۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷

واکنش حریری به اظهارات نصرالله

رئیس جریان المستقبل لبنان که غلام حلقه به گوش سعودی هاست در واکنش به اظهارات شب گذشته دبیر کل حزب الله اتهامات بی اساسی را علیه این حزب مطرح کرد.
کد خبر : ۱۴۷۰۳۸
صراط: پایگاه الیوم السابع نوشت سعد الحریری مدعی شد: اظهارات حسن نصرالله درباره دخالت عربستان در اقدامات تروریستی عراق و لبنان بی اساس است و حزب الله عامل اساسی ترور رفیق الحریری است و این حزب به تعدادی از کشورها تروریست ارسال کرده است.

الحریری ادعا کرد: نصرالله حقایق را تحریف می کند و  به دنبال اقدامات در سوریه است و از انفجار دو مسجد در طرابلس حمایت می کند.وی زبانی به کار می گیرد که نهایت آن تخریب روابط لبنان و متهم کردن سعودی ها در همه جنگ های منطقه ای و عربی  از پاکستان گرفته تا عراق،سوریه،بحرین و لبنان و انفجار سفارت ایران در بیروت است.

رهبر جریان المستقبل و عنصر وابسته به سعودی ها مدعی شد: حسن نصرالله فراموش کرده است که حزب الله متهم اصلی بی ثباتی لبنان و دامن زدن به مشکلات میان اهل تسنن و شیعیان است.

وی ادعا کرد: نصرالله فراموش کرده است که حزب الله گروه های تروریستی را به الخبر در عربستان، آرژانتین، بلغارستان، نیجیریه، بحرین، یمن و مصر اعزام می کند و تاریخ سعودی با لبنان که سرشار از خیر و صلح است را فراموش کرده است در حالی که تاریخ همپیمان حزب الله یعنی نظام سوریه تاریخی آمیخته با خونریزی لبنانی هاست!

خاطرنشان می شود که سعد الحریری که از زمان برکناری از نخست وزیری لبنان بیش از قبل در خدمت سعودی ها به سر می برد همواره گوش به فرمان آنها بوده است و خشونت ها کنونی طرابلس گواه این مدعاست.این عنصر وابسته همچنین فراموش کرده است که بندر بن سلطان رئیس دستگاه اطلاعاتی سعودی ها از عزادار کردن مادران شیعی در عراق و لبنان سخن گفته است و فراموش کرده است که چند روز قبل بیش از صدها سعودی ها که به گمان خود قصد شکستن محاصره غوطه را داشتند در سوریه به دست نیروهای ارتش سوریه به هلاکت رسیدند.مواضع سعد الحریری در حالی بیان می شود که در گزارش هایی که درباره حوادث تروریستی عراق منتشر می شود به نقش سعودی ها اشاره شده است.

منبع: تسنیم