتدای سخنانش گفت که این اولین مراسم تودیع و معارفه ای است که وی خارج از وزارتخانه در آن شرکت کرده است.

*وی در بخشی از سخنانش از منطقه ویژه اقتصادی پیام به عنوان "سرمایه گرانقدر" کشور یاد کرد و با اشاره به حضور پرشمار مسئولان در مراسم گفت: امیدوارم این شور و شوق و تحرکی که امروز می بینیم زمینه ساز شکوفایی و توسعه منطقه ویژه شود.

*از دیگر نکات قابل توجه در مراسم تودیع و معارفه، حضور محمد قادری مدیرعامل سابق شرکت خدمات هوایی پیام بود که در ردیف سوم و در کنار برخی از همکارانش نشسته بود. در بخشهایی از مراسم مجری برنامه از وی خواست که او نیز به جمع افراد روی سن بپیوندد.

واگذاری تصدی امور به بخش های خصوصی/احداث شهرک ICT افزایش اشتغال در البرز را رقم می زند

*قادری پس از تودیع محمد نوروزی در اردیبهشت 92، تنها سه ماه در فرودگاه پیام ماند و استعفا کرد و پس از وی حسن حاجی عباسی سرپرست منطقه شد.

*هنگام اهدای حکم انتصاب مدیر و عضو جدید منطقه ویژه، ابتدا با اهدای لوح و اهدای دو تابلو فرش نفیس که از طرف شرکت خدمات هوایی تدارک دیده شده بود از زحمات سرپرست سابق و عضو سابق هیئت مدیره پیام قدردانی شد.

*به نظر می رسد اهدای تابلو فرش رسمی قدیمی در شرکت خدمات هوایی پیام است. زیرا هنگام تودیع نوروزی مدیرعامل اسبق نیز با اهدای تابلو فرش از زحمات وی تجلیل شد.

* بازار مصاحبه پس از پایان مراسم با توجه به حضور پرشمار مسئولان استان حسابی گرم بود و خبرنگاران سعی می کردند سوالاتشان را از مسئولان بپرسند.

*وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آخرین نفری بود که در مراسم امروز سخنرانی کرد. وی پس از پایان مراسم تودیع و معارفه در جایگاه قرار گرفت و سخنرانی کرد.
 

منبع: مهر