۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰
رسم ۲۶ ساله در حیف و میل پول کارگران

اسناد کهنه ۷ میلیاردی تامین‌اجتماعی رو شد+سند

موضوع پاداش‌های میلیاردی بی‌حساب و کتاب تامین هنوز عقبه ۲۶ ساله دارد و پایانی برای آن نیست. اسناد ۷ میلیارد بن تامین در سال ۶۶ تا ۸۶ که قرار بود بین کارگران توزیع شود ولی مشخص نیست در کجا صرف شده هم به تازگی رو شد.ف
کد خبر : ۱۴۷۱۱۳

صراط: نتیجه تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی توسط مجلس که از سال 1386 تا 1391 این سازمان بیمه‌گر اجتماعی را مورد بررسی قرار داده‌ بود روز گذشته توسط رئیس کمیته تحقیق و تفحص به صورت رسمی اعلام شد که پاداش‌های میلیاردی به مدیران این سازمان مورد توجه بیشتر قرار گرفت.

حال سؤال اینجاست که آیا قبل از سال 1386 نیز این پاداش‌های میلیاردی به مدیران داده نمی‌شده است و اینکه در گذشته این پاداش‌ها رسم نبوده؟

یک مقام آگاه اظهار داشت:براساس گزارش حسابرسی صورت گرفته در سال‌های 1366 تا 1386 نیز مبالغی میلیاردی در اختیار مدیران بعنوان بن کارگری قرار می‌گرفته است که متاسفانه یا خرج هزینه‌های شخصی می شده و یا اینکه اسنادی مبنی بر نحوه توزیع این بن‌های کارگری وجود ندارد.

در اسناد منتشر شده از یک حسابرسی  در تأمین اجتماعی از سال 1366 تا 1386 مبلغ 75 میلیارد و 696 میلیون و 619 هزار و 263 ریال بابت بن در اختیار مدیران قرار می‌گیرد که اسنادی مبنی بنحوه توزیع آن وجود ندارد.

 


 

منبع: فارس