۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۳

حواشی‌مراسم‌قرعه‌کشی‌جام‌جهانی2014

فضای شهر سالوادور به دلیل برگزاری مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، امنیتی است.
کد خبر : ۱۴۷۴۸۵

صراط: فردا مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2014 برزیل در مجموعه کاستادوسائوپه واقع در ایالت باهایا شهر سالوادور برگزار می‌شود. این مجموعه که کاملا تفریحی، اقامتی و ورزشی است، دارای 5 هتل 5 ستاره است که تمامی هتل‌ها به دلیل مراسم فرداشب پر است. به طوری که وقتی مسئولین فدراسیون‌های غنا، نیجریه و برخی دیگر از کشورهای آفریقایی به این مجموعه رسیدند، هتل برای اسکان آنها جا نداشت.

* پنجشنبه از سوی برنامه‌ریز و اسپانسرینگ مراسم جلسه‌ای با حضور مسئولان فدراسیون‌ها و مربیان تیم‌ها برگزار شد. از دو روز قبل اکثر مسئولان فدراسیون‌ها در این مجموعه حضور دارند و آخرین نفری که ظهر امروز وارد مجموعه سائوپه شد، دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه بود.

* مردم برزیل فقط به قهرمان شدن تیم ملی کشورشان در جام جهانی پیش‌رو فکر می‌کنند و برخی از خبرنگاران برزیلی ، معتقد بودند که با قهرمان شدن برزیل در جام جهانی برخی از مشکلاتشان حل خواهد شد. به همین دلیل مردم برزیل امیدواری زیادی به قهرمانی تیم ملی کشورشان دارند.

* بیش از 2 هزار عکاس و خبرنگار ورزشی برای پوشش مراسم فردا در این مجموعه اقامت دارند و نکته قابل توجه اینجاست که برخی از خبرگزاری‌ها و شبکه‌های تلویزیونی از جمله رویترز و اسکای اسپورت با 20 عکاس و خبرنگار در برزیل حضور دارند.

* نکته قابل توجه در مجموعه کاسپادوسائوپه این است که فاصله این مجموعه با سالوادور زیاد است و از دو روز قبل این منطقه به حالت امنیتی در آمده و به طور مرتب نیروهای امنیتی در آنجا مستقر هستند.

* تا ظهر امروز هم مسئولان برگزارکننده مسابقات جام جهانی در حال تجهیز کردن سالن قرعه‌کشی مراسم فردا شب بودند.

منبع: فارس