۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۶

بازگشت نفتی استرالیا و فرانسه به ایران

یک مقام مسئول از مشارکت شرکت های نفتی 10 کشور اروپایی در دهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش خبر داد و اعلام کرد: در این گردهمایی شرکت‌های نفتی از 18 کشور جهان در کنار سازندگان، پیمانکاران و مشاوران ایرانی حضور یافته‌اند.
کد خبر : ۱۴۶۹۷۰
صراط: محمود صدیقی با اشاره به افزایش مشارکت شرکت‌های ایرانی و خارجی در دهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش، گفت: تاکنون بیش از 200 شرکت سازنده کالا و تجهیزات، پیمانکار و مهندسان مشاور از 18 کشور جهان در این نمایشگاه حضور یافته اند.

این مقام مسئول با اشاره به رشد 60 درصدی شرکت های داخلی و خارجی حاضر در این گردهمایی، تصریح کرد: از این رو 150 شرکت داخلی و 50 شرکت خارجی و نمایندگی‌های بین‌المللی در این نمایشگاه حضور یافته اند.

مجری نمایشگاه بین المللی انرژی کیش با یادآوری اینکه این نمایشگاه 23 تا 26 دی ماه سالجاری در جزیره کیش برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این نمایشگاه در مساحتی 17 هزار مترمربعی و در سه سالن اصلی و با مشارکت تشکل های صنفی و انجمن‌های تخصصی صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی، برق و انرژی های نو برگزار می شود.

به گفته این مقام مسئول شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه از کشورهای چین، ترکیه، هند، ایتالیا، هلند، کره جنوبی، تایوان، جمهوری آذربایجان، ژاپن، مالزی، فرانسه، اتریش، امارات متحده عربی، اسپانیا، آلمان، بلژیک، استرالیا و روسیه هستند.
 
صديقي خاطرنشان کرد: ایجاد بسترهای مناسب به منظور ترغیب سرمایه گذاران داخلی و خارجی جهت بهره گیری از ظرفیت های موجود از طریق انتقال تکنولوژی و مشارکت در پروژه های سرمایه پذیر از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
منبع: مهر