۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۹

مشاوران روحانی در دام "احمدی‌نژاد" افتاده‌اند

استاندار خوزستان در اقدامی تأمل برانگیز با ارسال نامه‌ای به دستگاههای دولتی به آنها اعلام کرد اعضای شورای اداری استان مجاز به شرکت در این مراسم نمی‌باشند.
کد خبر : ۱۴۷۰۰۷
صراط: * بعضی از مشاوران رئیس جمهور روحانی به پیشنهاد محمود احمدی‌نژاد مبنی بر مناظره با آقای روحانی درباره گزارش 100 روزه وی واکنش نشان دادند. این واکنش‌ها هر چند منفی بود ولی نشان داد آنها متوجه اصل موضوع نشده‌اند و در دام احمدی‌نژاد افتاده‌اند. صاحب نظران معتقدند علت این قبیل پیشنهادها اینست که احمدی نژاد دلش برای تلویزیون تنگ شده است.

* جلسه تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز روز دوشنبه برگزار شد و دکتر اسماعیل ایدنی به جای دکتر محمد حسین سرمست معرفی شد. این مراسم با استقبال و حضور مقامات مختلف برگزار شد، ولی استاندار خوزستان در اقدامی تأمل برانگیز با ارسال نامه‌ای به دستگاههای دولتی به آنها اعلام کرد اعضای شورای اداری استان مجاز به شرکت در این مراسم نمی‌باشند. این اقدام غیرمعمول استاندار به دلیل عدم انتخاب فرد مورد نظرش، ضمن اینکه باعث گسترش اختلافات خواهد شد، بدون تدبیر و عجولانه انجام شده و دود آن نیز به چشم مردم و بیماران امیدوار به حل مشکلات خواهد رفت. جا دارد مسئولین وزارت کشور وظیفه حفظ اتحاد و دوری از تصمیمات شتابزده و غیرمدبرانه را به آقای استاندار یادآوری نمایند. تلاش خبرنگار ما برای کسب اطلاع در این خصوص و دلایل صدور این نامه از سوی استاندار خوزستان به جایی نرسید.

* سایت جهان نوشت: گفته می‌شود احمدی نژاد با اشخاص متعددی از جمله سید حسن خمینی برای در اختیار گرفتن یک ساختمان رایزنی کرده و ظاهراً سید حسن خمینی هم با تقاضای احمدی نژاد موافقت کرده است. همین سایت افزوده است: خبرها حکایت از نقل مکان احمدی نژاد و تیمش به ساختمانی در ولنجک دارد. برخی از نزدیکان احمدی نژاد اعلام کرده‌اند این ساختمان متعلق به بنیاد مستضعفان است اما با این وجود برخی دیگر این ساختمان را متعلق به نهاد ریاست جمهوری می‌دانند.

همچنین محمود احمدی نژاد، در آخرین جلسه با حضور برخی همکارانش در دولت دهم، پیش از تخلیه ساختمان لادن، مطالبی بیان کرده که خبرنگاران جهان به بخشی از آن دست یافته است. در این سخنان، احمدی نژاد به مذاکره با آمریکا هم اشاره کرده و گفته است: زمان من بهترین موقع برای این کار بود. آن موقع باید نرمش قهرمانانه مطرح می‌شد که نشد! وی افزود: روحانی هم با عملکرد بدش کار را به جایی خواهد رساند که مردم به این حرف برسند که اشتباه کرده‌اند که به او رای داده‌اند. احمدی نژاد گفت: روحانی زمان انتخابات به من پیام داد که از من حمایت کن و کمک کن، حق و حقوق و سمتت محفوظ خواهد بود که من قبول نکردم! براساس گزارش جهان، حسینی وزیر اقتصاد احمدی نژاد در همین جلسه مأمور شد به سخنان روحانی در دانشگاه تهران که گفته بود خرانه خالی است پاسخ دهد.