۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰

محدودیت‌های فیس‌بوکی اوبامابرای دخترانش

رئیس جمهور آمریکا استفاده از شبکه اجتماعی فیسبوک را برای دختران خود محدود کرده است.
کد خبر : ۱۴۶۵۴۴
صراط: "باراک اوباما" و همسرش میشله در گفتگو با شبکه ای بی سی نیوز در پاسخ به این پرسش که "سوالی که بسیاری از والدین با آن مواجه هستند این است که فرزندان آنها تا چه حد باید به شبکه هایی همچون فیسبوک، توئیتر و اینستاگرام دسترسی داشته باشند؟" پاسخ دادند :مالایا دختر بزرگ ما که 15 سال سن دارد دسترسی محدود به فیسبوک داشته و ساشا دختر کوچکمان که 12 سال سن دارد هنوز به حد کافی بزرگ نشده تا از فیسبوک استفاده کند.

میشله بانوی اول آمریکا در این رابطه گفت : من هنوز اعتقاد زیادی به اینکه افراد جوان از فیسبوک استفاده کنند ندارم. زیرا فعالیت آنها در این شبکه در معرض دید عموم است.

رئیس جمهور آمریکا در حالی استفاده از فیسبوک را برای فرزندان خود محدود کرده که بر اساس گزارش های تایید شده این شبکه اجتماعی با همکاری های سازمان های اطلاعاتی آمریکا از کاربران خود جاسوسی می کند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۱ آذر ۱۳۹۲
۱۹
۵
ما معنی واقعی آزادی را میدانیم ، میدانیم دسترسی آزاد هر فرد به همه چیز بنابر درنظر گرفتن سن ، درک و ... تعریف میشه و اصولا در عمق آزادی هم بعضی چیزها برای هر فرد متفاوت است (یعنی میتواند داشته باشد/محدود بشود/یا نباشد) چون برای خود فرد و اطرافیان میتواند مشکل ایجاد کنه.
از این متعجب هستم آقایانی که تا سر و صدایی از این ور میشنوند، یا اصلا نمیشنوند ، بدون درنظر گرفتن این مسائل(که برای خودشون و تربیت فرزندان و نظم اجتماع و جامعه شون)به شدت رعایت میکنند ؛ نسخه ای متفاوت برای ما مینویسند.
در همه زمینه ها
مثلا:
دختر زیر 18سال شان به بعضی از چیز ها دسترسی ندارد ولی برای ما شبکه هایی تاسیس میکنند که در تمامی ساعات همه چیز نشان و یاد میدهد!
آنها میدانند هر شخصی بنا بر پیشینه خود و تست هایی که انجام داده از بعضی وسایل و ابزار نباید استفاده کند ولی این مطلب را در کشور های دیگر به معنی محدودیت تفسیر میکنند!
آنها خیلی چیزها میدانند ولی آنها را فقط برای خود میخواهند ، اگر فردی که بنا به نسخه همین ها در اینجا از تمام چیزهایی که گفته اند استفاد کند و بخواهد به جامعه آنها قدم بگذارد ، دقیقا با متر داخلی محک زده میشود و بعضی از همان آزادیهایش محدود خواهد شد!!!!!!! (تازه حق جیک زدن هم نداره و اگر اعتراضی هم بکنه با برچسب های مختلف مثل جامعه ستیز و غیره مارک دار اش میکنند!)
این حقیقت است.
یا علی
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۱ آذر ۱۳۹۲
۱۱
۶
شما کارای خودتون رو می خواهید توجیح کنید فیسبوک رو‌بستید بعد تدابیر امنیتی‌ دختر ریس جمهور آمریکا رو با ضعیت مردم‌ عادی مقایسه می کنید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۱ آذر ۱۳۹۲
۱۱
۶
شما ازادش کنید ماهم بابامون میاد خودش محدودش میکنه!!!!
فقط چرت و پرت میگید ها!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۱ آذر ۱۳۹۲
۱۰
۵
حالا که دولت محترم میخواد حق قانونی مردم که دسترسی به شبکه های اجتماعی رو بهشون برگردونه اوباما شده آدم خوبه؟؟؟